DanPan

Probleme regenerare DPF

1 post in this topic

Buna ziua!

Sunt posesorul unui Volvo S40 2.0d, an fabricatie 2006, 100 kw cu DPF. Am problema foarte mare... de cateva luni imi ajunge motorina in ulei (am schimbat deja de 3 ori uleiul, la fiecare incercare de rezolvare a problemei). Am fost la diferiti mecanici care mi-au dat diferite diagnoze:

1. Pompa inalta presiune defecta - am remediat-o trimitand-o la rectificat.

2. Filtru de particule plin - am remediat cumparand unul nou, apoi la reprezentanta Volvo pentru resetare contoare.

3. Injectoare - inca nu am ajuns asa departe... :)

Pe tester nu arata nici o eroare, recipientul pentru lichidul curatare DPF este plin, senzorul presiune DPF masurat (tensiune intre 0.5V la mers in gol si urca pana la 1,3V mers in sarcina).

Simptome pe care le-am depistat: la mers pe autostrada la viteza constanta de 130 km/h (tempomat pornit) masina arata consum diferit la fiecare km.. mai exact... 1 km parcurs cu 4,8 l/100km apoi in urmatorul km urca la 7,2 l/100 km... presupun ca in acest moment calculatorul incepe post injectia pentru a urca temperatura la nivelul DPF pentru a putea face regenerarea.

Mentionez ca nu sunt mecanic... am fost la multi mecanici care nu mi-au putut rezolva problema, pana si in reprezentanta Volvo, asa ca am hotarat sa ma descurc singur... poate rezolvarea vine mai rapid. Program de diagnoza nu am... singurul lucru pe care il pot face e sa masor tensiunile la nivelul senzorilor... unde cred eu ca ar fi problema.

Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now