Posted 14 Feb 2017 · Report post Buna ziua, Am gasit o masina interesanta , mai exact un VOLVO S40 din 2006 si sunt interesat sa o achizitonez. As dori cateva pareri in legatura cu masina. Din cate am observat , multa lume este multumita de brand-ul Volvo. Am observat pe forum ca ar fi probleme cu motorul 1.6 Diesel. Multi spun ca motorul de pe Volvo este acelasi ca si pe Ford. Cat costa intretinerea de regula , sa zicem o distributie, un kit de ambreaj , filtre si lucruri uzuale? Mai jos 2 variante de masini care imi surad , daca ma decid din punct de vedere al motorizarii: https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s40-ID7GkmzW.html#6fd951f8c2 https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s40-ID7GkmOR.html#6fd951f8c2 Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2017 · Report post Masina dpdv mecanic este un Focus 2 si se intretine fix ca un Focus 2 . Motorul este Ford PSA . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2017 · Report post Salut Tibi, Cum spunea și Bogdan mai sus, ai de-a face cu un Volvo din timpul stăpânirii FORD, practic construit pe aceeași platformă cu Focus 2. Per total motorul 1.6 nu este unul rău, dacă îl întreții, ca de altfel la orice mașină ai avea. Nu poți să faci liniuțe cu el sau depășiri riscante, dar consumă puțin și este mai ieftin în întreținere (la fel la impozit și RCA). Cu toate astea, ai în vedere ca dotările mașinii să compenseze cu puterea motorului. Dacă se poate să găsești ceva full option (varianta Summum), atunci e și mai bine. Să ai baftă și să alegi cu cap! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2017 · Report post 1 hour ago, Kronborg said: Salut Tibi, Cum spunea și Bogdan mai sus, ai de-a face cu un Volvo din timpul stăpânirii FORD, practic construit pe aceeași platformă cu Focus 2. Per total motorul 1.6 nu este unul rău, dacă îl întreții, ca de altfel la orice mașină ai avea. Nu poți să faci liniuțe cu el sau depășiri riscante, dar consumă puțin și este mai ieftin în întreținere (la fel la impozit și RCA). Cu toate astea, ai în vedere ca dotările mașinii să compenseze cu puterea motorului. Dacă se poate să găsești ceva full option (varianta Summum), atunci e și mai bine. Să ai baftă și să alegi cu cap! Salut Mersi pentru sfat. Insa e greu sa stiu daca a fost un motor intretinut. Depinde cum am norocul. Stii cumva cateva chichite la care sa fiu atent? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2017 · Report post Cel mai inspirat ar fi ca în momentul în care te hotărăști să o iei, să mergi la unul din băieții de pe forum cu service auto. La ei găsești și testere dedicate, iar pe lângă asta au ochiul format la daune și mașini praștie. Îți zic asta pentru că pot fi multe lucruri ascunse, în afară de motor. Apoi, dacă nu ești dispus să mergi direct la o diagnoză cu ea (nu știu să dau un preț, dar nu e o avere), atunci încearcă să fii atent la cum sună motorul (să toarcă rotund). Vezi dacă se turează peste 3000 de ture și dacă trage. Turbina să nu aibă joc, sau să scuipe mult ulei (presupun că știi că e jale face figuri). Vezi dacă distribuția a fost schimbată (cu siguranță nu găsești o mașină din 2006 cu mai puțin de 300000 km reali, chiar dacă ”a fost a unei băbuțe care a ținut-o în garaj să o dea moștenire nepoților și nu are în bord mai mult de 180-200k”). Dacă nu, o poți schimba cam cu 1500-1800 lei. Apoi, filtrul de particule? Mai are? A fost înlocuit? Dacă a fost scos direct de pe mașină, a fost scos și fizic și din soft? De obicei la 120.000 km se înlocuiește (nou, OEM e undeva la 800-1000 EUR). Ai grijă că turbina și DPF-ul (filtru particule) te cam scot de pe foaie, dacă joacă feste . De asta aș sugera să mergi cu mașinuța la o testare, că bănuiesc că nu arunci cu 5000EUR în lăutari într-o noapte. Zic și eu... Succes! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2017 · Report post Verifica futune turbo , sunt foarte scumpe , vezi daca are murdarie in zona injectoarelor , detin si eu un s40 din 2006 , 1.6 disel , daca m-ai intreba pe mine , eu ti-as zice sa nu incerci , e moale , eu as opta in locul tau pt un 2.0 ( nu stiu cat sunt de ok acele motoare ) , futunele de la turbo sunt sensibile , am schimbat circa 4 furtune la turbo , atentie la consumul de ulei , Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2017 · Report post @Tibi1234eu zic ca daca iti place una din masini poti sa te duci sa o vezi, daca esti din Bucuresti te duci cu ea la Bogdan G ,MC sau paunionutz si primesti o verificare temeimica de la oameni avizati. @Balas Dan, nici 2.0 nu trage de speriat, nu stiu din ce cauza ai schimbat 4 tubulaturi turbo, se mai sparg ele dar nici chiar asa, in mod sigur nu ai motorul si turbina stock si se sparge furtun dupa furtun. @Kronborg daca masina mea din 2006 are 145.000 in bord ce ar trebui sa fac? Nu sunt baba, dar iarna sta in garaj si merg cu Focusul, imi place mai mult benzinara iarna. Acum nu neg ca cele aduse din afara au rulaj mai mare, dar sa nu generalizam. Si costul distributiei imi pare cam piperat, dar nu te contrazic, la reprezentanta asa o fi. Eu am schimbat-o cu putin peste 800 ron acum 3 ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2017 · Report post @Dumi81 2.0d chiar trage de speriat. Cu soft trage de te sperie la propriu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2017 · Report post Dumi, te dau o tura când ajungi pe la București. @Kronborg distribuția pe ford oem sau PSA oem este fix 840 lei cu tot cu manopera, ieftin as putea spune. Furtunele de turbo se sparg numai de la suprapresiune iar astea de 1.6 d au obiceiul sa facă presiune cam mare fie dîn cauza valvei de control fie din cauza geometriei variabile blocate . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2017 · Report post Daca mai adaugi pompa de apa, simering urile si kit accesorii, ajungi le la 1200 Lei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2017 · Report post http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Motor/Distributie/1_Set_curea_distributie_cu_pompa_apa_Ford_Original-7790.html . In concluzie are dreptate Bogdan G, nu stiu cat este manopera pentru distributie, dar nu cred ca este 800 ron. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2017 · Report post @Dumi81 nu voiam să fac polemică sau să spun că dacă o cumpără de la un pasionat/membru de forum își ia țeapă. Rămân la părerea că mașinile care vin din vest vin cu km dați înapoi pentru că acolo există șosele și infrastructura necesară să îți permită să faci o navetă de 150-200 km zilnic. A mea are 180.000 în bord (proveniență Franța) și sunt sigur că sunt măcar 100.000 în plus. Cu toate astea, a fost întreținută cum trebuie și nu am avut probleme la ea de când o am. Atât offtopic. Sper că nu m-ai înțeles greșit. Numai bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2017 · Report post Nu, nu te-am inteles gresit, si nici vorba de suparare. Eu prezentam situatia mea.Sunt constient ca o masina din west parcurge un minim de 30k km/an, de aici clar rezulta la o masina de 10 ani 300+ k km. Un alt aspect este insa reprezentat de calitatea drumurilor si a consumabilelor. Un auto din west in general este mai bine intretinut chiar daca are 300 k km, fata de unul din RO cu 150k km. Macar ei nu au sare si nisip pe drumuri, astfel vopseaua si parbrizul sunt impecabile si dupa 10 ani. La noi dupa 2-3 ani sunt sablate de nisip si ciupite de pietricele. Legat de km la autoturimele de afara: am vazut unele cu 200+ k km la numai 2-3 ani vechime, in medie 300-350 km/zi, utilizate nu gluma. @Tibi1234 sper ca nu te-am speriat si nu ai renuntat la ideea de Volvo. E o masina speciala, are "ceva al ei". Cel putin eu nu ma pot desparti de ea, cu toate ca este singura masina care m-a lasat in drum :)) (puntea de la alternator a intrat in scurt). Drumuri bune si combustibil ieftin tuturor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2017 · Report post 16 hours ago, Dumi81 said: Nu, nu te-am inteles gresit, si nici vorba de suparare. Eu prezentam situatia mea.Sunt constient ca o masina din west parcurge un minim de 30k km/an, de aici clar rezulta la o masina de 10 ani 300+ k km. Un alt aspect este insa reprezentat de calitatea drumurilor si a consumabilelor. Un auto din west in general este mai bine intretinut chiar daca are 300 k km, fata de unul din RO cu 150k km. Macar ei nu au sare si nisip pe drumuri, astfel vopseaua si parbrizul sunt impecabile si dupa 10 ani. La noi dupa 2-3 ani sunt sablate de nisip si ciupite de pietricele. Legat de km la autoturimele de afara: am vazut unele cu 200+ k km la numai 2-3 ani vechime, in medie 300-350 km/zi, utilizate nu gluma. Total de acord. Share this post Link to post Share on other sites