Guest nicu132003

EGR URGENT

23 posts in this topic

Am o problema cu EGR-ul si as dori sa stiu, daca se schimba doar Sonda de EGR sau tot EGR-ul?

Si are cineva idee de pe aici, c-am cat ar fi un EGR?

Am lasat si un topic la rubrica Anunturi.

Am adaugat si niste Poze.

Astept URGENT un sfat.

post-0-12877848011807_thumb.jpg

post-0-12877848014678_thumb.jpg

post-0-12877848015399_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfat: renunta la el!  ;) Pur si simplu il scoti, faci o flansa si obturezi orificiul EGR-ului! Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Nu imi mai trage masina cum trebuie si apoi, imi scoate fum negru. Uneori, nu scoate deloc, dar atunci masina nu mai trage.

Turbina merge fara nici o problema.

Totusi, vreau sa-i schimb EGR-ul

Sfat: renunta la el!  ;) Pur si simplu il scoti, faci o flansa si obturezi orificiul EGR-ului! Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum il dai afara! Fa o incercare si mai discutam! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu deja am decuplat MUFA. Si de acea am zis, cum merge.

Oricum, iti multumesc pentru sfat.

Este foarte bine, sa stiu mai multe pareri.

Oricum il dai afara! Fa o incercare si mai discutam! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai decuplat mufa nu inseamna ca ai dezactivat EGRul, gazele nearse din esapament tot mai intra in EGR, cel mai simplu este sa renunti de tot la EGR, oricum el are rol ecologic dar ITPul tot iese si fara EGR, EGRul reduce NoX-ul iar la ITP acesta nu se masoara. Decit opacitatea se masoara la noi la ITP.

Tu ai problema la presiunea turbo si asta nu are treaba cu EGRul, pune un tester pe masina si vezi ce presiune de boost ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Specific, ca pana ieri nu am avut nici un fel de probleme cu turbina sau ceva de acest gen.

Oricum, maine am sa ma duc la un mecanic si chiar am sa pun masina pe tester.

Si din ce cauza sa am Presiunea Slaba la Turbina?

Ca fapt divers!

Daca ai decuplat mufa nu inseamna ca ai dezactivat EGRul, gazele nearse din esapament tot mai intra in EGR, cel mai simplu este sa renunti de tot la EGR, oricum el are rol ecologic dar ITPul tot iese si fara EGR, EGRul reduce NoX-ul iar la ITP acesta nu se masoara. Decit opacitatea se masoara la noi la ITP.

Tu ai problema la presiunea turbo si asta nu are treaba cu EGRul, pune un tester pe masina si vezi ce presiune de boost ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Ai idee, care ar fi acea Presiune Boost?

Daca ai decuplat mufa nu inseamna ca ai dezactivat EGRul, gazele nearse din esapament tot mai intra in EGR, cel mai simplu este sa renunti de tot la EGR, oricum el are rol ecologic dar ITPul tot iese si fara EGR, EGRul reduce NoX-ul iar la ITP acesta nu se masoara. Decit opacitatea se masoara la noi la ITP.

Tu ai problema la presiunea turbo si asta nu are treaba cu EGRul, pune un tester pe masina si vezi ce presiune de boost ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

este EGR ca si la Renault, asa ca scoate-l si monteaza-l rotit cu 180 de grade. Asa nu va mai intra gazul ars in motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult.

este EGR ca si la Renault, asa ca scoate-l si monteaza-l rotit cu 180 de grade. Asa nu va mai intra gazul ars in motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiune Boost=presiunea pe care o ridica turbina in sarcina, in functie de turbina trebuie sa fie de la 1bar la 2bar .

Tu pierzi presiune pe undeva de aia nu trage masina si scoate fum, adica nu ai presiune inseamna ca nu ai aer deci amestec bogat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult pentru sfat.

Si eu cred acelasi lucru, deaorece EGR-ul nu ar fi problema, dupa ce cativa oameni au zis cate ceva despre el.

E bine ca intotdeauna sa sti cat mai multe, inainte de a schimba cva la masina.

Si apoi, am observat ca atunci cand acelerez, imi baga in " masina " mai mult aer.

Oricum, Joi am programare la service si atunci o sa stiu mai bine.

Pana atunci " las masina sa se mai odihneasca putin ".

Presiune Boost=presiunea pe care o ridica turbina in sarcina, in functie de turbina trebuie sa fie de la 1bar la 2bar .

Tu pierzi presiune pe undeva de aia nu trage masina si scoate fum, adica nu ai presiune inseamna ca nu ai aer deci amestec bogat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am aceeasi problema cu supapa egr de ceva vreme a inceput sa mi scoata fum si atunci cand accelerez sa faca fenomenu "aruncat in nas" accelereaza pana la un anumit punct si daca o tin constant scoate fum negru abia dupa ce accelerez puternic incepe sa si dea drumu si sa nu mai scoata fum .Am desfacut supapa respectiva si am curatato cu wd 40 si nu mai scoate asa mult fum.

Intrebarea ar fi daca ar putea fii si din cauza vreunei erori sa nu mi sincronizeze supapa egr ,daca prin resetarea erorii respective s ar comporta mai bine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

La mine e Invers. Adica, cand accelerez imi scoate fum si cand merg constant, nu imi scoate.

La un moment dat, chair cand accelerez nu imi scoate fum dar masina nu mai trage.

Daca stau pe loc si o turez " cu chiu cu vai " isi da drumu adica, incepe sa scoata fum si merge mult mai bine.

Tind sa cred ca am Presiune Foarte Scazuta la turbina.

Ce vreau sa te intreb?

Ai acelasi EGR-u asa cum l-am incercuit in poza mea?

Astept un raspuns?

Chiar sunt curios atunci cand il dau jos, daca il pot curata! Si imi spui, cum anume ai facut?

si eu am aceeasi problema cu supapa egr de ceva vreme a inceput sa mi scoata fum si atunci cand accelerez sa faca fenomenu "aruncat in nas" accelereaza pana la un anumit punct si daca o tin constant scoate fum negru abia dupa ce accelerez puternic incepe sa si dea drumu si sa nu mai scoata fum .Am desfacut supapa respectiva si am curatato cu wd 40 si nu mai scoate asa mult fum.

Intrebarea ar fi daca ar putea fii si din cauza vreunei erori sa nu mi sincronizeze supapa egr ,daca prin resetarea erorii respective s ar comporta mai bine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da e identica cu a mea,de dat jos nu e mare lucru : deasupra ei are o supapa de plastic in care intra tubul de turbo ala are 3 suruburi si iese usor arata ca o clapeta ala il dai jos ca sa nu te incurce sa scoti egr-ul care de asemenea are  3 suruburi il scoti si dai cu wd 40 si inpingi inainte inapoi ca sa se curete calamina.Oricum eu am facut operatiunea asta si doua zile masina mergea ca noua tragea de rupea, nici un gram de fum (mentionez ca inainte nu mai vedeam in oglinda retrovizoare decit norii de fum )dar dupa vreo doua zile de la operatiune a inceput sa scoata din nou. Am de gand sa desfac toata galeria de admisie pt ca egr se continua si in interior unde nu ajungi sa cureti .Oricum vb dupa ce fac operatiunea asta sa vedem cum se comporta .Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

S-ar putea sa fie Toba Catalictica! Sau mai bine zis Catalizatoru!

Poate de la fum s-a infundat!

Si ala, din cate stiu, se curata numai turand motoru.

Eu, Joi ma duc la service si acolo, am sa vad mai bine ce si cum. Am sa revin cu un raspuns.

Apoi, ce mi-a zis un baiat de la o firma de piese auto " ca el, de cate ori a primit o astfel de comanda, adica de EGR el a dat numai Sonda EGR sau ceva de acest gen! " Am un lapsus si nu stiu exact cum se cheama!

El mi-a zis, ca acea sonda controleaza foarte mult noxele si turbina! In fine, nu imi aduc aminte bine ce si cum, si poate vorbesc prosti " in sensu ce anume controleaza ".

Oricum, acest EGR-u din cate am vazut functioneaza pe cale Electrica ( sa-i zic asa ).

Daca am sti toate aceste lucruri, ce bine ar fi.

da e identica cu a mea,de dat jos nu e mare lucru : deasupra ei are o supapa de plastic in care intra tubul de turbo ala are 3 suruburi si iese usor arata ca o clapeta ala il dai jos ca sa nu te incurce sa scoti egr-ul care de asemenea are  3 suruburi il scoti si dai cu wd 40 si inpingi inainte inapoi ca sa se curete calamina.Oricum eu am facut operatiunea asta si doua zile masina mergea ca noua tragea de rupea, nici un gram de fum (mentionez ca inainte nu mai vedeam in oglinda retrovizoare decit norii de fum )dar dupa vreo doua zile de la operatiune a inceput sa scoata din nou. Am de gand sa desfac toata galeria de admisie pt ca egr se continua si in interior unde nu ajungi sa cureti .Oricum vb dupa ce fac operatiunea asta sa vedem cum se comporta .Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, am gasit. Erau un Furtun, dar ce furtun. era ala de la intercoler.

Salut

S-ar putea sa fie Toba Catalictica! Sau mai bine zis Catalizatoru!

Poate de la fum s-a infundat!

Si ala, din cate stiu, se curata numai turand motoru.

Eu, Joi ma duc la service si acolo, am sa vad mai bine ce si cum. Am sa revin cu un raspuns.

Apoi, ce mi-a zis un baiat de la o firma de piese auto " ca el, de cate ori a primit o astfel de comanda, adica de EGR el a dat numai Sonda EGR sau ceva de acest gen! " Am un lapsus si nu stiu exact cum se cheama!

El mi-a zis, ca acea sonda controleaza foarte mult noxele si turbina! In fine, nu imi aduc aminte bine ce si cum, si poate vorbesc prosti " in sensu ce anume controleaza ".

Oricum, acest EGR-u din cate am vazut functioneaza pe cale Electrica ( sa-i zic asa ).

Daca am sti toate aceste lucruri, ce bine ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era de la EGR. Era doar furtunu de la Intercoler. Desi e " prea imens " nu am idee cum de s-a taiat in halu ala!

Am o problema cu EGR-ul si as dori sa stiu, daca se schimba doar Sonda de EGR sau tot EGR-ul?

Si are cineva idee de pe aici, c-am cat ar fi un EGR?

Am lasat si un topic la rubrica Anunturi.

Am adaugat si niste Poze.

Astept URGENT un sfat.

post-0-12877848092796_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu aveai presiune turbo, exact ce ti-am spus eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa e. Chiar ma gandeam la asa ceva. Nici nu a mai fost nevoie sa pun masina pe Tester.

Am si gasit furtun. Doar 260 lei cu manopera la 310 lei.

Cred ca iau teava de la WC-u si o pun acolo.

Macar are turbina aer mai mult

:))

Imi vine in 7 zile, asa ca sunt pieton.

Iti multumesc pentru toate sfaturile date.

Deci nu aveai presiune turbo, exact ce ti-am spus eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata s-a rezolvat.

Si merge si mai bine.

Da, asa e. Chiar ma gandeam la asa ceva. Nici nu a mai fost nevoie sa pun masina pe Tester.

Am si gasit furtun. Doar 260 lei cu manopera la 310 lei.

Cred ca iau teava de la WC-u si o pun acolo.

Macar are turbina aer mai mult

:))

Imi vine in 7 zile, asa ca sunt pieton.

Iti multumesc pentru toate sfaturile date.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa zici ca trage mai bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. La mine am schimbat turbina V40 4192T3 motor si am in continuare pierdere de putere intre viteza 2 si 3 si fum negru mult la acceleratie rapida. Am curata azi Egr ul si am gasit o fisura in valva de plastic de deasupra Egr ului. Se vede in plastic când accelerezi pe loc cum face bule de aer in carcasa de plastic e posibil de aici sa vina lipsa de putere de la aerul pierdut?si un consum mare de motorina am remarcat dupa schimbarea turbinei si a valvei ce comanda turbo. O fi tot de la acea fisura?Multumesc ptr răspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now