bobby9635

Volvo V40 D4 2012 - Oprire motor in mers

6 posts in this topic

Buna ziua,

De 1 sapt am achizitionat un volvo v40 2012 D4 -130kw

Ieri mi s-a intamplat pentru prima data problema urmatoare:

 Eram pe national la 130-140km/h si sa stins si s-a aprins bordul, apoi a inceput sa faca mai des pana am ajuns sa mi se opreasca motorul in mers. S-a oprit de cateva ori pana am ajuns acasa. Cand il porneam trebuia sa fac asta de vreo 4-5 ori pana sa plec de pe loc ca se tot oprea. Spre final a intrat si in limp mode (reduced engine performance)

Mentionez ca inca nu am ajuns sa schimb filtru de motorina. Luni am programare pentru revizie.

Azi am pus diagnoza dupa ce am citit errorile (ErrorListvolvo1.pdf) le-am sters si am dat o tura cu masina si am pus din nou diagnoza (ErrorListvolvo2.pdf)

Sti cineva de unde ar putea fi problema ? 

 

CaptureVolvo.PNG

ErrorListvolvo1.pdf

ErrorListvolvo2.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul lucru, cauta ce e mai simplu, adica verifica bateria si bornele. Daca acestea din urma au oxidat, se intâmpla ce zici tu. Apoi treci la chestii mai complicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Marius,

Astazi tocmai am facut schimbul de ulei si flitre (inclusiv cel de combustibil). Problema inca persista. Dupa ce ies de la lucru am sa verific si bornele de la baterie.

Revin cu detalii

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.06.2017 at 1:54 PM, bobby9635 said:

Mersi Marius,

Astazi tocmai am facut schimbul de ulei si flitre (inclusiv cel de combustibil). Problema inca persista. Dupa ce ies de la lucru am sa verific si bornele de la baterie.

Revin cu detalii

Salut!

Si eu am avut aceeasi problema.

Este bateria nr 2 ....aia de jos...de la sistemul start stop....

Te rog sa o verifici...dar cel mai bine o schimbi...

La volvo germania...manopera plus baterie 470 euro

Toate cele bune

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni in data de 24.07 am programare la Volvo in service

Am verificat bornele la bateria clasica nu par a fi oxidate. 

Am schimbat regulatorul de combustibil pe circuitul de joasa presiune

Cand sterg eroriile nu mai am probleme o perioada (poate fi 1 ora poate fi 1 zi)

Inca mai am eroare de open circuit pe senzorul de pe puntea de injectie

Sunt curios ce zic si cei de la Volvo, revin cu detalii.

PS: daca stie cineva sa imi trimita o poza sau un link unde gasesc bateria de start/stop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu vesti proaste.

Masina e din data de 24.07 in service la Volvo (Todorut International Timisoara)

Erorile ce sunt postate mai sus nu apar doar cand masina se opreste. Ei zic ca apar din cauza ca se opreste.

Problema este pompa de combustibil din rezervor (mai exact comanda ce o primeste, mai degraba nu o primeste). Alimentata din exterior (pompa) masina merge perfect.

S-au facut urmatoarele actiuni pentru a gasi problema (masina nu are nici un DTC activ)

1. Inlocurire si resoftare CEM (central ECU)

2. Inlocuire si resoftare ECM (engine ECU)

3. Inlocuire PEM (releu pompa combustibil)

3. Inlocuire pompa combustibil

4. Inlocuire senzor presiune in rampa

5. Update soft CEM

6. Update soft ECM

7. Verificare cablaj

8. Inlocuit filtru combustibil

Problema este inca prezenta

Edited by bobby9635

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now