Nicuhere

Probleme cutie

14 posts in this topic

Alta problema descoperită la Volvo Timișoara la xc90-ul meu ,am fost sa schimb uleiul din cutie pentru ca agata puțin la schimbare din 2-3 si 3-4 si mi-au spus ca ar trebui sa fac o diagnoza la cutie pentru ca imi da o eroare mecanica.Cand am umblat mult cu ea in oraș si a schimbat mult 1-2-3-4 ma smucit la schimbarea din 2 in 3 foarte tare.Am observat ca la drum lung schimba mai bine,doar in oraș am probleme dupa câteva sute de km de mers in afara ,cand am ajuns in oraș am mers mai mult pe manual pentru ca pe d făcea figuri din 2 in 3 si schimba la 3000 de ture si nu o puteam tura tare,daca plec încet de pe loc schimba bine,sa nu bag piciorul in ea si e ok.

Am observat ca acum schimba vitezele normal la 2000 ture cand e uleiul rece ,doar 2-3 schimba la 2400 ture si 3-4 cu o mica smucitura.kick-down-ul merge bine,dar il folosesc de obicei la vitezele 4-5-6.

Am fost sfătuit sa merg la Arad pentru diagnoza la mercom dar nu reușesc sa ii prind la telefon pe cei de acolo pentru o programare.

atasez si lista de erori de la test si o poza cu bușonul cutiei care a fost făcut praf de un mecanic care nu a reușit sa deschidă bușonul.

Aveti idee cum pot deschide bușonul?Cei de la Volvo mi-au spus ca trebuie ansamblul cu totul ,cel mic si cel hexagonal pentru ca nu il pot deschide pe cel mic.

IMG_5054.JPG

IMG_5055.JPG

IMG_5048.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din proprie experienta, merge mai repede cu email la Mercom, decat cu telefon. Amu vezi tu ce faci. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat mail azi pe la prânz către Flavius de la mercom dar momentan nici un răspuns .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Nicuhere a spus:

Am dat mail azi pe la prânz către Flavius de la mercom dar momentan nici un răspuns .

Busonul mic pt nivel se cam strica repede (mai ales daca nu este strans la 8nm) eu am reusit sa il desfac introducand(cu ciocanu) un torx mai mare , alte sfaturi pe care le-am primit : sudezi o cheie pe el , dalta si in ultima instanta gauresti si il desfaci pe cel mare si apoi le cumperi pe amble + saibe.(din cate imi amintesc costa in jur de 100 lei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Volvo mi-au spus ca ar fi 215 RON întreg ansamblul,adică cel mic+cel mare +șaibe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E exagerat. Nu cred ca sar de 150ron ambele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Nicuhere said:

Am dat mail azi pe la prânz către Flavius de la mercom dar momentan nici un răspuns .

Pt linistea ta sufleteasca, daca o trimiti acolo cere de la inceput si un timp limita de rezolvare. Eu n-am facut-o, si deja au trecut doua saptamani de cand am dus-o si n-am nici o veste, ducand-o initial pe principiul de comun acord stabilit "sa fie la service ca intra cand intra", eu asteptandu-ma sa se rezolve in o saptamana maxim doua. Deja am intrat in a treia, fara vesti. Mini-greseala mea. Important e sa se rezolve totusi. Mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am stat după Flaviu și 2 luni pt un bloc se valve . E super ocupat omul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi imaginez. Doar nu mi-o face gratis, ca sa zici ca o baga cand are timp. E ok, numai bine mai fac si eu miscare... mersul pe jos, piciorul frumos, vorba aia... e mai greu cu copilul, gradinita, extracuriculare, etc, dar ne descurcam noi cumva. 

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fi interesat daca si merita așteptarea,ma refer aici la raport calitate pret,asa il am pe Smer la Timișoara dar am înțeles ca iti schimba tot in cutie,eu vreau doar sa schimb ce e stricat si sa imi spună treaba asta niște oameni serioși care stiu ce fac,asa e ușor sa ma duc la cine va si sa imi spună ca trebuie schimbat tot si sa imi ia 2000 de euro.

Am vazut ca au oferta la blocul hidraulic cu 690 euro nou.

imi da si mie cineva un nr se telefon de la mercom la care si Răspunde cineva.

Edited by Nicuhere

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.02.2017 at 11:59 AM, Midnight Caller said:

E exagerat. Nu cred ca sar de 150ron ambele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Poti sa imi dai un pret pe pm si daca e ok sa imi aduci piesa de care am nevoie te rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nicuhere said:

 

As fi interesat daca si merita așteptarea,ma refer aici la raport calitate pret,asa il am pe Smer la Timișoara

 

Aici nu am nimic de spus pt ca eu am Powershift, tu pe XC90 sigur ai altceva. La Samer am primit un pret cu 1000 euro mai mare decat a zis Flavius de la Mercom. Ramane sa vedem daca merita efortul si asteptarea. Din auzite, ar trebui sa merite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.02.2017 at 11:59 AM, Midnight Caller said:

 

Edited by Nicuhere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum se aude un sunet urat la schimbarea din p in r sau invers dar nu smucește doar ca am auzit cand aveam geamul deschis,de schimbat schimba bine cat e uleiul rece,apoi vitezele mici o iau razna daca accelerez prea tare,asa ca merg mai mult pe manual.Peste doua sapt am programare pt o constatare la Arad la mercom asa ,are cineva idee ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now