Nicuhere

Cutie tf80sc

25 posts in this topic

Buna seara,

stie cineva vreo cutie Tf80sc in stare buna la un pret acceptabil?Mi s-a cerut 2500 euro pt reparația cutiei mele.Se aude un sunet metalic la schimbarea pe loc a manetei din p in r care cică ar fi de la convertizor si in mers cand se încălzește uleiul schimba mai târziu,in principiu câteodată trebuie sa iau piciorul de pe aceleratie sa schimbe ca altfel se turează maxim si smucește rău,dar la rece schimba destul de bine.Pe d si pe r are o Vibrație cand ți frana apasă si mi s-a spus ca ar fi tot de la convertizor.

Sincer mi se pare enorm 2500 euro chiar daca mi s-a spus ca e praf cutia si trebuie schimbat tot in ea si convertizorul trebuie rectificat .

Diagnoza a fost facuta la Arad la mercom de Flavius,care am vazut ca se pricepe foarte bine la aceste cutii ,însă prețul mi se pare enorm.

Masina e un xc90 din 2006 .

Aveti vreo alta varianta?

Am vazut ca exista aceste cutii si pe Insignia si citroen ,la care am primit o oferta de 700 euro cutia ,dar se potrivește sau merge oare adaptata pe xc-ul meu?

Edited by Nicuhere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit de Citroen 4x4 . Poate de pe Insignia 4x4 sa meargă .

Atât costa de reparat o cutie.  Este 7000e una noua. Deci una tot noua la 2500 e este un preț corect.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iesi cam la dublu cit ai tu oferta de 700E  ,dar  trebuie cautat in site-uri externe si intereseaza-te ferm. La noi de principiu daca sint 10cutii de reparat in toata tara,exagerez un pic ,si pretul cerut este unul de te lasa masca.:) Apoi montat-demontat  trebuie sa fie max pret  dublu de schimbat kit ambreiaj ,ca idee.De aici iti faci calcule.Zic poate te ajuta asa cumva

Era o dauna mai demult de Xc 90 in care partea motrica scapase in rest caroseria este bricolata de pompierii salvatori,insa bun inteles nu era din Ro.

Cum ai Xc90 ,cam trebuie umblat la buzunar  ori vinde-o daca este costisitoare la intretinere.

Sa ai noroc si sa iti rezolvi problema si arunca-ti un ochi pe site-uri externe,totusi..

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc de răspunsuri !Sincer nu mi se pare deloc scumpă la întreținerea normala,doar prețul pt cutie mi se pare exagerat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi si aia de au citroen de costa toată masina 4000e si numai de reparat cutia 2500e . Aia ce sa mai zică ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/17/2017 at 6:33 AM, Nicuhere said:

Mulțumesc de răspunsuri !Sincer nu mi se pare deloc scumpă la întreținerea normala,doar prețul pt cutie mi se pare exagerat.

Din proprie experienta pot sa-ti zic ca exagerat sau ne-exagerat, astea-s preturile si n-ai ce-i face. Daca iti vrei masina inapoi, trebuie sa platesti. Am un coleg la servici care cand i-am spus cat ma costa pe mine, zice ca e acceptabil... ca la el la un VW, i-au cerut 15000 lei sa ii repare cutia MANUALA. Pana la urma si-a luat una de la dezmembrari cu 500 euro. Din pacate pt noi, cel putin cei cu Powershift, dezmembrarile nu-s o solutie. Nu se gasesc cutii, si chiar daca se gasesc nu-i stii istoricul. Daca vrei sa tii masina, mai bine o repari si stii o treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎15‎.‎03‎.‎2017 at 10:27 PM, Nicuhere said:

Buna seara,

stie cineva vreo cutie Tf80sc in stare buna la un pret acceptabil?Mi s-a cerut 2500 euro pt reparația cutiei mele.Se aude un sunet metalic la schimbarea pe loc a manetei din p in r care cică ar fi de la convertizor si in mers cand se încălzește uleiul schimba mai târziu,in principiu câteodată trebuie sa iau piciorul de pe aceleratie sa schimbe ca altfel se turează maxim si smucește rău,dar la rece schimba destul de bine.Pe d si pe r are o Vibrație cand ți frana apasă si mi s-a spus ca ar fi tot de la convertizor.

Sincer mi se pare enorm 2500 euro chiar daca mi s-a spus ca e praf cutia si trebuie schimbat tot in ea si convertizorul trebuie rectificat .

Diagnoza a fost facuta la Arad la mercom de Flavius,care am vazut ca se pricepe foarte bine la aceste cutii ,însă prețul mi se pare enorm.

Masina e un xc90 din 2006 .

Aveti vreo alta varianta?

Am vazut ca exista aceste cutii si pe Insignia si citroen ,la care am primit o oferta de 700 euro cutia ,dar se potrivește sau merge oare adaptata pe xc-ul meu?

Salut! Cat ai platit pt diagnoza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca la Flaviu costa 2500e un convertizor cu tot cu montaj ? Nu prea cred asta, 

Costa 1260e un convertizor nou plus 250e manopera = 1510e, plus ulei si tot nu ajungi aici . 

Cred ca e vb totusi de convertizor reconditionat care costa maxim 500e . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia de orice alta masina nu ti se va potrivi, incepand cu prinderile si terminand cu raportul de transmisie. Probabil ca in 2500 iti inlocuieste convertizorul si grupul de valve, dar, nici asa nu ajungi la suma aia.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.05.2017 at 10:33 AM, DhanyEL said:

Salut! Cat ai platit pt diagnoza?

100 RON 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27.05.2017 at 11:00 AM, Bogdan G said:

Sa inteleg ca la Flaviu costa 2500e un convertizor cu tot cu montaj ? Nu prea cred asta, 

Costa 1260e un convertizor nou plus 250e manopera = 1510e, plus ulei si tot nu ajungi aici . 

Cred ca e vb totusi de convertizor reconditionat care costa maxim 500e . 

2500 înlocuit tot in Cutie + convertizor recondiționat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce probleme ai la cutie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, DhanyEL said:

@Nicuhere cat a costat diagnoza in prima faza?

 

Ți-am spus si mai sus,100 RON a costat diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Brava said:

Ce probleme ai la cutie?

Cei de la service imi spun ca trebuie schimbat tot in ea + convertizorul ,in principiu pe modul automat din cand in cand cand accelerez mai dur smucește rău si schimba târziu ,pe manual merge ok ,dar cand schimb pe loc poziția schimbătorului  se aude un Zgomot metalic destul de pronunțat ,dar nu tot timpul.Pe r imi vibrează rău cand sunt cu frana apăsată si cam are o lipsa de putere la plecarea de pe loc cuviteza 1 si la reverse nu pot urca orice obstacol chiar si de 10 cm cu spatele si cu fata pleacă greu in panta cand o accelerez.

cam astea ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pare o problema de convertizor si de bloc valve, oricum daca ai pierdere de putere si patineaza este clar convertizorul . 

Am facut un XC60 fix saptamana trecuta si am schimbat numai conevrtizorul, e alta masina acum, nu mai patineaza si nu mai smuceste la schimbarea treptelor, deci pasul 1 este convertizor . Nu prea am intalnit discuri prajite la TF80 . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discuri prajite doar daca mergi mult cu ea patinand.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la Bogdan G. cu masina si mi-a confirmat ca si convertizorul si blocul hidraulic au probleme,asta dupa îndelungi teste.Omul e super meseriaș si super de treaba ,recomand cu încredere daca aveți probleme cu mașinile voastre,eu acum măcar stiu 100% ca asta e si nu imi mai dau cu presupusul .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din păcate am alta problema si deja sunt satul.Astazi am lăsat masina pornita si dupa vreo 5 minute de mers la relanti aud un scârțâit/fluierat ,ies afara la masina sa vad ce se întâmpla si nu se mai auzea nimic,ma apropii de masina si se mai aude o data dar încet ,deschid usa la masina care era cu ac,faruri ,radio,pornite si masina se oprește .Ma urc in ea ,pun contactul ii dau cheie învârte greu dar porneste ,dar dupa 3 secunde se oprește iar si nu mai pornește si învârte greu,apoi se aude doar un tacanit de Electromotor ,nici măcar nu învârte deși are curent in bord,claxon ,Faruri ,etc,deci clar e si electromotorul dus.In condițiile in care fulia de la alternator am schimbat -o acum 2 luni ,sa fie oare rulmenții  din alternator si sa se fi oprit masina fiindcă nu mai încarcă si se blocase alternatorul?Cand am deschis usa sincer nu am vazut nici un bec aprins pe bord si nici dupa ce am pus iar contactul.I-am dat si curent dar nu se aude doar tacanitul electromotorului acum ,aici probabil sunt cărbunii duși.

Aveti vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Nicuhere said:

Din păcate am alta problema si deja sunt satul.Astazi am lăsat masina pornita si dupa vreo 5 minute de mers la relanti aud un scârțâit/fluierat ,ies afara la masina sa vad ce se întâmpla si nu se mai auzea nimic,ma apropii de masina si se mai aude o data dar încet ,deschid usa la masina care era cu ac,faruri ,radio,pornite si masina se oprește .Ma urc in ea ,pun contactul ii dau cheie învârte greu dar porneste ,dar dupa 3 secunde se oprește iar si nu mai pornește si învârte greu,apoi se aude doar un tacanit de Electromotor ,nici măcar nu învârte deși are curent in bord,claxon ,Faruri ,etc,deci clar e si electromotorul dus.In condițiile in care fulia de la alternator am schimbat -o acum 2 luni ,sa fie oare rulmenții  din alternator si sa se fi oprit masina fiindcă nu mai încarcă si se blocase alternatorul?Cand am deschis usa sincer nu am vazut nici un bec aprins pe bord si nici dupa ce am pus iar contactul.I-am dat si curent dar nu se aude doar tacanitul electromotorului acum ,aici probabil sunt cărbunii duși.

Aveti vreo idee?

Am reușit sa o pornesc si bătaia si scârțâitul din păcate se aud la motor.Trebuie sa găsesc platforma si sa o duc la service sa vad ce este exact ,dar e cam grav cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22.06.2017 at 1:42 PM, Nicuhere said:

Am reușit sa o pornesc si bătaia si scârțâitul din păcate se aud la motor.Trebuie sa găsesc platforma si sa o duc la service sa vad ce este exact ,dar e cam grav cred.

 

On 22.06.2017 at 1:42 PM, Nicuhere said:

Am reușit sa o pornesc si bătaia si scârțâitul din păcate se aud la motor.Trebuie sa găsesc platforma si sa o duc la service sa vad ce este exact ,dar e cam grav cred.

Dupa ce imi spune mecanicul ar fi o biela rupta in motor ,sa vedem cand il deschide ce o fi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la cutie ai ajuns la motor!:).....este o masina deja ce nu mai este masina ,insa daca ai avut momente placute poate merge sa o faci....Eu sint adeptul ideii  anume ca ,daca o cutie sau in special motor cedeaza ,este nevoie de altul sh,testat , verificat intrucit ce face fabrica nu mai face nici mama mecanicului cind ti-l desface si reface..Per total iesi mai cistigat si fiabilitatea  total  alta.    

Sa ai succes,sigur ai nevoie.

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supăra, dar în fabrica tot mecanici lucrează, cu sau fără mama. Ca materialele nu au cum sa mai fie noi ca în fabrica, e alta discuție.

Când o sa se alezeze, honuiasca,și bage câteva mii de euro în motor, o sa iasă bine, trust me

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ma supar .:) 

 Vezi ca iti dai raspunsul singur.Mecanicul lucreaza cu ce are  cind este vorba de un Sh defect. Ipotetic ca ar fi Dzeul mecanicilor  si tot nu va face acel motor sa se miste cum era anterior  defectului insa depinde de proprietar care poate avea pretentii majore ori este "lasa-ma sa te las". 

Alezat ,honuit etc ce spui ,ai si pus pe hirtie ca dupa ,sa tai chitanta clientului si el sa accepte plata.! Ipotetic vorbesc  ,ca asta era logica comentariului meu anterior.

Cind vin in inspectie  pe partea tehnica sa vedem cum va miscati?!!:D  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai te asteptam :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now