marian13

Pompa inalta

15 posts in this topic

Am un Volvo S60 d3 2012. La rece se aude un tăcănit la pompa de inalta după ce se încălzește nu se mai aude iar in in filtrul de motorină am gasit un pic de pilitura. Poate sa fie de la pompa? Ce pot face in acest caz? Se poate repara pompa de inalta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca ulei 2t in motorină . 300 ml la un plin de 60l.

Nu mai alimenta cu cea mai scumpa motorină . Petrom standard e suficient .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie înlocuită pompa? Și nu dăunează la injectoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aualeu...si eu pun doar motorina Maxmotion de la Omv :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii mai uscata motorina aia mai scumpa, la diesel ii trebuie ungere

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04/04/2017 at 10:05 PM, DhanyEL a spus:

Si eu alimentez doar cu EVO diesel. @Bogdan G are impact major ca folosim motorina mai aditivata?

Cam da, a raspuns Ady mai sus . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ce raport este bine de luat in considerare, standard vs. aditivata+ ? 30% / 70% ... ?  50% / 50%... ? 70/30... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu bag 100% motorina simpla .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, yachtmanblue a spus:

Cam ce raport este bine de luat in considerare, standard vs. aditivata+ ? 30% / 70% ... ?  50% / 50%... ? 70/30... ?

 

Din partea mea faci cum crezi insa o berlina destul de frumusica  ,acest S60II, la fel si celor ce poseda acest model si apoi sa umbli cu "zero sasele de litru "   in portbagaj ca sa "aditivezi" negativ motorina  este un pic :) Motorina noastra (care o fi ea )este sub standardele  europene,un pic si apoi nu vad rostul folosirii unei motorine aditivate mai ales pentru motoare ce au trecut bine de 3,4 revizii.

Daca aveai benzina intelegeam intrucit sint niste standarde de putere din fabrica, ca motoarele  sa fie alimentate cu un minim de CO ,pentru randament  bun.

Acum fiecare face ce crede de cuviinta cu masina sa. .Nu aruncati  cu pietre in mine, va rog, aveti grija cum mergeti..;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu  n-as arunca  cu pietre dar nici nu inteleg ce ai vrut sa zici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zice sa nu bagi aditiv si sa bagi motorină simpla . 

A si sa ne bucuram de masini mai zice . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, dann a spus:

Eu  n-as arunca  cu pietre dar nici nu inteleg ce ai vrut sa zici.

 S60II este totusi un model placut si e pacat ,sa ai  bidonul din plastic de 0.6L ulei 2T pentru ati "aditiva" motorina in proportia de care spunea cineva anterior si apoi vobeam catre toti cei care procedeaza asa .Apoi sint aceleasi materiale din care sint fabricate  pompele si pt 2011 si pentru 2015,etc

Sincer nu aveti Trabant.Cam asta era ideea ,insa fiecare isi utilizeaza cum doreste si in cel mai elegant mod ,autoturismul..Stiu, sint subiectiv si uneori ma exprim mai confuz ,probabil..

Multumesc de traducerea ,aproximativa..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,am inteles dar sa stii ca eu nu am inceput sa pun ulei 2T cu toate ca si la mine a inceput sa se auda un tacanit la rece si sincer sa fiu mai degraba " cu bidonul de plastic de 0,6l ulei 2T" decit sa aud motorul cum suna asa de urit dimineata.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, cate injectoare am salvat cu ulei de 2T . 

Acum, fiecare face cum vrea, oricum la injectia Bosch nu prea ai de ce sa bagi ulei 2T . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now