Ettyus

Volvo V50 2.0D consum mare spre urias

59 posts in this topic

Astazi am dus masina la service pentru eliminarea filtrului DPF, dupa eliminarea fizica am avut de mers o bucata de drum, am constat ca masina a inceput sa fumege negru la acceleratii hotarate (normal cred), consumul instrantaneu arata valori mult mai decente, nu mai sacadeaza la turatii scazute si raspunsul este mai prompt parca, acelasi rezultat cu o apasare mai blanda a pedalei de acceleratie! Mi-a aparut si o eroare pe bord, "motorsystem wartung erforderlich", eroare care am reusit sa o resetez inainte de a pleca in concediu...... Acuma masina este la resoftat, astept cu interes rezultatul!

 

In fine, ca sa nu mai pornesc un alt topic, ce arcuri ar merge pe el, acuma am sport si sincer m-am cam saturat sa tot ating pe jos(telescoape normale arcuri rosii)! Am ceva arcuri pentru el, SH, dar parca nu ma incanta cum arata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa fumege dupa anularea dpf-ului,dar nu foarte mult.

Personal la ce drumuri avem,eu iti recomand niste arcuri normale/standard.

Concediu placut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facem schimb de arcuri? 

Scuze....am vazut ca ai arcuri sh pt ea. 

Scuze inca o data 

Edited by LucianBBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2017 at 3:03 AM, lik1999 said:

E normal sa fumege dupa anularea dpf-ului,dar nu foarte mult.

Personal la ce drumuri avem,eu iti recomand niste arcuri normale/standard.

Concediu placut!

Concediu a trecut, cu toate problemel;e cu DPF-ul masina a mers bine, am facut cu ea 3100km fara nici o problema! Stiu ca nu sunt recomandate cele sport, oriunde ma duc ma chinui sa trec peste orice obstacol(pe drum rau ii cum ii datorita suspensiei independente)! De fumegat a fumegat la 3500rpm :D, banuiesc ca are nevoie si turbo de niste km sa curete mizeria acumulata din cauza minunatului filtru!

 

On 9/6/2017 at 9:00 AM, LucianBBN said:

Facem schimb de arcuri? 

Scuze....am vazut ca ai arcuri sh pt ea. 

Scuze inca o data 

Nu, arcurile SH sunt cele cu care vreau sa inlocuiesc arcurile sport, rosii! Cele sport nu stiu cati km au!

 

Masina, inainte de a o cumpara a trecut pe la Volvo Cluj la verificari, dupa diagnoza mi-au zis ca filtrul ii ok si mai merge mult si bine..... dupa 2000km mi-a dat prima eroare(am resetat-o si am plecat de nebun in concediu) :P

 

Edited by Ettyus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca le vinzi pe cele sport...sa spui aici. Poate...cine stie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar sa ajung sa le inlocuiesc :D , acuma trebuie sa vad unde gasesc sa imi cumpar normale, parca nu le-as pune pe alea SH!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2017 at 5:47 PM, 1984 said:

Offtop..

Motorul aflat pe masina ta este un E4 cu DPF fata de un E3 de Isuzu aflat pe opel(DTI).Apoi mergi cu un 2.0 E3 volvo fara dpf si vezi diferenta sau aproximativ similitudinea cu ce vorbeam anterior. Ar fi trebuit sa intuiesti cumva

DPF-ul gituie un pic  un "mers" rotund ,amplu in sarcina al unui diesel insa mai este vorba si ce viata mai are in el acel motor. Apoi ca sa fiu obiectiv, motorizarea de Isuzu de acum vreo 25-27 de ani este impecabila in functionare fata de PSA.

Daca vrei,Isuzu in motorizari a fost ca Volvo in siguranta  insa fiind firma mica ,deh..

La finalul lui august, am fost pe la Midnight Caller la service, si el mi-a confirmat ca nu am filtru DPF la motorul meu 2.0 D din februarie 2007 (care probabil a fost montat pe masina la finalul lui 2006. Si am inteles si ca scoaterea fumului la accelerare este tocmai un fapt al lipsei DPF-ului. Altfel nu scoate fum, adica nu-mi scoate constant in timp ce merg, nici la accelerarile progresive (incete), ci doar la accelerarile spontane si la pornirea motorului dimineata, mai mult cand e rece afara.

In ce priveste nivelul uleiului, stau destul de bine, adica nu trebuie sa completez decat cu cateva sute de mililitri pe an (nu am facut un calcul exact).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba, masina este cu filtrul anulat din toate punctele de vedere, de fumegat mai fumega (ca orice diesel fara DPF) cand accelerez mai hotarat (adica aproape tot timpul, iar am revenit la vechiele metehne) ! Acuma am senzatia ca masina accelereaza mai fin, trebuie sa dozez mai discret pedala pentru aceleasi rezultate iar consumul cred ca se apropie de valori normale, acuma am undeva la 8.5% dar eu sunt genul de sofer cam salbatic de felul meu..... daca conduc frumos am vazut ca pot lejer sa scot 7-7.2%! Regret ca am ajuns in situatia asta dar nu cred ca inlocuirea lui era o solutie viabila in conditiile in care conduc mult in oras......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buhuhuuuu, am ieșit ieri prima data cu ea din oraș și pot să spun că arată mult mai bine, consumul, plecând de la carburant alimentat, km parcurși și km rămași(calculează corect aceste aspecte), este undeva la 4.9-5% in condițiile in care nu prea mi-au stat mașini în fața și am condus cum conduc eu de obicei( limitatorul de viteza din stânga spate a avut în permanență motive sa comenteze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now