Shogun

"dynamo overladen stop auto z.s.m". / "anti-skid tijdelijk uit" la V50

19 posts in this topic

Salutare,

De cateva zile mi se intampla ca in mers sa imi apara in bord cele doua mesaje din titlu (" dynamo overladen stop auto z.s.m." si "anti-skid tijdelijk uit"), cand unul, cand celalalt, la intervale diferite sau in acelasi timp, care se sting dupa o fractiune de secunda, o secunda sau mai multe. Inainte de a aparea in bord cel cu "anti-skid" radioul se opreste si porneste de cateva ori, la intervale de timp neregulate, iar display-ul isi schimba intensitatea luminoasa. Ni stiu daca e coincidenta, insa azi am observat ca incep sa apara toate simptomele dupa ce se incalzeste mototrul si porneste termostatul. Motorul trage bine si masina nu are alte simptome. Am fost la un tester (dar nu Vida) si nu-mi apare nici o eroare. Am incercat cu Google translate si traducerile ar fi: "alternator suprasarcina, masina oprita cat mai repede" si "sistem antiderapaj oprit temporar".

Daca aveti idee despre ce problema este vorba, v-as fi recunoscator daca mi-ati impartasi din exprientele voastre.

Mentionez ca este vorba de un Volvo V50 din 2007, diesel, 2.0l, 136 CP.

Am atasat si doua poze cu mesajele respective.

 

IMAG0025.jpg

IMAG0027.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: 

Se pare ca e o problema de comunicare intre ECU si toate celelalte sisteme ale masinii, deoarece de cand am postat topicul au aparut si alte mesaje de eroare, din ce in ce mai multe. Am fost din nou la un tester, de data asta VIDA si au aparut nenumarate erori, la toate sistemele. Deocamdata nimeni nu si-a dat seama de la ce este...

Astept in continuare sugestii.

Va anunt cand/daca am rezolvat-o si ce a avut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Incepe cu verificarea alternatorului. Buba destul de comuna la 1.6 si 2.0D. De acolo si pomelnicul de erori, scade voltajul sub valoarea minima.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Dumi81 a spus:

Salut,

Incepe cu verificarea alternatorului. Buba destul de comuna la 1.6 si 2.0D. De acolo si pomelnicul de erori, scade voltajul sub valoarea minima.

 

Salut,

La alternator m-am gandit si eu. Am fost la electrician si mi-a spus ca alternatorul incarca bine. Aseara cand am ajuns cu masina acasa, am facut o proba: am oprit masina si dupa 30 de secunde am repornit-o, accelerand neregulat. Am observat ca atat lumina din interior, cat si luminile exterioare ale masinii aveau fluctuatii de intensitate, in functie de turatia motorului. Asta vreau sa ii spun electricianului astazi. 

Dumi81, am vazut ca esti tot din Constanta. Sti vreun electrician auto care sa se priceapa la Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut o groaza de erori. Se pare ca majoritatea lor vin de la CEM. Am curatat o parte din el cu MANNOL 9893 Spray si nu au mai aparut. De fapt a mai aparut un mesaj nou, "anti skid service required", am desfacut CEM-ul din cele doua suruburi,verificat mufele, si l-am lasat in jos, sa atarne. Am mers asa cu el destul de mult si nu a mai aparut mesajul. L-am prins din nou in cele doua suruburi dar fara sa-i montez capacul CEM-ului. Ca punct de plecare eu zic ca merita sa verifici fiecare mufa din CEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, emy a spus:

Si eu am avut o groaza de erori. Se pare ca majoritatea lor vin de la CEM. Am curatat o parte din el cu MANNOL 9893 Spray si nu au mai aparut. De fapt a mai aparut un mesaj nou, "anti skid service required", am desfacut CEM-ul din cele doua suruburi,verificat mufele, si l-am lasat in jos, sa atarne. Am mers asa cu el destul de mult si nu a mai aparut mesajul. L-am prins din nou in cele doua suruburi dar fara sa-i montez capacul CEM-ului. Ca punct de plecare eu zic ca merita sa verifici fiecare mufa din CEM.

Salut,

Acum m-am intors de la service. Am verificat CEM si toate mufele. Le-au curatat baietii, au dat cu spray, asa cum ai spus si tu, au verificat masa, rola alternatorului, "+" si "-" bateriei toate suruburile cu care sunt prinse cablurile etc. Cand am plecat de la service, dupa nici 500m, au inceput sa reapara erorile....Ma gandesc din ce in ce mai serios la alternator....sau releul de incercare, daca asta e cumva piesa separata de alternator. 

Ramane sa vorbesc din nou cu un electrician.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Shogun a spus:

Salut,

Acum m-am intors de la service. Am verificat CEM si toate mufele. Le-au curatat baietii, au dat cu spray, asa cum ai spus si tu, au verificat masa, rola alternatorului, "+" si "-" bateriei toate suruburile cu care sunt prinse cablurile etc. Cand am plecat de la service, dupa nici 500m, au inceput sa reapara erorile....Ma gandesc din ce in ce mai serios la alternator....sau releul de incercare, daca asta e cumva piesa separata de alternator. 

Ramane sa vorbesc din nou cu un electrician.

 

"releul de incarcare"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Poti incerca la Liviu 0724245676 , a lucrat la Kamsas, in vremea cand erau dealer Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil ti s a defectat alternatorul. Se repara cu altul nou, costa vreo 550 lei cu tot cu tva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 9/29/2017 at 9:33 PM, Dumi81 a spus:

Salut,

Poti incerca la Liviu 0724245676 , a lucrat la Kamsas, in vremea cand erau dealer Volvo.

Multumesc mult.

Il stiu pe Liviu, dar nu aveam nr lui de telefon. Merci inca o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am un volvo v50 1.6 d 110 cai din 2007 si am probleme cu aparitia in bord cand ajung la viteza de 120 km a mesajului " antipatinaj " in treapta a4 sau a5 se intampla acest lucru . Am fost cu ea la servis si am pus testarul . Mi-au aparut urmatoarele errori :20180123_201920.thumb.jpg.6eec49d9c09a16

 

20180123_202003.jpg

Edited by Polll

Share this post


Link to post
Share on other sites

La recomandarea mecanicului am fost la geometrie si am reglat rotile dar problema inca este activa , nimic nu s-a schimbat . Cine ma poate ajuta cu un mecanic sau un servis bun va rog sunt din Ploiesti ? Va multumesc !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine faci un drum pana la Bucuresti, ca o sa cheltui o gramada de bani si nu o sa-i dai de cap. Cel mai probabil tu ai o problema pe motor si da! Iti aprinde esp-ul cand ai o problrma pe motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va recomand cu drag BG Motors din Bucuresti soseaua Chitilei nr 327 pe mine m-au rezolvat cu problemele la masina 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/9/2017 at 2:01 PM, Shogun said:

Multumesc mult.

Il stiu pe Liviu, dar nu aveam nr lui de telefon. Merci inca o data.

Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.08.2019 at 9:33 AM, Secareanu a spus:

Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 

La 11.08.2019 at 9:33 AM, Secareanu a spus:

Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 

Salut,

 

Pana la urma problema a fost releul de incarcarce, care, din pacate, dadea semne ca e timpul sa fie schimbat. Pana nu am lasat masina cateva zile la electrician, pentru a o prinde cand dadea aceste mesaje, nu a putut sa isi dea seama, fiindca dupa aceste mesaje, releul functiona normal.

Am schimbat releu si de atunci totul a reintrat in normal.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am si eu o problema cu un volvo v50 1.6 diesel. Imi apare,destul de rar ce i drept, o eroare storing remsyst.stop auto z.s.m. S a mai lovit cineva de asa ceva? Ideea e ca in secunda aia nu functioneaza nici un ceas din bord, nici semnale,nimic. Dacă o las oprită vreo 10 minute ,cand o pornesc nu mai are nimic.Plus ca daca imi apare in mers imi ia f mult din puterea motorului si nu functioneaza pedala de accelerație deloc. Dacă incerc sa o repornesc imediat nici macar nu învârte motorul. Si de multe ori este precedată de o altă eroare, Anti skyd. Mesajul din a doua imagine imi apare cand incerc sa o repornesc imediat.multumesc

20191003_131929.jpg

20190926_185317.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mesajul intii este o eroare pe sistemul de frinare dar nu musai ceva defect; automat cere oprirea masinii  la care soferul trebuie sa se conformeze concomitent  cu  lipsa acceleratie.

Mesajul doi se refera la imoblizator blocat deci nu poti porni masina din cheie.

Fie faci un update  fie spune testerul Dice+Vida ce si cum..  .Cel mai practic scoti borna bateriei o  lasi 10 min si vezi mai tirziu ce se intimpla cind circuli.Iti spun in ideea ca intrebi si vrei sa rezolvi fara bani .:)

Depinde de unde ai cumparat masina cit a stat pe dreapta pina sa se vinda etc.de aici mai vin cauzele pe conectica pe module(cem) ,cablaje nesigure si nu este musai sa ai ceva defect fizic de componenta sau modul .

Edited by AdrianV
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now