Posted 23 Oct 2017 · Report post Salut tuturor! Detzin un s60 d5 151kw cutie manuala an 2010 decembrie 60.000km parcursi pana acum. Ieri facand un drum de 200km pe autostrada am observat ca regenerarea nu mai inceta, consumul era foarte ridicat. ceea ce m-a facut sa cred ca filtrul dpf e prea plin ca regenerarea sa mai poata avea loc. Mentzionez ca in ultima vreme am facut drumuri doar in oras. Intrebarea mea este daca cineva a reusit cu succes sa inlature fizic si software acest filtru fara prea multe batai de cap. Va multzumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2017 · Report post Se poate, insa este mult prea devreme sa il scoti! Nu am intalnit filtre infundate, care sa necesite anulare, la modelul tau! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2017 (edited) · Report post Ar fi trebuit sa stii de principiu ,ca DPF "arde" cenusa cel mai bine ,cind motorul face evacuarea gazelor la turatia de 2200-2500rpm ,ca altfel daca o forjezi fluxul de gaze este puternic ,nu are puterea sa arda cenusa asa repede in 10-20min, intrucit temperatura nu se ridica nici teoretic la 550-600gr Celsius, si il poate infunda mai mult iar regenerarea dureaza in bucla. DPF-urile nu se infunda asa cu una cu doua insa doar tu stii ce masina conduci .. Edited 23 Oct 2017 by 1984 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2017 · Report post Acum 11 ore, 1984 a spus: Ar fi trebuit sa stii de principiu ,ca DPF "arde" cenusa cel mai bine ,cind motorul face evacuarea gazelor la turatia de 2200-2500rpm ,ca altfel daca o forjezi fluxul de gaze este puternic ,nu are puterea sa arda cenusa asa repede in 10-20min, intrucit temperatura nu se ridica nici teoretic la 550-600gr Celsius, si il poate infunda mai mult iar regenerarea dureaza in bucla. DPF-urile nu se infunda asa cu una cu doua insa doar tu stii ce masina conduci .. Salut. Si in cazul meu ce ma sfatuiesti sa fac tzinand cont ca prin oras fac 13km cu 1 litru de motorina si pe autostrada 9km. Cam nu suna bine deloc, corect? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2017 · Report post Iti recomand sa verifici la un service Volvo masina, poate ai un furtun spart si de acolo toate problemele . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2017 · Report post Chiar acum, Bogdan G a spus: Iti recomand sa verifici la un service Volvo masina, poate ai un furtun spart si de acolo toate problemele . Salve.Urmeaza sa ii fac revizia si o chemare pt rectificarea defectului de fabrica in ceea ce priveste cureaua auxiliara si revin cu raspunsul de la reprezentantza Volvo. Multzumesc Share this post Link to post Share on other sites