Sign in to follow this  
Followers 0
NStelian

XC60, D4 AWD AT6, cc 2400

21 posts in this topic

Salutare tuturor,

 

De ceva vreme ma gandesc sa achizitionez un xc60 cu motorizarea de mai sus. Posesorii/cunoscatorii in domeniu ce parere au, e ok aceasta versiune sau sa ma reorientez spre alta motorizare? ( sau sa astept modelul 2017)?

 

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de buget . 

Acum la 34.ooo e plus tva iei xc60 d5 cu detoate . 

Sincer eu recomand 2.0 T5 summum care acum îl iei cu 37.ooo euro cu TVA . Consuma 14% in Bucuresti insa fuge de toți banii . 

Motoarele diesel in 5 pistoatne sunt învechite  iar VEA pe primul XC60 sunt numai FWD . 

Modelul nou este cu cca 20.ooo mai scump . Cam scump as spune . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din discutii cu diversi dealeri, toti imi ofera numai aceasta motorizare in varianta summum, luxury etc. In principiu, m-ar interesa sa fie 4x4 si as prefera pachetele safety si un consum redus in detrimentul vitezei. Din ce spun dealerii, nu ar fi motoare de 2.0 la 4x4 pt modelul actual. Nici eu nu am vazut pe net in listele de preturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista 2.0 benzină și AWD . 

Diesel nu inseamna neaparat consum mai mic . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am vazut si eu acum. Mi-ai putea spune, te rog, cateva avantaje-dezavantaje  la aceste 2 versiuni:  D4 AWD at6/ T5 AWD (exceptand diferenta de pret de 1500 E, nu ca n-ar conta , dar p-asta am observat-o si eu :) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce vrei de la masina . Dacă vrei neaparat diesel AWD atunci iei motor de 2.4L si cutie in 6 viteze . 

Totusi 2.0 benzină AWD vine cu noua cutie in 8 trepte si ai avantajul unui impozit mai mic si o tehnologie mai noua iar în viața reală consumul este mai mare cu 3L urban si 1.5L extraurban . În funcție de nr de km făcuti anual vezi daca merita dieselul sau nu . 

Iar daca esti grăbit si mergi mult extraurban diferenta de consum scade si mai mult pt ca d4 si T5 la viteze de peste 130kmh consuma cam la fel . 

Totusi 245cp vs 190cp, 6 trepte vs 8 trepte , masina pe benzină e mai vioaie . 

Oricum la noi dealerii iti cam baga pe gât dieselul . Afară sunt mai mici prețurile însă trebuie să te grăbești pt ca iese din producție destul de repede modelul actual . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Daca vei cauta putin, am facut o comparatie si descriere despre XC60 VEA D4 FWD AT8 - poate merita sa citesti. 

Asa cum bine a spus BogdanG, sa te gandesti foarte bine cati km faci pe an si unde - in functie de asta afli singur raspunsul la benzina vs. motorina si respectiv AWD vs. FWD. 

Succes!

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce mi se ofera acum: pe motorizarea topicului, summum si luxury, cu diferenta de pret 5000 E. Alte variante cica n-ar prea fi. Si eu as fi preferat motor mai mic. Din calculul facut de mine, ar iesi mai avantajos varianta diesel, mai ales ca masina va fi condusa mai mult de sotie, iar pe autostrada viteza cu care mergem de obicei este de 130. Incerc acum sa gasesc si comparatia facuta de maverick.

Edited by NStelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi si cati km faci pe an pt ca nu cred ca faci mai mult de 10.ooo km .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-ti benzina cu AT8, eu urmatoarea asa o s-o iau.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Opelul am avut 90.000 in 5 ani, cu hyundai-ul am 97 000 in 3.5 ani.

Edited by NStelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca faci 30k km / an merita diesel - insa dupa parerea mea VEA FWD AT8. Daca faci mai putin, benzina insa tot VEA AT8. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maverick, daca-mi spui, te rog, ce reprezinta VEA ca nu reusesc sa-i dau de cap.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VEA sunt motoarele noi de la Volvo in 4 pistoane. 

La XC60-ul actual ai VEA diesel numai cu tracțiune fata iar la benzină ai si AWD . 

Dacă vrei AWD si tot vrei ceva nou merita benzinarul VEA de 2L si 245cp care pe langa faptul ca e si AWD vine si cu noua cutie in 8 trepte . 

La un calcul empiric la o diferență de consum de 2L la 100km putem vorbi de 1800 lei in plus pe an .

Dacă scădem si diferenta de impozit ajungi la 1000 lei pe an iar la 5 ani ai 5000 lei in plus . Dacă scazi diferenta prețului de achiziție mai mare la diesel vezi ca ai facut afacere cu benzina.

Dacă pui in calcul ai faptul că ai 0 probleme cu EGR, DPF si alte acronime urâte mancatoare de bani .....ai de castigat cu benzinarul . 

Ca idee, am exemplu un client care a trecut de la XC60 D5 la XC60 T6 si nu regretă nimic. Are un consum mai mare cu fix 1.5L dar nu mai ramane in mijlocul drumului cu cureaua de accesorii ruptă, nu mai vede ulei pe alternator iar la fiecare accelerație ii apare pe fata un mare zâmbet . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plusnca benzinarul nu vibreaza, un mare plus.

La T6-le de 3L avem totusi un defect, are 2000 Lei impozit/an si de la 16-17% consum in oras.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

T6le e de 2L acum . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate "e doi litri maica acuma" s-a dus vremea promotiilor, Pepsi la 2,5 litri cu pretul de 2 litri.

Sunt curios daca n-or avea acelasi motor D2/3/4/5 si maimutele atarnate pe ele difera: turbo, super, compesoare si butelii de aer

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai acum D4 si D5 "este" fix acelasi motoras - maimutele difera. Adica licenta de soft. Si pretul ca D5 este disponibil doar pe seria 90 si va fi pe noul XC60. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu chiar toate sunt de 2l .

Pe s60 avem si 1.5L benzină iar pe viitor Volvo anunță 1.5L in 3 pistoane, exact cum are BMW acum pe seria 3 .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și uite asa ajungeți ușor ușor la motorul meu de pe Smart

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu noi, producătorii auto ai zilelor noastre . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0