Sign in to follow this  
Followers 0
Olpretean

senzor furtun turbo

22 posts in this topic

Buna seara tuturor! Stie cineva ce rol are senzorul de pe furtunul de intrare in turbo de la s60 d5244t din2002 ca imi arde siguranta nr11 daca e pusa mufa pe el. Mentionez ca mi-a aparut in bord mesaj *emisi poluante foarte mari*

Share this post


Link to post
Share on other sites

IAT sensor . Măsoară temperatura aerului admis în turbo.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate sa creasca consumul de motorina din cauza lui?  Sa cumpar unul nou sau din dezmembrari? Nu am mai pus mufa la loc; nu se simte diferenta cu el sau fara! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mult fum fără el sau când e defect .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi scoate fum deloc dar cand pun mufa la loc imi arde siguranta  11 din compartimentul motor si nu se tureaza nai mult de 3000. Siguranta respectiva e si pentru pompa vacum care nu mai merge daca pun mufa ; deci senzoru e in scurt sau defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 IAT ai in MAF si din 2003 se gaseste si in Boost pressure sensor.

Problema ta este la PTC resistor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze ca nu inteleg prescurtarile; ce este MAF si PTC resistor; unde se gaseste si cum arata? Se schimba greu? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAF este Mass Airflow Sensor - debitmetru

PTC - este piesa cu problema 

 

Pressure controlled crankcase ventilation, oil separator
The crankcase ventilation is pressure controlled using a cyclone type oil separator.
The crankcase gases are led in from the crankcase and cylinder head. On their way to the pressure regulator, the gases are forced passed two cones positioned in the housing. By leading the gases around the cones, the speed is increased and the oil in the gases is thrown out towards the walls and condensates. The oil then returns to the oil pan.
To prevent freezing, the outlet (at the inlet for the turbocharger) has a positive temperature coefficient (PTC) element for heating.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am prea inteles textul in engleza dar as putea curata PTC-ul sau doar unul nou? In interiorul debitmetrului este uns cu un fel de ulei sau vapori ; daca as da cu sprai de curatat franele pe el si-ar reveni sau a fost in scurt din cauza uleiului si s-a ars complet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptc ul se schimba, debitmetrul se curata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptc-ul este in debitmertu? Cutiuta aia patrata cu o sarmulita langa ea? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca as pune unul second sa vad daca imi arde sau nu siguranta; de proba; sau ai avea o poza cu el? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus azi un debitmetru de pe o masina din dezmembrari si cand am pus mufa la senzorul de la turbo a ars siguranta 11 si mi-a aparut iar mesajul emisi poluante ridicate. Adevarul e ca debitmetru era cam uns de ulei; al meu parea nou pe langa celalalt. Daca as gasi si un senzor bun cu care sa il inlocuesc sa vad daca e ars al meu. Pe tester nu imi da debitmetru defect ( tester Bosch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om bun 

Nu pune mufa pe minunea aia si merge masina

Am facut la vreo 2 asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tot are un rol si senzorul ala. Consuma mai multa motorina fara el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma pe dracu mai multa. A scris Brava mai sus ce face, te-ai deranjat măcar sa citești?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit tot(tradus). Fac naveta zilnic 120 km dus si intors pe acelas traseu si  la aceleas ore, de la 6,2 cat imi arata iainte acum  imi arata 6,7 de asta intrebam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi adresa si iti trimit alt senzor gratis,te tot chinui atata pt. un amarat de senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa vad saptamana viitoare daca tre sa-mi trimiti senzorul sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa mai postez doar rezultatul defectiuni, sa nu deranjez. Scuze tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasati omu' in pace ca nu stie engleza.

Hai ca iti explic eu. Ala nu e senzor. E o rezistenta care trebuie sa incalzeasca aerul cateodata. La tine s-a topit si sunt firele in scurt. Iti trebuie alt PTC. I-al pe cel de la Sandro daca el ti-l ofera gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvată , accidentat fata si dreapta. Vand sau dezmembrez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0