Rolph

Chiulasa D5244T

8 posts in this topic

Salut tuturor,

stie cineva daca chiulasa de la D5244T10 de 204cp e identica cu cea de la 163cp ? chiar daca accesoriile nu sunt identice, dar corpul de aluminiu brut barem.

Am patit o chestie interesanta, s-a rupt cureaua de alternator, a prins-o cureaua de distrib si s-aspart motorul, adica chiulasa...

pls help, ms anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o chestie interesanta din păcate ci una foarte uzuala... :(

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aceiași chiulasa la Euro5 .

Este însă o problema comuna iar dacă nu rezolvi cauza se rupe din nou .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca e o problema frecventa, chiar daca eu nu am auzit. Si de obicei din ce cauza se intampla? adica de ce se rupe cureaua? era cam de juma de an pusa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rolph ce marca de curea ai pus de ti-a facut tot dezastrul ala in asa scurt timp?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Raxo a spus:

@Rolph ce marca de curea ai pus de ti-a facut tot dezastrul ala in asa scurt timp?

Si mai ales, unde ai schimbat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi tu ca contează unde? Se schimba în 10 minute și nu ai cum sa greșești dacă nu e mecanicul atât de prost sa nu o vada ca e strâmbă pe una din fulii. Acum aici nu pot sa ma pronunț :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o lu-am mai intai cu prima intrebare!!!

Ce marca s-a folosit pt cureaua de accesori???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now