FlorinIonescu

Volvo s40 1.9 di 95cp NU TRAGE

7 posts in this topic

Salutare tuturor. Ma puteti ajuta si pe mine daca ati avut probleme similare?

Este vorba de un Volvo S40 1.9di D4192 T2, 95cp an 2000. Recent i-am schimbat kit-ul de distributie si dupa masina nu mai trage ca inainte. "mecanicul" care a schimbat-o mi-a zis ca trebuie reglat avansul si ar fii o cheie speciala.....la plecarea dupa loc trebuie sa o turez pana in aprox. 3000 sa plece dupa loc, sa numai vorbesc la plecarea din rampa ca ajunge la 4500 sa plece dupa loc. stie cineva sa imi dea detalii despre problema? A avut cineva problema asta ?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și "mecanicul" nu știa asta înainte sa se apuce de ea? Pune-i-o in brate sa o facă, ca banul a știut sa ți-l ia

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zis ca nu a stiut si probabil a fost prima oara cand a lucrat pe volvo. Acum trebuie sa o fac eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci din nou la acel mecanic si ii spui sa ti-o faca doar ai platit pentru acesta operatiune!

Altfel trebuie sa imergi la alt service si sa le spui sa iti verifice distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu din pacate nu am avut de-a face cu tipul ala de motoare sa iti pot da detalii exacte dar din ce stiu pompele clasice  rotative de injectie sunt la fel de sensibile ca si avansul la delcoul de la sistemele mai vechi de aprindere la motoare pe benzina, pe care daca l-ai dereglat numai cineva care se pricepe si are si ce ii trebuie o mai pune la punct! Ce fel  de mecanic este cel care ti-a schimbat distributia este meserias particular sau de la vreun service si unde ca si eu sunt din Craiova? Se pare ca in cazul tau l-a luat valul in graba de a face un ban si s-a bagat in ceva peste nivelul lui de cunostinte si acum vine cu texte gen ,,cheie speciala,, daca era asa de priceput de ce nu a stiut de cheia aia magica inainte sa se bage,nu stiu ce relatii ai cu el dar in mod normal daca ai lasat masina functionala la el si ai luat-o in starea pe care o descrii obligatia lui este sa ti-o dea tot functionala! Du-te frumos inapoi la el spune-i calm ca  tu nu esti specialist ca de aia ai dus masina la el si in cazul in care s-a bagat la masina ta si dupa ce ti-a dereglat-o a descoperit ca il depaseste situtia e problema si obligatia lui sa caute singur pe banii lui un meserias de pompe de injectie,ii lasi frumos cheile masini si cand vii sa le iei sa iti dea masina functionala, am avut si eu  o problema cu motor de kadett pe care l-au desfacut alti destepti fara sa traga semne pe pompa eu la fel nu stiam cum se pun la punct si atunci am dus masina la un meserias foarte bun in pompe de injectie  care a rezolvat-o in 15 minute undeva in Brestii pe Canal(Strada Raului) in dreptul spalatoriilor auto nu imi mai aduc aminte adresa exacta ca treaba asa se intampla acum vreo 15 ani! Eu unul daca as comite asa ceva la masina unui client si as face asa ceva nici nu i-as da masina inapoi eu as cauta singur pe banii mei renuntand la profit chiar daca ies in pierdere(bineinteles daca asa comite asa ceva de mai multe ori m-as reprofila) pe cineva mai priceput sau dotat in cazul asta si as fii sincer cu omul pentru ca toti suntem oameni si gresim,ce este asa greu sa recunoastem asta! Taica-meu avea o vorba,,Numai cine nu munceste nu greseste!,,. Mi s-a intamplat si mie cand datorita oboselii si a neatentiei de exemplu am uitat o inelara pe aerisitorul de la un etrier pe fata la o skoda fabia si dupa ce a plecat omul de la mine in graba cand am facut inventarul cheilor si nu am gasit-o,l-am sunat frumos pe om si l-am informat,ajunsese acasa s-a dus  la masina si gasit-o(a mers cu ea 50 de km asa)mai ales ca in ziua urmatoare avea ITP la masina, si nici nu s-a suparat sau m-a desconsiderat il am in contiunare de client mai ales ca episodul cu cheia uitata la ,,legat,, si mai mult de mine datorita sinceritatii dupa ce  anterior ii facusem reparatii mai laborioase fara sa aiba incidente la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt sfaturi dar acel mecanic a plecat fin tara. 

Ma puteti ajuta cu o informatie unde as putea regla avansul? Un service sau un atelier particular ( in Craiova) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la un service din craiova si mi-au zis ca trebuie sa umble la distributie si sa regleze pompa de motorina....toata afacerea ar costa 200 lei :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now