Posted 12 Feb 2017 · Report post Nu sunt sigur ca e defect dar odaata ce scade temp. la prima liniuta eu zic ca nu e normal . Asta e rolul termostatului sa stea inchis (circuit mic) pana ajunge apa la 90-92C si apoi sa deschida(circuit mare) pana scade la 83-85 si apoi sa inchida pana ajunge la t. optima din nou si iar sa deschida si ala e ciclul lui, dar in nici un caz sa stea deschis pana ajunge apa la 30 C nu credeti ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 · Report post Acum 13 minute, Cristi Muresan a spus: Eu cand am cautat am gasit doar corp complet , cam asa spune si bogdan mai sus , dar esti sigur ca e defect ? Eu am inteles de la BogdanG ca pe WAHLER vine doar kit complet dar nici vu VALEO nu mi e rusine ... e 90ron doar termostatul dc. sa mai cheltui 210 ron pe aluminiu degeaba ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 · Report post Nu ai înțeles ce am spus. Repet . Modelul acesta vine numai complet cu carcasa . Termostatul găsit de tine este din greșeală echivalat . Pune o poza și te convingi . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 (edited) · Report post Bug Edited 12 Feb 2017 by MareanBoss Bug Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 (edited) · Report post Bug Edited 12 Feb 2017 by MareanBoss Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 (edited) · Report post Valeo nu stiu daca se potriveste dar Gates da ca se potriveste dupa cod OEM Edited 12 Feb 2017 by MareanBoss Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 (edited) · Report post Bug Edited 12 Feb 2017 by MareanBoss Bug Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2017 (edited) · Report post Bug Edited 12 Feb 2017 by MareanBoss Bug Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2017 · Report post Exact . E pt modelul vechi . Astea noi sunt mici . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2017 · Report post A venit caldura si nu am mai schimbat termostatul . Acum pare ca se comporta normal . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2017 · Report post Nu e normal ca atunci cand este frig afara sa scada temperatura apei daca masina nu este in sarcina?Adica, la mine La Polul Nord, cand sunt - 20-25-30 C, daca sunt cu masina in sarcina imi urca temperatura la normal, iar cand nu este in sarcina (am cateva serpentine de coborat, aprox 5 km) imi scade temeratura undeva spre 60 C.La Opel (1,9 diesel) imi scade temperatura la 30 C atat vara cat si iarna (vorbesc de acelasi traseu).Probabil ca nu se pune problema termostatului, intrucat radiatorul este destul de voluminos si se asigura o racire corespunzatoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2017 · Report post Acum 46 minute, Stronghold a spus: Nu e normal ca atunci cand este frig afara sa scada temperatura apei daca masina nu este in sarcina?Adica, la mine La Polul Nord, cand sunt - 20-25-30 C, daca sunt cu masina in sarcina imi urca temperatura la normal, iar cand nu este in sarcina (am cateva serpentine de coborat, aprox 5 km) imi scade temeratura undeva spre 60 C.La Opel (1,9 diesel) imi scade temperatura la 30 C atat vara cat si iarna (vorbesc de acelasi traseu).Probabil ca nu se pune problema termostatului, intrucat radiatorul este destul de voluminos si se asigura o racire corespunzatoare. In mod normal temperatura apei nu trebuie sa-ti scada sub o anume valoare. Motorul e proiectat sa mearga intr-un regim de temperatura undeva intre 75-85 grade, dilatari, frecari, materiale diverse etc care trebuiesc luate in calcul, compensate, randamente etc. Daca se raceste motorul de la 90 la 30 grade ai o racire defectuoasa, in niciun caz corespunzatoare. In mod normal daca-ti ajunge la 90 la deal si instalatia de racire este OK nu trebuie sa-ti scada in aia 5 km de vale asa jos. Normal ca o sa scada mai ales ca-i frig afara dar putin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2017 · Report post 1 oră în urmă, Maurice a spus: In mod normal temperatura apei nu trebuie sa-ti scada sub o anume valoare. Motorul e proiectat sa mearga intr-un regim de temperatura undeva intre 75-85 grade, dilatari, frecari, materiale diverse etc care trebuiesc luate in calcul, compensate, randamente etc. Daca se raceste motorul de la 90 la 30 grade ai o racire defectuoasa, in niciun caz corespunzatoare. In mod normal daca-ti ajunge la 90 la deal si instalatia de racire este OK nu trebuie sa-ti scada in aia 5 km de vale asa jos. Normal ca o sa scada mai ales ca-i frig afara dar putin. Da, e adevarat ce zici Maurice, dar la -25 C coborare in frana de motor, distanta aia de 5 km o parcurgi in 10 minute cand ai si polei pe drum si is si serpentine abrupte.In rest nu am observat in ultimii ani probleme cu scazut temeratura sau ceva asemanator.La opel tind sa cred ca e ceva problema dar nu am eroare stocata deloc desi am schimbat antigel distributie etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2017 · Report post La d5-u euro 3 am patit sa imi scada temperatura , s-a intamplat pe o coborare lunga (borsec) pe -25 cu vant puternic , am verificat termostatul si era oke , in mod normal masinile vandute in tari cu un climat rece au fost dotate cu webastro (nu neaparat programabil) Sent from my SM-G935F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2017 · Report post Acum 19 ore, Cristi Muresan a spus: La d5-u euro 3 am patit sa imi scada temperatura , s-a intamplat pe o coborare lunga (borsec) pe -25 cu vant puternic , am verificat termostatul si era oke , in mod normal masinile vandute in tari cu un climat rece au fost dotate cu webastro (nu neaparat programabil) Sent from my SM-G935F using Tapatalk Da, la gerul ala si la o coborarare lunga in frana de motor se mai justifica scaderea de temperatura, dar nu o scadere de cateva zeci de grade. Cristi, tu cum ai verificat ca termostatul este bun?.Intreb ca o paranteza pentru ca la Opel azi dimineata i-am ars teava de esapament si a urcat acul la 90 C, insa dupa ce am circulat cu 60 km pe o distanta de 7-8 km iar a scazut spre 60 C (sigur termostatul este dus).La volvo nu am o astfel de problema Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2017 · Report post Pfuu de verificat nu mai stiu cum , bogdan g mi-a spus dar au trecut ani buni Sent from my SM-G935F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2017 · Report post Dar da , opelul cred ca are nevoie de un termostat nou Sent from my SM-G935F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2017 · Report post E normal sa scadă temperatura apei în frana de motor . Termostatul se verifica ușor, fie la drum lung la maxim 1500rpm mers constant și se vede cum scade apa sau cu motorul pornit verifici furtunele radiatorului care trebuie sa fie reci pana ajunge apa în bord la 90. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2017 · Report post Acum 9 ore, Bogdan G a spus: E normal sa scadă temperatura apei în frana de motor . Termostatul se verifica ușor, fie la drum lung la maxim 1500rpm mers constant și se vede cum scade apa sau cu motorul pornit verifici furtunele radiatorului care trebuie sa fie reci pana ajunge apa în bord la 90. Da, la drum lung am calcat Opelul, iar apoi am incetinit spre 1500 ture si a scazut spre 65-70 C Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2017 · Report post Si daca tot vorbim de temperatura motor de termostate......defectiunea la termostat poate avea drept cauza si un consum marit de combstibil...sa zice 1-2 litri la suta de km? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2017 · Report post Asa este, creste consumul . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2017 · Report post Buna ziua, trebuie schimbat termostatul la masina mea pentru ca nu se ridica temperatura cum trebuie la frig si nu face caldura in interior suficient. Este un volvo v50 2.0d din 2005. Eu am cumparat un termostat insa apoi am vazut ca este o piesa completa din plastic. Se poate schimba doar acel termostat la modelul asta sau trebuie schimbat tot? Share this post Link to post Share on other sites