Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Mr V

Help!! sa iau aceasta masina?

10 posts in this topic

Am V40 din 2004 si am ocazia sa il vand si sa iau un XC90.

Ce am gasit:

XC90, 2005, rulata in RO, D5, cutie manuala, 163 CP, negru, AWD, 142.000 km bord (reali - cunosc proprietarul), momentum (ala cu piele, oglinzi rabatabile, senzori ploaie, etc.), 5 scaune, ECC, bluetooth, geamuri antiefractie, etc.

Ce probleme a avut masina:

-la 120.000 km schimbat ambreiaj+placa

-la 83.000 km schimbat kit distributie

-schimbat rulmenti roti spate

Ce probleme cred ca are masina (o sa mi le confirme/infirme service-ul Volvo):

-amortizoare fata uzate (la franare brusca, masina se apleaca de bot, revine la orizontala, si apoi se mai apleaca o data f putin, cred ca 1cm) (cred ca sunt amortizoare cu nivomat)

-o eroare "turn-spin unavailable temporary" care mi-a aparut prima data cand am pornit masina sa fac un  test drive. Ulterior, dupa 3-4 km, am oprit si am pornit din nou motorul: eroarea nu a mai aparut.

Pretul probabil ca il mai negociez in functie de ce probleme mai apar la service.

Intentionez sa merg cu ea ~30-40.000 km pe an, si sa nu investesc in reparatii si service mai mult de 2000 euro/an.

Sa o iau? Vorbesc dpdv tehnic. (pretul e ok).

Orice informatie e binevenita.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V40-ul cu ce pret il dai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si poate mai dai si alte inf. despre break. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ai zis tu ca ar fi fost probleme sunt doar intretinere NORMALA .

important e in ce stare e acum , si ce vor spune cei de la service unde o verifici, ce probleme mai are(daca are). chestia cu franarea brusca nu mi se pare relevanta, orice masina se inclina la franare un pic, mai ales suv-urile, cu garda la sol mare, si implicit cursa lunga a amortizoarelor. e xc90, nu masina de circuit totusi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr V trebuie sa te mai gandesti daca este necesar un XC90 pt tine, este o masina care consuma mult, nu este deloc sportiva si nici macar FUN 2 drive. 

Un XC 70 este mult mai FUN dar depinde mult de ce-ti doresti tu . Daca iti doresti un SUV atunci mergi pe XC 90 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg mult in interes de serviciu prin tara... si mai ales noaptea. Ma gandesc in primul rand la sigurantza, si apoi la prestanta.

Cel putin din XC90, in cazul unui accident, te dai jos si vezi ce s-a intamplat.

Ca sa nu mai vorbesc de drumurile care sunt prin tara....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilema rezolvata. Masina nu mai este de vanzare....

Probabil ca o sa merg in toamna in Suedia si iau de acolo una.

Oricum e mai ieftina si mai buna decat ce se gaseste pe aici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Suedia masinile sunt mai scumpe decit in Olanda sau Germania. Mai bine iei din Olanda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Suedia masinile sunt mai scumpe decit in Olanda sau Germania. Mai bine iei din Olanda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sincer as cumpara volvo din Olanda, acolo sunt mai ieftine .

Share this post


Link to post
Share on other sites