Posted 12 Jul 2017 · Report post Salut Am un S40 1.6d din 2010, de ieri a inceput sa mi se opreasca motorul in mers, dar totusi repornea. Azi dimineata la fel, l-am repornit si am continuat sa merg. Dupa ce am mers vreo 4km, s-a oprit si nu a mai pornit. Am lasat-o intr-o parcare. Mesajul de eroare care apare in bord este: DSTC répar demandee. Va rog sa ma ajutati. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post Salut, Mai apar si alte mesaje in bord? Cand vrei sa repornesti motorul, demarorul functioneaza? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post Azi dimineata nu a mai vrut deloc sa reporneasca. Acum am fost unde am lasat-o si a pornit, am ajuns cu ea pana acasa fara sa se mai opreasca. De dimineata cand se oprea, imi arata DSTC repar demandee(cum mai spus), dar acum imi apare doar DSTC ON. Sa fie filtrul de particule? Volanta? Cei pe care i-am intrebat de astea 2 mi-au zis Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post De ce nu mergi la un service ori de ce nu inveti cum sa iti faci un autotest punind cheia in pozitia II ,etc etc! Nu are treaba volanta sau in prima faza DPF-ul cu eroarea ta Este cam neindicat sa iti repari masina intrebind pe forum ,totusi daca ai achizitie din F ,B ,licitatii posibil sa ai Dpf cu dedicatie insa mergi mai bine la un tester ,service ca pe ghicite nu te ajuta nimeni. Daca din senin iti "moare " motorul scoate borna bateriei pentru 5 minute ,o pui la loc si asa ajungi cu masina unde trebuia. Caz favorabil ,cum ti s-a intimplat insa nu este regula de aur pentru orice defect din senin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post Eu am cerut o parere. Abia mi se intamplase acest eveniment, era ora 9 dimineata. N-aveam cum sa merg cu ea atunci la service. Voiam sa vad daca a mai patit cineva. Nu mi-o repar pe forum. Am cerut niste pareri, sa vad ce zice lumea. Logic ca o duc la service, eu nu ma pricep sa schimb un bec. Imi cer scuze daca ti-am zgariat retina cu postarea mea. Totusi... iti multumesc pentru sfaturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post Dacă nu pornește însă turometrul se ridică atunci e de la filtrul de motorină sau senzorul de rampa . Dacă nu de ridică RPMul(acul turometeului) arunci e de la senzorul RPM. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jul 2017 · Report post Va salut cu respect dragi colegi. Luna trecută am achiziționat un volvo v50 1.6d an 2009. După achiziționare am făcut o diagonală cu ajutorul unui prieten cu autocom ds150, iar valorile înregistrate ar fi următoarele. Este posibil sa am EGR înfundat? Ar fi si alte probleme dupa parerea voastră? Va multumesc Senzor presiune turbo 960 hp/a Punct setare presiune aer incarcare 1014 hp/a Accelerator pedala senzor analog signal 8.30% Debitmetru 20.6kg/h Air mass stoke 211 mg/ciclu Valoare referința aer masa 212 mg/ciclu Valva regulare turbo 69.63% Senzor presiune combustibil 268000hpa Valva control presiune combustibil 715mA Valva egr ciclu complet 20% Valva egr 20% Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie! Share this post Link to post Share on other sites