Mange

Probleme pornire V 50

13 posts in this topic

Buna seara,

Am un V50 (2012), l-am dus intr-un service pentru a-i schimba abreiajul, iar dupa ce l-a schimbat nu mai porneste cum pornea inainte. E moarta. Porneste dupa 5, 7, 10 minute, dar nici macar nu-mi dau seama cum porneste. L-am dus la Volvo, mi-au schimbat un injector(cica... nu prea cred), am lasat 800 de euro acolo si constat ca area ceeasi problema. Ideea e ca cei de la Volvo mi-au spus ca pornirea motorului este conditionata de apasarea pedalei de frana (mentionez ca inainte de schimbarea ambreajului nu era condionata de frana). In fine... plec de la Volvo poneste cu pedala apasata... mai trec zile, mai merg cateva ture de masina... iar aceeasi problema... porneste dupa mai multe incercari... adica stau cateva minute. Nu m-am mai intors nici la cei care mi-au schimbat abreiajul si nici la Volvo pentru ca ma vor curata de bani. Daca ma voi intoarce la Volvo macar sa fiu informat de problema pe care ar putea avea.

Ce probleme poate avea?

Astept un raspuns.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si tu mai multe detalii despre masina, ca nu se intelege mai nimic. Nu am mai auzit ca la cutie manuala sa fie nevoie de apasarea pedalei de frâna la pornire. Sigur nu au spus de ambreiaj? Oricum, trebuie sa porneasca si fara sa apesi nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui vazut daca  s-au pus  furtune de vacuum ,conectica fixata ,etc ,asa cum au fost gasite de mecanici anterior schimbarii ambreiajului .Poate este dezamorsata pompa ,desi !

 Altceva nu poate avea.Banuiesc ca ai un 1.6D

Cind unii desfac si apoi pun la loc , le mai ramin inevitabil ceva suruburi ,conectori etc . :).Glumesc, dar intelegi ideea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am uitat sa precizez că am avut alerta asta: "SISTEMA MOTOR REVISION NECESARIA". După ce mi-au dat-o cei de la service la 50 de km, mi-a apărut alerta. Asta m-a făcut să mă duc la Volvo. Faza e ca dupa ce am deschis topicul, am plecat cu mașina de la muncă și mi-a reapărut alerta... de unde deduc că cei de la Volvo mi-au luat 800 de euro degeaba. Mi-au schimbat injectorul cică. Incredibil. Acum chiar că trebuie să o reîntorc la Volvo. Asta se intampla când nu ai un service de încredere și nu te pricepi. Ce sa mai zic... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare natiune Volvo!

Am gasit buba! Cum mentionam postul anterior, ai grija pe unde te duci si cine iti repara masina. Acum cateva ore incercand neincetat sa pornesc masina... din plicteasala acumulata pe scaun dupa atatea tentative de a porni motorul, vad sub volan plasticul acela care imbraca partea de jos a volnaului, un pic desfacut... e si cum eram eu plictisit am tras de el, si ce am gasit acolo!? Un buton, intrerupator nu stiu cum sa-l numesc, pe care ca l-au pus cei care mi-au schimbat ambreiajul (am sa pun o poza). Nu se vede foarte bine, dar poate va prindeti. Asa si surpriza face ca apasand acel interuptor porneste masina.

Intrebare: Ce combinatie au facut cei care mi-au schiumbat ambreiajul? ce nu le-a functionat lor, de ce mi-au pus acolo intrerupatorul ala?

Si cum va spuneam cei de la Volvo mi-au schimbat un injector degeaba si mi-au luat 800 de euro ca sa ma arda... Incredibil! Te ia durerea de cap. 

Intrebare din nou: Cum sa procedez cu cei de la Volvo cum sa-i conving eu ca ei nu au solutionat problema pentru care m-am dus si mi-au inventat un injector? Cum demonstrez?

Multumesc mult!

volvo21.jpg

Edited by Mange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa zici ca pui contactul apoi fără sa învârti din cheie ci doar apăsând pe buton pornește? Sau întâi apeși pe buton și apoi învârti de cheie?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil este legat în serie cu contactorul de la pedala de ambreiaj, nu au știut sa îl regleze sau sa îl schimbe și au făcut o invenție. Pornirea e condiționata de apăsarea pedalei de AMBREIAJ nu de FRANA.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ai dreptate asa functiona inainte. Acum e conditionata de frana. Trebuie tinut apasat contactorul, invartit de cheie si apasata pedala de frana ca sa pornesca. Ideea e ca nu mai functioneaza start/stop-ul. Pe undeva e o buba.  

Trebuie sa gasesc un electrician bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica om bun contactorul de la ambreiaj. Am mai avut o mașină cu aceeași problema ca a ta, tot doar cu frână pornea și problema a fost fix de la ce ți-am zis

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, vezi ca ai doua switch uri pe pedala de ambreiaj. 

Iti trebuie cineva care stie sa faca diagnoza

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi la Volvo. Mi-au pus conectorul pe care l-am gasit sub volan, l-au pus la pedala de abreiaj. Nu mi-au mai luat niciun ban, dar au zis ca pentru celalt imi vor lua bani. Mi-au aratat diagnosticul unde arata ca un injector nu dadea preisune... in fine. Acum intrebare: Pe langa conectorul asta mai este altul? Imi zicea de un senzor. Ori ca nu e conectat ori ca lipseste pentru ca nu functioneaza S/S. Brava zicea ca sunt 2. Sunt doua pe langa conector sau impreuna cu conectorul?

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara. Am aflat ce are. Suportul de la pedala de abreiaj care tine unul din comutator este rupt.

Intrebare: modelul de volvo este din 2012. Daca vreau sa cumpar o pedala de mana a -doua, din ce an se potriveste pe acelasi model de V50? Sau ce pedala de pe un alt model se potriveste pe acest model?

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now