Roxana

Moare motorul

12 posts in this topic

Bună seara! Mare bucurie sa devin posesor de Volvo ( s40, 1.6 diesel, 2007), mare tristețe ca nu îi se găsește diagnosticul. Dacă mă puteți ajuta cu sfaturi și păreri. .. de 2 luni se tot "ingatuia " din senin, câteodată  deloc. Ba zdruncina mai tare, ba mai puțin.  Am bănuit egr....la tester ieșise ușor slăbit.  S.a dat jos, curățat,  deși era relativ curat. La alta diagnoza. ..eroare senzor ax cu came- defectiune circuit. Ieri am schimbat filtril de motorina si au gasit pe tester nivel scazut aditiv. Astăzi ( 36° afara) a murit motorul în mers. În repetate randuri....După ce s.a răcit unpic,   a pornit. De unde sa apuc problema? Mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor ax came, esti sigura? Sau senzor rpm? Unul este camshaft si altul este crankshaft, daca s-a facut diagnoza in engleza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cod eroare P0335 senzor ax cu came defectiune circuit. S.a făcut și în romana diagnoza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roxana, P0335 este Crankshaft position sensor, deci schimba senzorul de jos de la fulia curelelor de transmisie. Ax came = Camshaft. Verifica și curata întâi mufa, s-ar putea sa scapi doar cu asta, și verifica sa nu ai fir rupt.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok  Mersi mult pt sfaturi. Cineva din Brașov care ar putea sa.I facă o verificare "sanatoasa" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar dacă ar fi senzorul de la arborele cotit, ar mai porni? Căci atunci când e rece motorul, pornește la sfert de cheie. Pana vineri când a murit motorul in repetate randuri, simptomul principal era ca se "ingatuia", "ineca", Egr e curat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e posibil sa facă figuri doar la cald. La Smart este problema comuna ce pățești tu.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la Volvo am intalnit, am avut chiar 2 intr-o zi cu senzorul rpm defect. Poate sa fie si surubul de prindere slab, am intalnit si varianta asta la un V50 si 2 Focusuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine aceleasi simptome (intrerupea in mers, in special dimineata ) si acelasi cod.

Am miscat putin mufa + cablul senzorului, putin mai mai sus, avea o clema desprinsa.

Am prins clema la loc si a revenit totul la normal.

O alta chestie, nu stiu daca are legatura cu senzorul RPM, dar in momentul in care franam sa opresc la semafor relantiul scadea la 500-600. Dupa ce luam piciciorul de pe pedala, revenea la 800,

Dupa ce am umblat la mufa senzorul rpm, nu a mai scazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia in calcul sfaturile colegilor, senzor rpm curatat. Pentru Brasov, de fapt Ghimbav, mergi la Auto Lelutiu. Costa putin mai mult ca in alte parti, dar rezolva probleme pe care alte service-uri nu le rezolva. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc de sfaturi. S-a rezolvat, un ax cu came era strâmb. Dupa inlocuire nu mai are nici un simptom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎8‎/‎12‎/‎2017 at 9:56 PM, Roxana a spus:

Ok  Mersi mult pt sfaturi. Cineva din Brașov care ar putea sa.I facă o verificare "sanatoasa" ?

Salutare,

in caz ca mai ai nevoie de service specializat Volvo, poti incerca pe Strada Scolii la service parbrize.

Stiu ca suna ciudat, dar au service mecanica auto si parbrize sau geamuri auto de orice fel, toate originale.

 

Numai bine,

Marc Tohanean

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now