Sign in to follow this  
Followers 0
Pastefan

S40 2.0D (d4204t) din 2007- noxe marite

20 posts in this topic

Salut, am achizionat recent un Volvo S40, 2.0D, din 2007, EURO 4, fara DPF

Masina are circa 180.000 km (Estimez eu ca sunt km reali, pe baza MOT-ului, masina e din UK)

Problema este ca masina scoate putin fum si noxele sunt marite.

Nu am martori aprinsi in bord, masina merge bine in trafic, motorul trage ok, am pus masina pe doua testere diferite la service-uri auto, dar nu au gasit nimic semnificativ...

Am schimbat o electrovalva EGR, care spuneau ei ca ar fi defecta, dar nu a schimbat major noxele

Cu toate acestea opticitatea la noxe e mai mare decat ar trebui...

Sugestii, ceva ?

Multumesc

Stefan, Bacau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul pare albicios, daca apas accelaratia mai tare la relanti iese mai negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoare. La verificat cu ele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele sunt Siemens, clasa 6. Cei de la service-ul din Bacau, care au facut diagnoza le-au gasit cu soft-ul de diagnoza incadrate la clasa 4 (probabil lasate asa de mecanicii din UK...). Le-au pus in clasa corecta, 6, de zilele trecute, fumul e mai putin negru, dar noxele sunt tot peste standard. E mai bine, dar nu suficient...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pus numai motorina buna, cu cifra cetanica 55, aditiv injectoare Wynns la ultimele plinuri...noxele tot nu scad semnificativ.

Soft-ul de diagnoza de la service nu a gasit pb la injectoare. Tb date jos si testate intr-un centru specializat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeeeeexact .

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan . Care e problema pana la urma de zici ca nu ies noxele . La diesel se măsoară opacitatea nu noxele ( NOx ul ).

Cat a ieșit opacitatea de zici ca nu e bine .

Cum ridici capota ai pe capota un abțibild negru . Pe al ai trecuta opacitatea . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opacitatea actuala e 2-2.2 si tb sa fie in jur de 1. Cand am testat prima data, opacitatea era 5, dar masina nu mersese cateva luni bune...6...7 luni poate

I-am bagat motorina buna, aditivi, mers in 3000-3500 ture...

Opacitatea insa nu vrea sa scada sub 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi pare puțin ciudat pt ca opacitate de 1.5 ppm înseamnă un fum de vreo 20m lungime . La 2 ppm nici nu vreau sa ma gândesc cat este .

Ai încercat și cu alt opacimetru ? 

Nu de alta dar și al meu când are oglinzile murdare citește bazaconii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, nici chiar 20 m...)

Fumul e mai mult alb si se duce cam 2 m, cand apas la relanti repetat.

Daca apas tare, la max, se formeaza un mic norisor mai negrutz, de circa 0.5 m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, se vede ca sunt suparat cu masina si nu prea dorm de stres...opacitatea mi-a devenit "opticitate" :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa merg si la alt service sa fac o verificare a opacitatii ?

Daca e tot 2, ce e de facut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e tot 2 și nevoie de 4 injectoare bune și ai rezolvat problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 injectoare ? Nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa...

Din pacate unul din opacimetre era al RAR-ului si cred ca aia au aparate bune acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am achizionat recent un Volvo S40, 2.0D, din 2007, EURO 4, fara DPF

Masina are circa 180.000 km (Estimez eu ca sunt km reali, pe baza MOT-ului, masina e din UK)

Problema este ca masina scoate putin fum si noxele sunt marite.

Nu am martori aprinsi in bord, masina merge bine in trafic, motorul trage ok, am pus masina pe doua testere diferite la service-uri auto, dar nu au gasit nimic semnificativ...

Am schimbat o electrovalva EGR, care spuneau ei ca ar fi defecta, dar nu a schimbat major noxele

Cu toate acestea opticitatea la noxe e mai mare decat ar trebui...

Sugestii, ceva ?

Multumesc

Stefan, Bacau

180000km??? Cred ca sunt mile.. și atunci înmulțești cu 1,6 și vezi km reali!! Și dacă toate milele astea mașina a mers cu gaz de supermarket și ulei de motor TripleQx ... poți sa-i bagi și kerosen... că tot degeaba!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu vreau sa par cârcotaș dar și Anglia are samsarii ei , iar mașinile s.h sunt hartanite rău cu MOT(ITP) făcut pe nașpa și reparații făcute cu piese de doi bani..(EuroCarParts sau EBay )

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 injectoare ? Nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa...

Din pacate unul din opacimetre era al RAR-ului si cred ca aia au aparate bune acolo...

Este 300 lei un injector sh. Iei 4 de pe o masina care merge și ai rezolvat problema .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

114000 mile, care apar in Mot normal, cu adaos adecvat in fiecare an.

Interiorul pare curat si ingrijit, deci kilometrajul pare real.

Ulei la joja pare suficient...acum nu stiu ce ulei a pus cel din Uk, eu as vrea sa-l schimb oricum....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am gasit la vanzare injectoare clasa 6, cum am eu...

Inca nu le-am dat jos pe ale mele pt testare, dar asta am de gand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pui clasa 5 și modifici din tester . Eu nu prea am văzut clasa 6 , majoritatea sunt 5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iei 4 injectoare clasa 5 si modifici in ECM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0