opus

850 se inneaca la accelerare

3 posts in this topic

Buna dragilor, ma bag si eu in seama sa nu ma uitati.... Patania e cam urmatoarea: dupa 21 ani de functionare ireprosabila a venit momentul sa fiu claxonat la semafor deoarece nu prea reuseam sa pornesc deoarece in momentul accelerarii motorul se inneca si avea nevoie de timp sa o zbugheasca fara probleme din nou. Dupa  5-6 km problema aparea din nou si in mers ajungand in situatia sa trag la dreapta, pauza de gandire apoi pornire - functionare normala si incepea din nou sa moara....Topicuri cu problema asemanatoare sunt, am verificat si curatat cam tot ce se impunea dar buba ramanea....Diferenta la mine este urmatoarea: inainte sa apara problema am oprit la o statie noname din Targu Mures (nu am numele pe moment) sa cumpar benzina pt masina de tuns iarba ca eh iarba creste incontinuu....si neavand altceva mai bun de facut am pus vreo 15 l de ceva peste cei 30 litri de benzina 95 de la Lukoil aflati in rezervor(alimentez in mod normal doar de la ei, Omw si Rompetrol) ajuns acasa fara issue am oprit in curte, am salutat vrabiile dupa care m-am apucat sa tund verdeata....Partnerul proaspat alimentat s-a oprit de doua ori in timp ce tundeam iarba atunci am zis ca asta e se mai intampla desi niciodata nu se mai intamplase. La un moment dat am vrut sa mut 850 -ul drag dar cadea in nas.....apoi am circulat asa doua zile , presiune in rampa aveam 3 bari, toate firele, senzorii, furtunasele, capac delcou etc verificate, clapeta curatata ...issue persist. Ma gandeam deja la benzina..la fel si Capi dar imi spuneam ca nu pote fi adevarat .....apoi am cumparat un filtru de  benzina nou pentru a fi sigur ca acolo este totul ok(am schimbat filtru in urma cu 2 ani si vreo 30 mii de km). Cumparasem si ceva aditiv pt benzina(prima data in viata mea) deci schimbat filtru benzina si un pic de aditiv in rezervor dupa care m-am plimbat vreo 30 km masina functionand fara bube. Nimeni nu m-a mai claxonat la semafoare, nici nu ii auzeam daca o faceau demult plecat fiind cand ei au pornit....deci ori am cumparat zeama de muraturi la statie( sigur nu a fost nici macar motorina!) ori filtru trebuia schimbat sau din cauza muraturii s-a infundat important ca ceeace credeam a fi legenda urbana pare a fi realitate, defapt sunt convins ca este. Deci invatati daca e ceva de invatat daca nu ne vedem la un pahar de ceva rece si discutam despre vreme. Va pup si ne vedem la intalnirea Volvistilor din Mures pe care o va organiza Cristi dupa citirea acestor randuri.....daca mai e prin tara !)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buna dragilor, ma bag si eu in seama sa nu ma uitati.... Patania e cam urmatoarea: dupa 21 ani de functionare ireprosabila a venit momentul sa fiu claxonat la semafor deoarece nu prea reuseam sa pornesc deoarece in momentul accelerarii motorul se inneca si avea nevoie de timp sa o zbugheasca fara probleme din nou. Dupa  5-6 km problema aparea din nou si in mers ajungand in situatia sa trag la dreapta, pauza de gandire apoi pornire - functionare normala si incepea din nou sa moara....Topicuri cu problema asemanatoare sunt, am verificat si curatat cam tot ce se impunea dar buba ramanea....Diferenta la mine este urmatoarea: inainte sa apara problema am oprit la o statie noname din Targu Mures (nu am numele pe moment) sa cumpar benzina pt masina de tuns iarba ca eh iarba creste incontinuu....si neavand altceva mai bun de facut am pus vreo 15 l de ceva peste cei 30 litri de benzina 95 de la Lukoil aflati in rezervor(alimentez in mod normal doar de la ei, Omw si Rompetrol) ajuns acasa fara issue am oprit in curte, am salutat vrabiile dupa care m-am apucat sa tund verdeata....Partnerul proaspat alimentat s-a oprit de doua ori in timp ce tundeam iarba atunci am zis ca asta e se mai intampla desi niciodata nu se mai intamplase. La un moment dat am vrut sa mut 850 -ul drag dar cadea in nas.....apoi am circulat asa doua zile , presiune in rampa aveam 3 bari, toate firele, senzorii, furtunasele, capac delcou etc verificate, clapeta curatata ...issue persist. Ma gandeam deja la benzina..la fel si Capi dar imi spuneam ca nu pote fi adevarat .....apoi am cumparat un filtru de  benzina nou pentru a fi sigur ca acolo este totul ok(am schimbat filtru in urma cu 2 ani si vreo 30 mii de km). Cumparasem si ceva aditiv pt benzina(prima data in viata mea) deci schimbat filtru benzina si un pic de aditiv in rezervor dupa care m-am plimbat vreo 30 km masina functionand fara bube. Nimeni nu m-a mai claxonat la semafoare, nici nu ii auzeam daca o faceau demult plecat fiind cand ei au pornit....deci ori am cumparat zeama de muraturi la statie( sigur nu a fost nici macar motorina!) ori filtru trebuia schimbat sau din cauza muraturii s-a infundat important ca ceeace credeam a fi legenda urbana pare a fi realitate, defapt sunt convins ca este. Deci invatati daca e ceva de invatat daca nu ne vedem la un pahar de ceva rece si discutam despre vreme. Va pup si ne vedem la intalnirea Volvistilor din Mures pe care o va organiza Cristi dupa citirea acestor randuri.....daca mai e prin tara !)

Sa stii ca am patit-o , mama a bagat benzina , de frica ca ramane fara (ajungea la un peco decent sigur) si apoi se inneca , am pus plinul de la omv peste si a inceput sa isi revina dupa vre-o 30-40 km .

Cat despre intalnire , probabil saptamana viitoare.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima zi de posesiune, primul plin pt S70-ul meu am pățit fix același lucru. După ce am demolat toată aprinderea, am făcut o mini întrunire Volvo-club de vreo 4 ore sa ne dam cu părerea și am rupt și capacul de peste bujii, am pus o sticluță sau doua de aditiv și am rezolvat.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now