Posted 3 Apr 2017 · Report post Am un Volvo S60 d3 2012. La rece se aude un tăcănit la pompa de inalta după ce se încălzește nu se mai aude iar in in filtrul de motorină am gasit un pic de pilitura. Poate sa fie de la pompa? Ce pot face in acest caz? Se poate repara pompa de inalta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2017 · Report post Incearca ulei 2t in motorină . 300 ml la un plin de 60l. Nu mai alimenta cu cea mai scumpa motorină . Petrom standard e suficient . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2017 · Report post Nu trebuie înlocuită pompa? Și nu dăunează la injectoare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2017 · Report post Aualeu...si eu pun doar motorina Maxmotion de la Omv :| Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2017 · Report post Si eu alimentez doar cu EVO diesel. @Bogdan G are impact major ca folosim motorina mai aditivata? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2017 · Report post ii mai uscata motorina aia mai scumpa, la diesel ii trebuie ungere 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2017 · Report post La 04/04/2017 at 10:05 PM, DhanyEL a spus: Si eu alimentez doar cu EVO diesel. @Bogdan G are impact major ca folosim motorina mai aditivata? Cam da, a raspuns Ady mai sus . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2017 · Report post Cam ce raport este bine de luat in considerare, standard vs. aditivata+ ? 30% / 70% ... ? 50% / 50%... ? 70/30... ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2017 · Report post Eu bag 100% motorina simpla . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2017 · Report post Acum 13 ore, yachtmanblue a spus: Cam ce raport este bine de luat in considerare, standard vs. aditivata+ ? 30% / 70% ... ? 50% / 50%... ? 70/30... ? Din partea mea faci cum crezi insa o berlina destul de frumusica ,acest S60II, la fel si celor ce poseda acest model si apoi sa umbli cu "zero sasele de litru " in portbagaj ca sa "aditivezi" negativ motorina este un pic Motorina noastra (care o fi ea )este sub standardele europene,un pic si apoi nu vad rostul folosirii unei motorine aditivate mai ales pentru motoare ce au trecut bine de 3,4 revizii. Daca aveai benzina intelegeam intrucit sint niste standarde de putere din fabrica, ca motoarele sa fie alimentate cu un minim de CO ,pentru randament bun. Acum fiecare face ce crede de cuviinta cu masina sa. .Nu aruncati cu pietre in mine, va rog, aveti grija cum mergeti.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2017 · Report post Eu n-as arunca cu pietre dar nici nu inteleg ce ai vrut sa zici. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2017 · Report post Zice sa nu bagi aditiv si sa bagi motorină simpla . A si sa ne bucuram de masini mai zice . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2017 · Report post Acum 23 ore, dann a spus: Eu n-as arunca cu pietre dar nici nu inteleg ce ai vrut sa zici. S60II este totusi un model placut si e pacat ,sa ai bidonul din plastic de 0.6L ulei 2T pentru ati "aditiva" motorina in proportia de care spunea cineva anterior si apoi vobeam catre toti cei care procedeaza asa .Apoi sint aceleasi materiale din care sint fabricate pompele si pt 2011 si pentru 2015,etc Sincer nu aveti Trabant.Cam asta era ideea ,insa fiecare isi utilizeaza cum doreste si in cel mai elegant mod ,autoturismul..Stiu, sint subiectiv si uneori ma exprim mai confuz ,probabil.. Multumesc de traducerea ,aproximativa.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2017 · Report post Ok,am inteles dar sa stii ca eu nu am inceput sa pun ulei 2T cu toate ca si la mine a inceput sa se auda un tacanit la rece si sincer sa fiu mai degraba " cu bidonul de plastic de 0,6l ulei 2T" decit sa aud motorul cum suna asa de urit dimineata. Numai bine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2017 · Report post Oho, cate injectoare am salvat cu ulei de 2T . Acum, fiecare face cum vrea, oricum la injectia Bosch nu prea ai de ce sa bagi ulei 2T . Share this post Link to post Share on other sites