mezsor

ajutor...volvo xc90

16 posts in this topic

 va salut ! 

Am primit de la cumnatul meu din Spania un  XC90 automatic motor de 2400 si am urmatoarea problema la el: m-i s-au stins toate luminile in bord, motorul functioneaza  dar nu la capacitatea lui  ( parca"trage" mai greu).. aerul conditionat merge, la fel si farurile, in rest NIMIC...

Orice sfat sau sugestie sunt binevenite..

 

In speranta ca si  careva dintre dvs s-au "lovit" de aceasta problema si ma poate ajuta  va multumesc anticipat !!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/8/2017 at 11:37 AM, mezsor said:

 va salut ! 

 

Am pus Volvo pe un tester si imi da eroare 0094 Common Can Bus ...   vreun sfat ceva..??

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce an de fabricatie? Incearca o diagnoza! Posibil CEM sau contact defect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2004 este iar buba e CEMul .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2017 at 3:17 PM, mezsor said:

 

 

Multumesc  paunionutz   si   Bogdan G   pentru sfaturi, azi am mai facut o diagnoza  si mi a dat urmatoarea eroare (vezi atasamentul)    Acest modul DIm se poate schimba cu altul nou ??  Interesant este faptul ca azi dupa ce am scos cheia din contact toate lun=minile din bord au mai ramas apreinse circa 10 secunde... Poate sa fie ceva si de la contact ( ca tot pomeneai   paunionutz   de acest lucru..)

 

WP_20170925_001[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

 Din ce stiu iti poate functiona masina fara probleme daca nu iti conectezi DIM-ul,insa logic ca nu poti circula fara ,neavind control vizual pe indicatori,etc.

Adica nu are legatura impresia ta " parca,trage greu" , cu DIM-ul.

Ontopic

Cel ce gestioneaza electronic masina, "creierul ", este CEM-ul ,in rest sint de principiu module sau componente raportoare catre CEM.

In  fine ai fost sfatuit anterior ce sa faci insa ,intrebi si intrebi:)

 

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai facut tu, nu se numeste diagnoza... ceasurile le poti schimba cu unele noi, dar costa peste 1000 euro, dar cum am spus mai sus, nu cred ca problema este din ceasuri. De unde esti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, paunionutz said:

Ce ai facut tu, nu se numeste diagnoza... ceasurile le poti schimba cu unele noi, dar costa peste 1000 euro, dar cum am spus mai sus, nu cred ca problema este din ceasuri. De unde esti?

Ptr paunionutz , bogdan, sau altii colegi de pe forum..  Eu  sunt din Resita,  imi cer scuze daca am pus/pun intrebari mai "tampite"... nu ma pricep la masini, am o masina pe care vreau sa o fac sa functioneze... Ce inseamna si unde pot face o diagnoza?  In Resita nu ma reprezentanta Volvo ...   Problema este ca nu pot sa plec la drum cu masina fiindca nu am semnalizare atunci cand imi "pica bordul"...  Am vazut pe forum , am vorbit si cu Bogdan la telefon, toti spuneti de CEM... cat costa sa il inlocuiesc ? Trebuie nou sau merge si SH ?  Am nevoie ca aceasta masina sa functioneze nu sa o tin in garaj... Orice ajutor, chiar si contracost este binevenit..  de aceea tot intreb si intreb asa cum bine a observat un coleg de pe forum ( 1984)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cem ul nou costa tot cu 1000 de euro, iar schimbarea lui se poate face doar la reprezentanta. SH nu se poate pune! Se poate repara, insa nu stiu prin tara unde se poate face, iar in Bucuresti poate dura cateva zile.  Este nevoie si de masina in perioada reparatiei

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai vino la Timisoara la reprezentanta, vorbesti intai cu baietii iti faci o programare, piesa poti sa o cumperi de unde vrei , ei doar sa ti inlocuiasca calculatorul si sa l reprogrameze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, adytym said:

pai vino la Timisoara la reprezentanta, vorbesti intai cu baietii iti faci o programare, piesa poti sa o cumperi de unde vrei , ei doar sa ti inlocuiasca calculatorul si sa l reprogrameze.

multumesc  adytym  ptr informatie, nu am stiut ca si la Timisoara este o reprezentanta Volvo... Dau si o bere daca esti disponibil in acea zi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam sa nu fie ceva legat de baterie, oricum rezolvarea este reprezentanta din timisoara, calea lugojului.

La un S80 din 2008 D5 2.4 AWD a fost bateria descarcata si nici vitezometrul nu indica viteza, lumile nu functionau corespunzator, dupa inlocuirea acumlatorului totul a revenit la normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai nevoie iti dau si nr de telefon a sefului de la atelier, ca el face programarile si numai bine ii explici si problemele tale

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2017 at 10:27 PM, adytym said:

daca ai nevoie iti dau si nr de telefon a sefului de la atelier, ca el face programarile si numai bine ii explici si problemele tale

multumesc ptr bunavointa,  mezsor@yahoo.fr   e adresa mea de email... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2017 at 0:27 PM, Emanuel said:

Eu ma gandeam sa nu fie ceva legat de baterie, oricum rezolvarea este reprezentanta din timisoara, calea lugojului.

La un S80 din 2008 D5 2.4 AWD a fost bateria descarcata si nici vitezometrul nu indica viteza, lumile nu functionau corespunzator, dupa inlocuirea acumlatorului totul a revenit la normal.

Nu e de la baterie, in prima faza m-am gandit si eu la asta si am luat o baterie noua...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buba este de la CEM .

Nu se poate pune din demontari și nu se poate reprograma la dealer .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now