Sign in to follow this  
Followers 0
broscutza2001

Probleme multiple XC60 2010

47 posts in this topic

Buna ziua.Sunt posesorul unui XC60 an 2010 de anul trecut cumparat la 90000 de km reali cu istoric complet Volvo.Are cutia automata si motorul este cel de 2.4.

In urma diagnozei am gasit urmatoarele erori pe care le atasez.

Mentionez ca bateria este noua, uleiul la cutie este schimbat de 5000 de km in Volvo insa eroarea persista si uleiul de la motor tot de vreo 5000 de km schimbat si da eroare de nivel dar pe joja e putin peste jumatate.

Ceva sfaturi?Efectiv nu stiu ce sa ii mai fac reprezentanta ridica din umeri in Italia.

IMG_6084.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu uleiul este de la senzor , restul problemelor nu stiu , dar vida iti spune si posibile surse . 

 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu senzorul de ulei a aparut la circa 1000 de km dupa ultimul schimb de ulei?Sa se fi defectat asa din senin?Ai idee cat costa un senzor nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am idee cat costa , poti intreba pe midnight caller sau bogdan g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu este nici un senzor defect . La revizie a fost pus mai mult ulei decât trebuie . 

Codul de eroare spune clar ca nivelul uleiului este peste maxim .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa nu tin cont de ce vad pe joja fizic si sa mai scot ulei?Pe joja il arata la jumatate acum.Eroarea daca o stergi reapare.

Edited by broscutza2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie mers puțin cu masina pana recalculează nivelul sau mai rapid din tester dai adaptare senzor nivel .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa imi dia pasii pentru adaptare te rog?Sunt cam novice cu vida...Nivelul nu a fost mai sus asa ca imi pare totusi suspect.Mulumesc anticipat pentru sprijin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM advanced si cauti acolo .

Tot in advanced cauti nivel ulei si vezi nivelul .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa gasesc acel meniu insa am scos 900 de ml de ulei, am ster toate eprile si am facut 16 km in diferite plaje de turatie ajungand si la 150 km/h.Eroarea de nivel ulei nu a mai aparut si automat nici in bord nu mai sta nimic aprins.

Au mai ramas doar 3 erori si atasez poza cu ele.Sper sa ii dau de capat cu ajutorul vostru!

IMG_6097.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da click pe eroare, click pe "view information" si ai explicație clara cu posibilele cauze . 

E greu de predat diagnoza online . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau a bagat motorina in baia de ulei. Am scos la un moment dat 1L de ulei dintr un xc60, masina a mers doar oras, dupa asta s a inlocuit uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu miroase si nu pare a avea motorina in ulei.Fenomenul asta l-am intalnit si la Mercedes dar deobeicei face cand injectoarele sunt pe duca...

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei face când nu își face regenerarea....motorina în ulei....Doar testul la ulei va spune dacă are sau nu motorina în ulei...

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai eroare de dpf .

Mai mult ca sigur a fost pus mai mult ulei la revizie .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

90a209ab0de3847172c99217067d033a.jpg

9edba107bd9659ee47d85f8970a70db9.jpg

Erori pe dpf nu au fost si nu sunt.Am dus uleiul la analizat si nu sunt urme de motorina in el decat intr-un procent inferior de 0,2% per litru deci nimic grav.

Legat de cele 2 erori cea mai importanta de pe cutia automata poate fi din vina uleiului?Am inteles si din vida ca ar trebui schimbat blocul de valve...Cam nasol daca e asa.Uleiul e schimbat anul trecut nu stiu ce tip si ce cantitate sa folosit mi-ati fi de ajutor daca m-ati putea ajuta cu ceva sfaturi idei.

A doua problema nu inteleg care ar fi cauza...

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. posibile probleme baterie / alternator

2. cutia patinează, necesar ulei în prima faza .

3. tasta 3 este apăsată.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru promptitudine Bogdan!

1.Bateria e pusa anul trecut in noiembrie si fosta proprietara a spus ca odata la 2 ani trebuia sa p schimbe si nu a inteles nici ea de ce.O sa caut un alternator sh eventual macar sa nu ingrop bani cu unul nou ca la asta am schimbat rola de 2 ori facea galagie, si asa tot mai face cate odata.

2.Crezi ca nu e nivelul corect la ulei in cutie ar trebui sa mai completez?Cum se verifica nivelul uleiului in cutia automata?

3.Ma uit maine sa vad de ce zice ca e apasata tasta 3 ca nu pare inauntru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seara asta am dat plafoniera din fata jos sa ma uit ca era un bec ars.Motorul era pornit.Instant s-a aprins in bord srs airbag.Am oprit si repornit motorul tot la fel face.E normal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logic, indicatorul de centura este in plafoniera . :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straniu nu mai mergea nici vida da eroare programul.M-am dus la service si am resetat intradevar de la plafoniera se aprinsese...

de curiozitate intreb daca repet operatiunea cu cheia afara din contact se mai aprinde iar in bord sau e nevoie sa deconectez si bateria?

Edited by broscutza2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă iei contactul nu se mai întâmplă nimic ....rau .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult BogdanG!

Ma gandesc sa ma apuc sa ii schimb uleiul la cutia automata eu daca nu e asa dificil si la servodirectie ca in Volvo nu mai am incredderre.Stie cineva codurile la ce trebuie si cantitatile exacte?Ceva lucruri la care sa fiu atent sau proceduri speciale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce vad ai motorul D5244T4, implicit cutia TF80-SC generatia I

Pentru generatia I ai nevoie de ATF 3309 sau OE Volvo iar pentru generatia II doar OE Volvo. Avand in vedere ca ai 90k Km, 12L sunt suficienti, cutia are aproximativ 8L, 4L ii folosesti pentru spalat.

Daca vrei sa l schimbi singur iti trebuie un tester ca sa poti vedea temperatura uleiului cand ii faci nivelul.

 

Pentru uleiul de servodirectie ai nevoie de o pompa electrica si 1L de lichid servo OE Volvo

Iti recomand sa verifici si jocul axial al clapetelor swirl la Km astia.

2011-06-04_192429_p1040689.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0