Posted 16 May 2017 · Report post Salut! Am si eu un s 40 din 2002 1.8 procurat de curind, si cu toate ca a rotit deja peste 300000 km, se tirie destul de bn prin gropile Chisinaului! Am niste nedumeriri la partea electrica si vreau sa ma consult cu cineva inainte de a apela la electrician... Ca astia daca te va ca nu prea te duce capu te indoaie rau la bani! De curind ( dupa spalare) a inceput sa functioneze cam ciudat releul de la semnalizare de avarie, adica lucreaza in continuu ( de cind pornesc motorul) ca si cum ar fi ars vriun bec?!?!?! Ce poate sa fie?!?!?! Si mai am o intrebare cu ventilatorul de salon; lucreaza de parca ar avea intelectul lui! Il pun la 1 el lucreaza cind mai tare cind mai incet, apou se opreste apoi iar o ia razna....???? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2017 · Report post Salut! In privinta ventilatorului de "salon", citeste aici: Nu am inteles insa care este problema cu avariile... Incearca sa fii mai explicit ! Numai bine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 May 2017 · Report post Ia-o usor cu butonul de avarie. Mi s-a intâmplat si mie, de am crezut ca nu se mai opresc nicicum. Trebuie putina finete cand apesi butonul de avarie, ca sa-l opresti. Cateodata face figuri. In ce priveste ventilatorul, e o vorba pe aici: "asa face toate"... E o problema comuna cu un tranzistor. Eu am inlocuit tot modulul, altii mai priceputi si indrazneti, doar tranzistorul. Problema e, ca nu tine prea mult si face iar. La mine a tinut vreo trei ani modulul nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 May 2017 · Report post @Myvolvo esti sigur ca este de la releul de semnalizare?.Ai verificat daca dupa ce iti pui centura mai tacane? Share this post Link to post Share on other sites