Posted 25 Jul 2017 · Report post Salut tuturor, stie cineva daca chiulasa de la D5244T10 de 204cp e identica cu cea de la 163cp ? chiar daca accesoriile nu sunt identice, dar corpul de aluminiu brut barem. Am patit o chestie interesanta, s-a rupt cureaua de alternator, a prins-o cureaua de distrib si s-aspart motorul, adica chiulasa... pls help, ms anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2017 · Report post Nu e o chestie interesanta din păcate ci una foarte uzuala... Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2017 · Report post Este aceiași chiulasa la Euro5 . Este însă o problema comuna iar dacă nu rezolvi cauza se rupe din nou . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2017 · Report post Sa inteleg ca e o problema frecventa, chiar daca eu nu am auzit. Si de obicei din ce cauza se intampla? adica de ce se rupe cureaua? era cam de juma de an pusa... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2017 · Report post @Rolph ce marca de curea ai pus de ti-a facut tot dezastrul ala in asa scurt timp? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2017 · Report post Acum 3 ore, Raxo a spus: @Rolph ce marca de curea ai pus de ti-a facut tot dezastrul ala in asa scurt timp? Si mai ales, unde ai schimbat-o? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2017 · Report post Crezi tu ca contează unde? Se schimba în 10 minute și nu ai cum sa greșești dacă nu e mecanicul atât de prost sa nu o vada ca e strâmbă pe una din fulii. Acum aici nu pot sa ma pronunț Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2017 · Report post Sa o lu-am mai intai cu prima intrebare!!! Ce marca s-a folosit pt cureaua de accesori??? Share this post Link to post Share on other sites