Axxamd

Mihai - S80 20012

18 posts in this topic

Va salut si pot sa va spun ca sunt mandru ca am reusit pana la urma sa intru in posesia unui volvo pe placul meu si sa pot face parte din grupul select al posesorilor de Volvo.

Ma numesc Mihai, sunt din Timisoara si de curand am un Volvo S80, motor 2000, cu foarte multe dotari pe el. Mai mult nu stiu despre el, nici cum se numeste la dotarile care le are, nici ce fel de motor este, mai nimic.

Stiu doar asa: km 145000, full dotari, motor 2000 cc in 5 cilindri, an 2012

Cum o sa aflu mai mult, o sa impospatez postul acesta :)

Despre mine...., cu bune si cu rele, sper sa ne cunoastem, sunt din Timisoara, am o firma de productie publicitara, ca si hobby punctez la offroad de placere si prietenesti, mai detin un jeep cherokee 1988 pregatit pentru expeditii si offroad, si un passat 2003, masina mea de zi cu zi care a facut tot posiblilul si a reusit sa ma serveasca ireprosabil pana in ziua de azi

mai jos cateva poze cu masinile mele

_MG_1043.JPG

_MG_1042.JPG

 

 

 

819125323_2_1080x720_rev002.jpg

819125323_6_1080x720_rev002.jpg

819125323_3_1080x720_rev002.jpg

Edited by Axxamd
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit, prietene! Ma bucur ca ai gasit o masina pe placul tau si sper ca am avut si eu o parte de ''vina'' la orientarea ta catre VOLVO. Sa o stapanesti sanatos si ai drumuri bune oriunde mergi! Ne vedem curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaaaaaaaaaaa, unul din vinovati esti tu, ca nu stiu cine te-a pus sa vii sa-mi arati bijuterria ta :)

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stăpânești sănătos însă trebuie să te contrazic putin, nu e Full cum le place samsarilor sa zică in anunturi, lipsește radarul fata, trapa, suspensia 4c si mai sunt si alte dotări la Volvo care se pot pune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Normal, nu este maximul care se poate dota, dar asa cum am spus, are foarte multe dotari, nu am specificat FULL dotari, ca habar nu am ce ar trebui sa insemna asta ( sau bine, acum stiu )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Azi am fost cu testerul la Mihai sa facem o verificare la masina, avand in prealabil o eroare la bord, eroare gen "engine problem, need service"... atasez foto cu eroarea de pe tester, daca ne poate spune cineva mai exact ce ar fi... multumim.

Si inca ceva, fiind mai necunoscatori, si nepriceputi cu VIDA/DICE, ne spune si noua cineva provenienta motorului astuia, tipul cutiei de viteze (automata) s cati CP are? Ce model e, D3, D4, D5??? Atasez foto si cu datele masinii.

Multumim anticipat,

Tavi & Mihai

20170406_120252.jpg

20170406_121509.jpg

20170406_121522.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia este tf-80 sc de proveninenta japoneza si motorul este d3(163 cp/400 nm) de provenineta volvo .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tavi Td îți dă Vida mura-n-gură  care sunt posibilele cauze . Cel mai priobabil furtunul de turbo ce intra in clapeta de accelerație sau valva control turbina . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect Bogdan, de acord ca in Vida sunt f. bine explicate cauzele problemei,  intrebarea era de fapt care este cel mai probabil defectul, exact ce ai raspuns tu.

Multumim pt. raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc si eu pentru raspunsuri

De ieri, nu a mai dat eroarea asta, si am mers cam 40 km, si in oras si pe DN

O sa ma duc la un service sa incercam sa gasim cauza

Multumesc inca o data.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la cel putin 5 bucati am rezolvat problema inlocuind senzorul de presiune de pe intercooler, si la inca o bucata a fost debitmetrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e senzorul defect da eroare de senzor defect nu de presiune prea mica, P023600 

Cand pui contactul ECMul verifica map senzorul iar dacă acesta raportează bazaconii da eroare de senzor . 

Cel mai bine se vede in valori reale, dacă la ralanti/contact poz II afișează mult sub/peste 1000 mbar atunci e defect senzorul . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum spui tu e dacă e defect, nu și dacă e decalibrat în zona de peste 1 bar. Poate da și too low și too high. În vida dacă te uiți scrie clar ca una din soluții este înlocuirea senzorului.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai găsit tu decalibrat în zona de peste 1 bar ? De fapt este același senzor ca la VAG cu fix aceleași probleme. Din cauza presiunii mari de funcționare  (2.8 bari) se rupe membrana piezoelectrica și citește mai puțin. 

În VIDA  la orice eroare îți înșiruie o grămadă de posibile defecte . Din experienta trebuie sa știi sa filtrezi informația și sa alegi defectul care se potrivește modelului/motorizării .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toleranta este (din memorie) de câteva zeci de milibari - parca 20. La presiune atmosferica măsoară ce trebuie (în limite de toleranta) , la peste X mii de milibari măsoară aiurea (mai puțin sau peste) și sare din toleranta, e foarte simplu și nu vad rostul continuării acestei discuții în care încerc sa explic ca dinamic poate fi defect deși static nu pare.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi nu inteleg ce explici tu mai ales cand strict pe acest motor ai 2 senzori map plus unu in ECM care îi verifica pe cei doi la punerea contactului .

Eu vb strict din experienta si spun ca la acest model când se strica senzorul de pe IC acesta afișează fie 3000mbari si da eroare de signal too high fie afiseaza intre 500 si 700 mbari la ralanti si da eroare de senzor defect . 

Dacă este decalibrat cum zici tu se vede iar pe tester când un senzor arata 2800 mbari in sarcina maxima iar celălalt mai puțin, defectul asta nu l-am întâlnit până acum . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

L ai intalnit acum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu oricum sunt pierdut de mult :). nu am inteles mai nimic din discutiile astea.

Cum rezolv problema in cazul asta? ieri am mers cam 400 km si dupa 50 km, a aparut iara eroarea.

Nu stiu daca asa trebuie sau nu, este prima masina cu cutie automata care o conduc, dar senzatia mea este ca la mers lin si intins, are un fel de delay la accelerare, adica trebuie sa apasa ceva mai tare si mai lung sa simta masina ce vreau si sa schimbe viteza, ca altfel ....... nu prea reactioneaza. Ma gandeam ca de la eroarea asta sa fie ceva.

in wknd-ul care vine, ajung in zona Bucuresti. Stiu ca sunt sarbatorile, dar daca cumva este cineva prin zona si disponibil, poate putem rezolva cumva sa facem o diagnoza cum trebuie si sa vedem ce naiba are.

Multumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now