Posted 5 Sep 2017 · Report post Salutare! Imi cer scuze de topic, dar nu ma pot hotari. As dori sa-mi un V50, dar nu sunt sigur ce sa aleg: unul pe 1.8 bezina sau 2.0D. Vreau sa mentionez ca masina va fi utilizata pentru iesiri in weekend-uri, la mare, la munte, si poate 1000 de km la 2-3 luni, cred ca 10-15 mii pe an. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post iti recomand 1.6d sau 2.4i Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post Nu stiu cum sunt motoarele pe benzina de la Volvo sau d epe Volvo s40/v50 dar sincer eu unu nu as mai cumpara diesel nici batut, ce nu dai pe motorina sau pe consum dai pe "consumabile" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post Personal imi place f mult Dieselul cum merge, dar cand ai probleme poti scoate din buzunar o gramada de bani. Ex. Mi-am schimbat turbo acu vreo 2 mii km, acu inapoi la cei care mi l-au pus, alti bani, alta distractie.....A doua masina va fi pe benzina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post Hai sa fac si eu( inca)un comentariu desi la cit am scris sau au scris altii se pare ca este maculatura informatia existenta pe acest forum. Este convenabil un 1.8 sau 2.0 benzina si daca nu te deranjeaza si vrei, il "gazezi" cu vreo 3300ron si ai consum sub ce poate cel mai economic diesel de la Volvo,in traficul din Bucuresti. Stii bine ca intretinerea benzinarelor Ford(Volvo) este minimala comparativ cu un diesel. Daca nu ai nimic impotriva unui impozit auto de peste 800ron atunci ai variantele mari de peste 2l .In afara de T5, benzinarele (1.6-2.4)sint aspirate. Daca cumva este prima masina si vrei Volvo neaparat cumpara un 1.6D ca sa iti faci scoala in a invata acest motor si surubari. Succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post Va multumesc tutor pentru sfaturi. Urmeaza sa fie intr-adevar prima masina, de aceea am si cerut sfaturi. Din cate am citit, 1.6D e bun, dar asta mai noi de 109CP, daca nu gresesc. Mi se pare ca V50/S40 sunt cele mai ieftin de intretinut dintre toate Volvo si in plus e frumoasa masina, de aceea as opta pentru ea in detrimentul Octaviei sau Avensisului. Am citit ca 2.0D e foarte economic, dar mi-e frica ca voi plati prea mult pe reparatii. De aceea ma si gandesc la benzina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2017 · Report post Am eu v50 2.0d si nu am avut probleme la capitolu motor deloc .si are putin peste 200 de mii km am avut mai multe probleme pe partea electica de ex; 1 nu mai comunica calculatorul motor cu cel al masini intre ele dar o curatare la mufe sa rezolvat 2 acum 2 ani am avut probleme cu pedala de acceleratie nu mai comunica cu motorul cand acceleram murea motorul 3.mi se ardea o siguranta de 60A cam de 3-4 ori pe an acum de un an nu a mai facut ( nu stiu de ce ) 4 mi sa stricat butonul de la portbagaj 5 acum 3 ani nu a mai mers casetofonul nu mai citea cd-ul si cu se mai auzea nici pe radio. nu ia dat nimeni de cap pana intr-o zi cand m-am enervat si i-am dat un pumn si acum merge perfect 6. in prezent am probleme cu clima bizonala pe o parte imi baga mai cald si pe cealalta parte mai rece si se tot aude un motoras prin bord e putin enervant primavara si toamna in rest pe mecanica nu i-am schimbat nimic decat tot kitul de ambreajul acum 3 ani si anul trecut am schimbat pompa de ambreaj si acum 2 saptamani ma lasat rulmentul de presiune si e pe duca si volanta si are decat 31 de mii km. daca vrei v50 2.0d al meu e de vanzare . vreau sa imi iau un c30 ,s40 sau v50 dupa 2008 si tot 2l diesel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2018 · Report post On 9/7/2017 at 9:11 PM, ClauVolvo460 said: Am eu v50 2.0d si nu am avut probleme la capitolu motor deloc .si are putin peste 200 de mii km am avut mai multe probleme pe partea electica de ex; 1 nu mai comunica calculatorul motor cu cel al masini intre ele dar o curatare la mufe sa rezolvat 2 acum 2 ani am avut probleme cu pedala de acceleratie nu mai comunica cu motorul cand acceleram murea motorul 3.mi se ardea o siguranta de 60A cam de 3-4 ori pe an acum de un an nu a mai facut ( nu stiu de ce ) 4 mi sa stricat butonul de la portbagaj 5 acum 3 ani nu a mai mers casetofonul nu mai citea cd-ul si cu se mai auzea nici pe radio. nu ia dat nimeni de cap pana intr-o zi cand m-am enervat si i-am dat un pumn si acum merge perfect 6. in prezent am probleme cu clima bizonala pe o parte imi baga mai cald si pe cealalta parte mai rece si se tot aude un motoras prin bord e putin enervant primavara si toamna in rest pe mecanica nu i-am schimbat nimic decat tot kitul de ambreajul acum 3 ani si anul trecut am schimbat pompa de ambreaj si acum 2 saptamani ma lasat rulmentul de presiune si e pe duca si volanta si are decat 31 de mii km. daca vrei v50 2.0d al meu e de vanzare . vreau sa imi iau un c30 ,s40 sau v50 dupa 2008 si tot 2l diesel Salut Clau, In legatura cu #6 - ai gasit din ce cauza se aude acel motoras/zgomot? E de frecventa inalta( tzarait) si creste in intensitate o data cu clima? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Mar 2018 · Report post Eu am vrut neaparat 2.0d si am cautat,am fost sa vad masini la Pitesti,Craiova,Buzau...,la vremea respectiva si in bugetul meu erau foarte putine. E un motor foarte bun,cuplu mare,face viteza foarte bine,destul de rafinat si foarte foarte economic. Eu am condus 1.8T Vag aproape 10 ani si cei 150 cai de benzina la cat consuma ofera cam putin comparativ cu 136 cai de diesel. Ia in calcul si cutia cu 6 viteze ,pentru mine a fost esentiala. Share this post Link to post Share on other sites