Stefanadriann

Cutie automata 6 trepte smucitura

19 posts in this topic

Salut am schimbat recent uleiul la cutie automata la un volvo s60 din 2012, iar dupa un drum lung si un pic tras de masina cand dau de pe R in D masina are o smucitura ceva ce pana astazi nu avea..stie cineva ce ar putea fi? ar trebuii o recalibrare ceva? multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recalibrarea e primul pas, s-ar putea sa nu fi reusit ok din prima.

Ce ulei ai pus in cutie? Flush s-a facut? Cu cati l de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulei original, da s-a facut flush 16l , insa asta a fost acum.. 2 saptamani si abia ieri a aparut aceasta problema, iar astazi mi-a smucit de cateva ori iar la un moment dat nu mai facea.Tin sa precizez ca am si ceva iesit la nuca  plasticul cel negru a iesit din clipusiri, insa poate fi asta o problema ce sa imi smuceasca ?

19578871_1872561192994884_394613862_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

garantat are un rol si butonul acela, fara actionarea lui fortezi schimbarea treptei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut si eu problema cu smucitura la s60 dar vad ca nu mai face, o mai apuca din cand in cand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu cred ca ar fi ok sa smuceasca deloc... poate si tu ai o problema..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu smuceste deloc doar daca ai achizitia de noua sau o masina cu istoric foarte clar,bine intretinuta in principiu.

Acum ca ai ceva uzura (foarte putin roasa pielea gri, cam asa se vede din poza ) pe levierul de comanda cutie ,gindul meu este ca ai achizitia din Ro  masina adusa in conditiile de rulaj ,kilometraj binecunoscute.Poate gresesc, poate nu.:)

Cutia automata la un diesel este solicitata insasi ca este autoturism diesel , relativ economic si exploatat la greu  in afara chiar daca 200oookm sint facuti 80-90% pe autostrazi.

Concluzia este sa iti elimini temerea si ca logic ar  trebui sa mearga totul ceas.Daca totusi merge este de bine daca nu, tot este spre bine:)

Exploateaz-o cu placere!

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina da este luata din ro si am istoric complet la primus,  pe mine nu ma deranjeaza ca e ros pe ici colo si ca plasticul cel negru clapeta pe care se apasa cand schimb treptele e defect si daca asta poate sa influenteze asta la.smucitura pe care ocazional o am masina nu avea acest lucru pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo cam zice ca este o chestie normala sa smuceasca si daca il deranjeaza pe client sa-si faca o adaptare ...

Plasticul aceala nu are cum sa genereze smucituri !

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cutia a fost calibrata dupa schimbul de ulei si toate bune si frumoase pana ieri..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

vezi si aici: 

acum am 130.000, deci am parcurs de atunci inca 100.000 KM!, fara sa mai fac nimic in acest sens. E adevarat ca e deranjant cand smuceste asa, dar face cam o data la 3luni, cand o apuca :), nu am gasit nici o relatie cu temperatura uleiului sau cea exterioara. Sfatul meu este sa mergi cu ea asa pana crapa, ca altfel bagi bani in ea si tot nu rezolvi problema. La reprezentanta te taxeaza pentru sters erori si resoftare, (incearca si ei pe banii si nervii tai, ca deh ''incercarea moarte n-are'')dar in final, tot la schimbat cutia ajungi. Si te costa 1500 de euro o cutie SH, cu garantie.

http://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=1&vc1=204&pc1=125&vc[0]=204122100&vcx=5073&pc[0]=125103100&post_id=34219024

Apropos, cat te-a costat flush-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai cutia a fost calibrata dupa schimbul de ulei si toate bune si frumoase pana ieri..

Cam asta poti face cu vida(tester volvo) dpdv al cutiei automate : resetare counter ulei , resetare adaptari cutie si adaptarile pt jearky shifts ,

Mai pe scurt: cutia da soc , te urci cu testeru in ea si faci acele adaptari pt jearky shifts : from N-D si from 5-4 .

Daca nu ai facut adaptarile poti incerca asta daca uleiul nou si update-u de soft nu au rezolvat problema.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul flush 16l cu tot cu manopera cam 1300 de lei si dupa mi au si calibrat cutia presupun ca au facut ceea ce a zis @Cristi Muresan nu stiu sigur,masina are si un soft polestar care umbla si la cutie. Deci sa inteleg ca trebuie sa ma obisnuiesc cu socurile astea ocazionale?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uleiul flush 16l cu tot cu manopera cam 1300 de lei si dupa mi au si calibrat cutia presupun ca au facut ceea ce a zis @Cristi Muresan nu stiu sigur,masina are si un soft polestar care umbla si la cutie. Deci sa inteleg ca trebuie sa ma obisnuiesc cu socurile astea ocazionale?

Cam trebuie sa te obisnuiesti . Totusi daca nu au facut adaptarea pt jearky shifts , o poti face si au sa dispara socurile . Ca idee adaptarea se face in mers deci nu o poti face in service doar daca au parcare mare, dupa ce ai incalzit uleiul la cutie . Daca ai stat langa ei si nu i-ai vazut iesind cu masina in parcare / pe strada , inseamna ca nu au facut-o .

Ca idee in timpul procedurii trebuie sa te opresti si sa pleci de pe loc de vre-o 10-15 ori, asta pt socuri N-D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu smuceste deloc doar daca ai achizitia de noua sau o masina cu istoric foarte clar,bine intretinuta in principiu.

Acum ca ai ceva uzura (foarte putin roasa pielea gri, cam asa se vede din poza ) pe levierul de comanda cutie ,gindul meu este ca ai achizitia din Ro  masina adusa in conditiile de rulaj ,kilometraj binecunoscute.Poate gresesc, poate nu.

Cutia automata la un diesel este solicitata insasi ca este autoturism diesel , relativ economic si exploatat la greu  in afara chiar daca 200oookm sint facuti 80-90% pe autostrazi.

Concluzia este sa iti elimini temerea si ca logic ar  trebui sa mearga totul ceas.Daca totusi merge este de bine daca nu, tot este spre bine

Exploateaz-o cu placere!

Nu ma declar expert , dar am observat si la masina mamei (la 20.000 km) daca pleci tare de pe loc de multe ori cutia se adapteaza spre un schimb N-D mai rapid si se simte bine cand schimbi intre aceste trepte , prin calibrare tu ii spui sa schimbe mai incet in esenta si apoi daca uleiul incepe sa se uzeze si uzeaza un pic si blocul de valve incep sa apara socurile , dar din ce m-am documentat , cum spunea si@icristi cutia nu se strica, asta daca ii faci schimburi de ulei la timp si etc.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se strica o laie. Vezi cutia mea schimbata la 65ooo km. Problema reala nu este ca merg unele prost, ci ca majoritatea sunt bubuite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda deci cel mult o recalibrare si chiar si asa problema e posibil sa reapara. Ok multumesc pentru opinii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mda deci cel mult o recalibrare si chiar si asa problema e posibil sa reapara. Ok multumesc pentru opinii

Foarte posibil sa reapara din pacate

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now