bogdanpopescu

Oprire motor in mers. DSTC répar demandee.

7 posts in this topic

Salut

Am un S40 1.6d din 2010, de ieri a inceput sa mi se opreasca motorul in mers, dar totusi repornea. Azi dimineata  la fel, l-am repornit si  am continuat sa merg. Dupa ce am mers vreo 4km, s-a oprit si nu a mai pornit. Am lasat-o intr-o parcare. 

Mesajul de eroare care apare in bord este: DSTC répar demandee.

Va rog sa ma ajutati. Multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Mai apar si alte mesaje in bord? Cand vrei sa repornesti motorul, demarorul functioneaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimineata nu a mai vrut deloc sa reporneasca. Acum am fost unde am lasat-o si a pornit, am ajuns cu ea pana acasa fara sa se mai opreasca. De dimineata cand se oprea, imi arata DSTC repar demandee(cum mai spus), dar acum imi apare doar DSTC ON. Sa fie filtrul de particule? Volanta? Cei pe care i-am intrebat de astea 2 mi-au zis

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu mergi la un service ori de ce nu inveti cum sa iti faci un autotest punind cheia in pozitia II ,etc etc! Nu are treaba volanta sau in prima faza DPF-ul cu eroarea ta

Este cam neindicat sa iti repari masina intrebind pe forum ,totusi daca ai achizitie din  F ,B ,licitatii posibil sa ai Dpf cu dedicatie insa mergi mai bine la un tester ,service ca pe ghicite  nu te ajuta nimeni.

Daca din senin iti "moare " motorul  scoate borna bateriei pentru 5 minute ,o pui la loc si asa ajungi cu masina unde trebuia.

Caz favorabil ,cum ti s-a intimplat insa nu este regula de aur pentru orice defect din senin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cerut o parere. Abia mi se intamplase acest eveniment, era ora 9 dimineata. N-aveam cum sa merg cu ea atunci la service. Voiam sa vad daca a mai patit cineva.  Nu mi-o repar pe forum. Am cerut niste  pareri, sa vad ce zice lumea. Logic ca o duc la service, eu nu ma pricep sa schimb un bec. Imi cer scuze daca ti-am zgariat retina cu postarea mea. Totusi... iti multumesc pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu pornește însă turometrul se ridică atunci e de la filtrul de motorină sau senzorul de rampa .

Dacă nu de ridică RPMul(acul turometeului) arunci e de la senzorul RPM.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Va salut cu respect dragi colegi. Luna trecută am achiziționat un volvo v50 1.6d an 2009. După achiziționare am făcut o diagonală cu ajutorul unui prieten cu autocom ds150, iar valorile înregistrate ar fi următoarele. Este posibil sa am EGR înfundat? Ar fi si alte probleme dupa parerea voastră? Va multumesc 

Senzor presiune turbo 960 hp/a
Punct setare presiune aer incarcare 1014 hp/a
Accelerator pedala senzor analog signal 8.30%
Debitmetru 20.6kg/h
Air mass stoke 211 mg/ciclu
Valoare referința aer masa 212 mg/ciclu 
Valva regulare turbo 69.63%
Senzor presiune combustibil 268000hpa
Valva control presiune combustibil  715mA
Valva egr ciclu complet 20%
Valva egr 20%

 

Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now