Sign in to follow this  
Followers 0
broscutza2001

Probleme multiple XC60 2010

47 posts in this topic

Masina a fost cumparata la 90000 de km acum are 123000.Pentru nivelul la uleiul cutiei automate are joja sau se vede din tester.Am vida acum invat sa il folosesc mai bine...Acele clapete unde sunt situate si cum se verifica jocul lor?Multumesc anticipat tuturor pentru bunavointa de a ama ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are un "Prea-plin"

Ai in vida la sectiunea de repair- power transmission.

Tija de la clapeta o gasesti sub tubulatura de admisie in partea stanga a motorului cum privesti din fata masinii.

Daca are joc axial e de preferat sa le inlocuiesti.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos!

Edited by broscutza2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiam sa mai intreb daca are cumva si filtru cutia automata.Stiu ca alte marci au asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are dar e in mijlocul cutiei

Se schimba cand e desfacuta cutia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna. Am un XC60 2400 cm3, Diesel, cutie automata.
Ieri mi-a aparut un mesaj pe bord, care spune "versnellingsbak beperkte werking". Nu am facut poza, am tradus. In traducere este ceva de genul "operațiune cutie de viteze limitată". Mesajul a aparut dupa o depasire mai brusca, agresiva. Am oprit masina, asteptat 5 minute. Cand am pornit-o din nou, mesajul disparuse. Am cautat acum si pe siteul Volvo. Am gasit "De versnellingsbak werkt niet op maximale capaciteit. Rijd voorzichtig totdat de melding verdwijnt.
Bezoek bij herhaaldelijke verschijning een werkplaats", in traducere "Cutia de viteze nu poate ocupa capacitate maximă. Condu cu atenție până când mesajul dispare.
Vizitarea atelierului reaparea".
Ce fac? Trebuie sa schimb uleiul in cutie?
Va multumesc pentru raspunsuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi sunt in sfarsit in "plina actiune".

Am uleiul plus un litru de aditiv si m-am apucat de treaba.

Daca am inteles bine treaba sta cam asa: se demonteaza carcasa filtrului de aer si scutul masinii.Sub masina avem cele 2 tuburi de plastic care intra in cutia de viteze.

ce2404a31cdc3f2740e96a9135284e71.jpg

Se deface de proba unul si se da la automat.Daca vine mult ulei e tubul corect daca nu vine ulei se pune la loc si se deface al doilea tub.Pornim masina uleiul incepe sa curga intre timp trecem prin toate vitezele masinii cate 10 secunde si asteptam pana cand pe tub incepe sa scuipe ulei atunci oprim motorul..Masuram cantitatea de ulei scoasa si pe deasupra cutiei sub filtrunde aer avem un dop sper ca e cel care iam facut poza 2b4f5b14ec88ac63d29de79d9d1666d4.jpg montam tubul la loc si bagam ulei nou in cutie exact atat cat am scos!Pornim masina o plimbam prin toate vitezele si o luam de la capat dam uleiul afara bagam ulei nou de data asta cu vreo 300 ml mai putin ca sa ramana pe cand facem nivelul.Ceva imi mai scapa dar imediat ce imi amintesc postez si fac poze pas cu pas ca sa ajute si pe altii.Mie putin teama de momentul cand cutia ramane fara ulei dar nu cred ca se intampla nimic rau atata timp cat respect pasii.

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Câte 2-3 secunde prin fiecare treapta, nu 10. In rest e in regula

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

6c47909c8145493acb11d77167eda7f1.jpg

Am facut operatiunea si e cu totul alta masina momentan.Nu mai patineaza dar probabil si aditivul isi face treaba.

Multumiri@Bogdan

56739f85e30f50daff68645c7f03684c.jpg

db714d1f530b02a14617b23bef1ce2e4.jpg

85d609788ff43880e8e667d26b63b710.jpg

8a73bdab89206a8a35d79fc60052b47e.jpg

3d0ca29cade366deff620fe01b39598e.jpg

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo pentru reusita operatiunii. Sa o folosesti sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditivul ala chiar face minuni . 

Clar e alta masina daca nu mai patineaza . :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce aditiv@Bogdan g

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditivul ala chiar face minuni . 

Clar e alta masina daca nu mai patineaza . :thumbsup2:

Sunt curios ce aditiv ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucas  Stop Slip .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucas  Stop Slip .

Il pot folosi la schimbul de ulei chiar daca cutia nu patineaza ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primii 1500 de km facuti si problemele au disparut total!!!Am testat masina in toate plajele de turatie fortata si in deal etc., nu mai patineaza!

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucas  Stop Slip .
Il pot folosi la schimbul de ulei chiar daca cutia nu patineaza ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Pe el scrie ca se poate folosi chiar daca cutia nu are probleme.Pactic ii faci ceva preventiv.

Aditivul il bagi in cutie dupa ce ai facut spalarea si ramane in cutie.

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucas  Stop Slip .
Il pot folosi la schimbul de ulei chiar daca cutia nu patineaza ? Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Pe el scrie ca se poate folosi chiar daca cutia nu are probleme.Pactic ii faci ceva preventiv.

Aditivul il bagi in cutie dupa ce ai facut spalarea si ramane in cutie.

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Mersi !

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bun si pt prevenție . 

Vad ca e 150 lei pe OLX, eu il vindeam cu 100 lei însă nu mai am . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
E bun si pt prevenție . 

Vad ca e 150 lei pe OLX, eu il vindeam cu 100 lei însă nu mai am . 

La urmatorul schimb am sa il am in vedere ... mai am vreo 20k-30k pana atunci . Mersi de pont !

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pareri dupa 2 saptamani cu masina folosita zilnic:

-cosumul a scazut cu 0,5-0,7% si real si pe cb

-de patinat foarte foarte putin

-schimba mult mai bine si mai usor

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara colegilor ma puteți ajuta cu niște sfaturi am un xc 60 2010 175cp 2.4 automat tot îmi apare în ultimul timp sa verific nivelul la antigel și nivelul e ok o pun pe test și îmi da eroare pe senzoru 1 și am schimbat senzorul de temperatura merg 3 4 mii și îmi apare iar aa și ventilatoarele pornesc imediat ce pornesc motor turate la maxim.ati mai întâmpinat asta??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0