Posted 18 Apr 2017 · Report post Buna seara, Am un V50 (2012), l-am dus intr-un service pentru a-i schimba abreiajul, iar dupa ce l-a schimbat nu mai porneste cum pornea inainte. E moarta. Porneste dupa 5, 7, 10 minute, dar nici macar nu-mi dau seama cum porneste. L-am dus la Volvo, mi-au schimbat un injector(cica... nu prea cred), am lasat 800 de euro acolo si constat ca area ceeasi problema. Ideea e ca cei de la Volvo mi-au spus ca pornirea motorului este conditionata de apasarea pedalei de frana (mentionez ca inainte de schimbarea ambreajului nu era condionata de frana). In fine... plec de la Volvo poneste cu pedala apasata... mai trec zile, mai merg cateva ture de masina... iar aceeasi problema... porneste dupa mai multe incercari... adica stau cateva minute. Nu m-am mai intors nici la cei care mi-au schimbat abreiajul si nici la Volvo pentru ca ma vor curata de bani. Daca ma voi intoarce la Volvo macar sa fiu informat de problema pe care ar putea avea. Ce probleme poate avea? Astept un raspuns. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Apr 2017 · Report post Da si tu mai multe detalii despre masina, ca nu se intelege mai nimic. Nu am mai auzit ca la cutie manuala sa fie nevoie de apasarea pedalei de frâna la pornire. Sigur nu au spus de ambreiaj? Oricum, trebuie sa porneasca si fara sa apesi nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Apr 2017 · Report post Ar trebui vazut daca s-au pus furtune de vacuum ,conectica fixata ,etc ,asa cum au fost gasite de mecanici anterior schimbarii ambreiajului .Poate este dezamorsata pompa ,desi ! Altceva nu poate avea.Banuiesc ca ai un 1.6D Cind unii desfac si apoi pun la loc , le mai ramin inevitabil ceva suruburi ,conectori etc . .Glumesc, dar intelegi ideea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Apr 2017 · Report post Da, am uitat sa precizez că am avut alerta asta: "SISTEMA MOTOR REVISION NECESARIA". După ce mi-au dat-o cei de la service la 50 de km, mi-a apărut alerta. Asta m-a făcut să mă duc la Volvo. Faza e ca dupa ce am deschis topicul, am plecat cu mașina de la muncă și mi-a reapărut alerta... de unde deduc că cei de la Volvo mi-au luat 800 de euro degeaba. Mi-au schimbat injectorul cică. Incredibil. Acum chiar că trebuie să o reîntorc la Volvo. Asta se intampla când nu ai un service de încredere și nu te pricepi. Ce sa mai zic... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2017 (edited) · Report post Salutare natiune Volvo! Am gasit buba! Cum mentionam postul anterior, ai grija pe unde te duci si cine iti repara masina. Acum cateva ore incercand neincetat sa pornesc masina... din plicteasala acumulata pe scaun dupa atatea tentative de a porni motorul, vad sub volan plasticul acela care imbraca partea de jos a volnaului, un pic desfacut... e si cum eram eu plictisit am tras de el, si ce am gasit acolo!? Un buton, intrerupator nu stiu cum sa-l numesc, pe care ca l-au pus cei care mi-au schimbat ambreiajul (am sa pun o poza). Nu se vede foarte bine, dar poate va prindeti. Asa si surpriza face ca apasand acel interuptor porneste masina. Intrebare: Ce combinatie au facut cei care mi-au schiumbat ambreiajul? ce nu le-a functionat lor, de ce mi-au pus acolo intrerupatorul ala? Si cum va spuneam cei de la Volvo mi-au schimbat un injector degeaba si mi-au luat 800 de euro ca sa ma arda... Incredibil! Te ia durerea de cap. Intrebare din nou: Cum sa procedez cu cei de la Volvo cum sa-i conving eu ca ei nu au solutionat problema pentru care m-am dus si mi-au inventat un injector? Cum demonstrez? Multumesc mult! Edited 20 Apr 2017 by Mange Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2017 · Report post Vrei sa zici ca pui contactul apoi fără sa învârti din cheie ci doar apăsând pe buton pornește? Sau întâi apeși pe buton și apoi învârti de cheie? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2017 · Report post Tin apasat butonul si invart de cheie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2017 · Report post Probabil este legat în serie cu contactorul de la pedala de ambreiaj, nu au știut sa îl regleze sau sa îl schimbe și au făcut o invenție. Pornirea e condiționata de apăsarea pedalei de AMBREIAJ nu de FRANA. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2017 · Report post Ok, ai dreptate asa functiona inainte. Acum e conditionata de frana. Trebuie tinut apasat contactorul, invartit de cheie si apasata pedala de frana ca sa pornesca. Ideea e ca nu mai functioneaza start/stop-ul. Pe undeva e o buba. Trebuie sa gasesc un electrician bun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2017 · Report post Verifica om bun contactorul de la ambreiaj. Am mai avut o mașină cu aceeași problema ca a ta, tot doar cu frână pornea și problema a fost fix de la ce ți-am zis Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2017 (edited) · Report post Bun, vezi ca ai doua switch uri pe pedala de ambreiaj. Iti trebuie cineva care stie sa faca diagnoza Edited 21 Apr 2017 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Apr 2017 · Report post Am fost astazi la Volvo. Mi-au pus conectorul pe care l-am gasit sub volan, l-au pus la pedala de abreiaj. Nu mi-au mai luat niciun ban, dar au zis ca pentru celalt imi vor lua bani. Mi-au aratat diagnosticul unde arata ca un injector nu dadea preisune... in fine. Acum intrebare: Pe langa conectorul asta mai este altul? Imi zicea de un senzor. Ori ca nu e conectat ori ca lipseste pentru ca nu functioneaza S/S. Brava zicea ca sunt 2. Sunt doua pe langa conector sau impreuna cu conectorul? Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2017 · Report post Buna seara. Am aflat ce are. Suportul de la pedala de abreiaj care tine unul din comutator este rupt. Intrebare: modelul de volvo este din 2012. Daca vreau sa cumpar o pedala de mana a -doua, din ce an se potriveste pe acelasi model de V50? Sau ce pedala de pe un alt model se potriveste pe acest model? Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites