Posted 17 May 2017 · Report post Va salut .Se pare ca de cand am achizitionat s40-ul asta am/postez doar probleme si am sa incep: astazi a doua oara mi s-a oprit motorul, dupa ce am dat sa plec de pe loc, iar in bord imi apareau doi martori: martorul de ulei si cel de Check Engine.Am luat/reluat contactul, am pornit si dupa ce am turat-o pana in 4000 in treapta a 3-a si am schimbat cu a 4-a, surpriza: s-au aprins toti martorii in bord si motorul s-a oprit. Spuneti-mi va rog la ce sa ma astept in cazurile astea.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2017 · Report post Salut Ionuț, 1.6 B - înțeleg benzină? De când ai luat mașina ai observat nereguli la ea? Revizia e făcută recent? Filtrele schimbate? De obicei, dacă o turezi până la 3-4000 rpm și îți taie contactul, înseamnă că în momentul în care încearcă să sugă ceva combustibil, nu poate și are alimentarea tăiată. Filtrul de combustibil aș zice. Însă, înainte să începi să schimbi, e important să vezi în ce parametrii merge, iar pentru asta îți recomand să îi faci o diagnoză cu un tester dedicat Volvo. Succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2017 · Report post La ce te poti astepta cand ai martorul de ulei aprins?! Si check engine?!, eu zic ca la un motor... Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2017 · Report post @Kronborg Da , este benzina.Filtrele cica-s schimbate la 180.000.Acum are 190.000.Cand am luat-o nu am observat nereguli la ea pt ca nici nu am mers foarte mult si nici nu am forjat-o in vreun fel.O sa fac o diagnoza clar, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2017 · Report post Pai Turbo, când ți se oprește motorul nu ți se aprinde și martorul de ulei? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2017 · Report post Se aprind mai multi, dar din ce explica omul " dupa ce am dat sa plec de pe loc, iar in bord imi apareau doi martori: martorul de ulei si cel de Check Engine", inteleg ca dupa ce s-a pus in miscare s-a aprins lampa lui Aladin si elicopterul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2017 · Report post Acum 19 ore, ionutv a spus: Spuneti-mi va rog la ce sa ma astept in cazurile astea.. La o masina noua...vezi ca avea Dacia o promotie la logan 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2017 · Report post Pare o problema de alimentare combustibil. Trebuie masurata presiunea din rampa si vazut daca e de acolo sau nu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2018 · Report post On 5/17/2017 at 0:49 PM, ionutv said: Va salut .Se pare ca de cand am achizitionat s40-ul asta am/postez doar probleme si am sa incep: astazi a doua oara mi s-a oprit motorul, dupa ce am dat sa plec de pe loc, iar in bord imi apareau doi martori: martorul de ulei si cel de Check Engine.Am luat/reluat contactul, am pornit si dupa ce am turat-o pana in 4000 in treapta a 3-a si am schimbat cu a 4-a, surpriza: s-au aprins toti martorii in bord si motorul s-a oprit. Spuneti-mi va rog la ce sa ma astept in cazurile astea.. Care a fost problema? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2018 · Report post 17 hours ago, ionutv said: Pompa de benzina. multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2018 · Report post Cu placere.Pe langa pompa e necesar si verificarea clapetei de acceleratie sa fie curata. Share this post Link to post Share on other sites