Posted 9 Jun 2008 · Report post MERGE !executat la dimsport.zici ca mai ai inca un "engine"consum marit de la 6.3 la 6.5 verificat pe traseul ploiesti buzau brasov cheia ploiestiin (cam) aceleasi conditii de trafic si la condus aproape la limita am obtinut 3h 40 si respectiv 2h 50min. (+1mil donatie la MAI).ca recomandare : ambreiajul !reprize mai scurte dar mai tarivit max , nu stiu, ca s-a dus "peste 260"trebe neaparat cauciucuri tip slick si frine taridaca nu ai experienta nu forta, la aceasta putere pe tona nu prea mai ajuta dtsc-ul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2008 · Report post De la 163 l-au dus la 185, doar? La mine cica ar fi dus la 160(de la 130). In general stiam ca upgrade aduce ~30% cp. Apropo, ce modalitate au folosit si cat a costat deranjul? Ms Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2008 · Report post l-au dus de la 185 la 220 si de la 400nm la 480nma costat 600 eurasi si este de tip power box. are comutator on/off.uzual cistigi 30% la putere si 20% la cuplu, dar daca vb cu baietii iti pot da mai mult.in principiu power box-ul pacaleste computerul masinii spunindu-i ca are presiune mai mica de injectie si computerul ...o mareste.(uzual cu 200-300 mbar, dar se poate si mai mult)avantajul este ca nu este rescris nimic si computerul controleaza tot.masina reactioneaza mai (foarte)violent si trebe sa ai mare atentie : dtsc-ul nu prea mai face fata. la accelerari bruste urmate de frinari bruste in curbe cam iesi in peisaj.eu controlez mai bine fara dtsc dar asta depinde de indeminarea fiecaruia. in regim de rulat la limita in serpentine dtsc-ul sta 100% activ si mai mult deranjeaza.eu am sa folosesc sistemul numai la depasiri in linie dreapta, e mai sanatos. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2008 · Report post Sa zicem ca "peste 260" e o gluma nu?Pe bune , ti-ar mai trebui inca un motor pentru aceasta viteza. Eu cu 255 Cp reusesc 250-255 chinuit rau de tot.Ti-au masurat puterea si cuplul pe dyno?Daca ai 480 Nm e super! In rest multa grija la condus si fara incidente! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2008 · Report post o sa fac si o poza cu vitezometrul la 260. (cimpina -ploiesti, panta 2-3%,vint din spate probabil 20-30km/h, caucicuri contisportcontact 225/45 r 17 la 2.8bar) probabil 260 la bord indica 230-240 in realitate (gps)nu au masurat nimic pentru ca nu au dyno.probabil ca tu realizezi 250-255 reali, pe gps, deci ,oricum mai mult ca mine.cel mai mult imi plac reprizele de la 60-120 si 140-200 (citite pe bord)eu merg in trafic, nu crosetez decit foarte rar. doar ,cite-odata , cind vad "ciumeci" le dau "na-na" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post la un motorul meu cam cu cat ar creste consumul? S60 2002 - 2435 cm benzina + gpl Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2008 · Report post daca pastrezi acelasi mod de a pilota (conduce) consumul scade, nu creste.dar nu cred ca , cu 30-40 de cai in plus, n-o sa simti nevoia sa-i cravasezi, deci consumul creste proportional cugreutatea talpii....(5-10 %, uzual) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2008 · Report post Alin tu ai motor aspirat, acolo nu ai ce castiga. De fapt nici nu cred ca exista power box pentru motorul tau. Asta se face numai prin soft dar trebuie vazut ce ECU ai, Bosch sau Denso. Normal pe toate siteurile de afara motorul de 140CP se poate face de 170CP. In RO doar la RBN poti face acest lucru . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2008 · Report post Influenteaza fiabilitatea motorului o asemenea solutie? Nu-i scurteaza viata semnificativ? Din cate vad powerboxul asta este interesant pt ca e cu on off la discretia ta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2008 · Report post am deja cu el 5000 kmnimic sezizabil pina acu....(ba nu, sezizez ca de-abia astept sa mai fac o tura, doua) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2008 · Report post Asta o iau ca pe o gluma. Vorbim peste 50k km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2008 · Report post o sa fac si o poza cu vitezometrul la 260. (cimpina -ploiesti, panta 2-3%,vint din spate probabil 20-30km/h, caucicuri contisportcontact 225/45 r 17 la 2.8bar) probabil 260 la bord indica 230-240 in realitate (gps)nu au masurat nimic pentru ca nu au dyno.probabil ca tu realizezi 250-255 reali, pe gps, deci ,oricum mai mult ca mine.cel mai mult imi plac reprizele de la 60-120 si 140-200 (citite pe bord)eu merg in trafic, nu crosetez decit foarte rar. doar ,cite-odata , cind vad "ciumeci" le dau "na-na"le dai "na-na" cui? deobicei ciumegii de prin bucuresti au S4 , S3 , S8 , M3 , AMG-uri , Lamborghini , Ferrari , etc.(ii vezi seara pe magheru ) nu am vazut nici un volvo D5 intre ei ) ..cam pe astia ii consider eu "ciumegi"..pe restul care isi pun un cip pe niste masini cu preformantze medii nu ii pot considera ciumegi , mai mult ii consider niste "wannabe" .Si o intrebare -ai umblat la puterea motorului , dar la frane ai umblat? , la suspensie ai umblat? la ambreaj ai umblat? la evacuare? stii tuningul adevarat nu se limiteaza doar in a face masina sa se miste mai repede ci in si a opri mai bine decat atunci cand era stock si in a pune mai bine puterea pe sosea si prin a "respira" masina mai bine si multe altele poate masina ta merge cu 260 km/h dar din cauza cuplui si puterii POATE deja ai pierdut 1metru la franare si tinand cont ca suntem fani volvo si suntem fani sigurantza , 1 metru face diferentza intre accident si a evita un accident Asta este parerea mea despre tunning in general , sper sa nu fiu luat in nume de rau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2008 · Report post eu stiu pe cineva care intai si-a asigurat masina, amortizoare evacuare, frane brembo + etrieri si placute, caucicuri eagle F1, style la masina, si acum urmeaza un upgrade la motor stage 2, are un s60 R, piesa masina! De altfel si visul meu:))si sunt de acord cu tine degeaba ai putere daca nu le ai si pe restu, e ca si cum ai avea manusi sa te ajute sa tii betele de skii daca tu esti dezbracat pe partie:)! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2008 · Report post Eu sunt de parere ca fiecare face ce vrea cu calutii masinii lui. Daca omu' a vrut sa-si faca upgrade la masina noua, tin sa precizez, e strict treaba lui. Eu zic bravoooo! ca a vrut curajul sa riste garantia, nu stiu daca multi ar avea. E adevarat ca la un upgrade de putere ai nevoie de un upgrade la frane si ambreiaj, dar , totusi sa nu uitam ca soferul controleaza acceleratia si nu masina ne controleaza pe noi (nu pe toti, in orice caz). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2008 · Report post tocmai pentru ca sint in garantie nu pot face upgrade la frine, ambreiaj ,admisie ,evacuare ,cauciucuri.dar voi face dupa.e foarte adevarat ca trebuie facute aceste upgrade-uri.de aceea trebuie avuta multa grija in folosirea cuplului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2008 · Report post Bai... si io ma mai plimb seara, din cand in cand... te astept si io la un "na-na". ca on-topic, really, ar trebui putin mai mult decat o schimbare (sau pacalire) de soft.mi s-a parut comica faza cu manusile la betele de ski. acum ca ti-a reusit, incearca macar o evacuare. si dupa ce mai strangi, treci la suspensii, frane si ambreiaj, in ordinea pe care o vrei tu.si dupa ce te-ai plictisit si ai bagat muuuuulti bani, vinde-l si ia-ti un R. si gata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post @EMI, ai uitat ca omu are DIZEL? Ce naiba sa faca el cu evacuare sport? Poate sa puna o injectie pe apa sa mai scada consumul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post sorry... vezi ce patesti daca te grabesti? fac posturi aiurea...pai...atunci n-am ce sfat sa-ti dau...daca tii mortis la dizel, ia-ti R8. v10 tdi. si termini problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post nu ma pot pune cu 300 cpdaca vreti sa faceti misto faceti in alta parte.astept curajosi cu 220-240 cp benzinari, sa va arat ce poate "dizel" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post nu te mai supara si tu pe noi asa...suntem rautaciosi ca nu avem cuplu mai radem, mai glumim, doar tu ai lansat chestia cu na-na Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post @Iulirx daca tu conduci cuplu asta este problema ta, noi insa conducem CP si din cand in cand eu personal mai conduc si cuplu (vreo 320Nm) si pot spune ca la dizel se termina al dreacu de repede cuplul. Tu de fapt esti pasionat de cum te impinge in scaun cuplul dar adevarata senzatie este sa te impinga mai mult in scaun iar asta D5ul nu o poate face, doar T5-ul iti poate oferi asemenea senzatie sau boxerul de pe Legacy R . Nici un diesel nu te poate tine mult timp lipit de scaun, plaja 2000-4500rpm este prea scurta. Tu nu intelegi un lucru simplu, un dizel turbo este performant DAR un benzinar turbo este mult mai performant . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post @Iulirx daca tu conduci cuplu asta este problema ta, noi insa conducem CP si din cand in cand eu personal mai conduc si cuplu (vreo 320Nm) si pot spune ca la dizel se termina al dreacu de repede cuplul. Tu de fapt esti pasionat de cum te impinge in scaun cuplul dar adevarata senzatie este sa te impinga mai mult in scaun iar asta D5ul nu o poate face, doar T5-ul iti poate oferi asemenea senzatie sau boxerul de pe Legacy R . Nici un diesel nu te poate tine mult timp lipit de scaun, plaja 2000-4500rpm este prea scurta. Tu nu intelegi un lucru simplu, un dizel turbo este performant DAR un benzinar turbo este mult mai performant . GAILLARDO ai condus io DA !asa ca nu-mi spune ce e aia diesel si ce e aia benzina , ca stiu.si, pentru toti care vor neaparat sa demonstreze ca benzina te tine mai mult in scaun decit motorina, le spun sa schimbe des vitezele si vor sta chiar mai mult si mai bine in scaun decit la benzina !m-am saturat de atitia cunoscatori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2008 · Report post wow ...care e legatura intre lamborghini si volvo, daca ai condus lamborghini cu adevarat cand te-ai suit in volvo simteai ca stai pe loc intr-o conserva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2008 · Report post @iulirx : no offence, dar daca tot te-ai suit in lamborghini ar fi fost frumos sa fii si tu atent ca se scrie "GALLARDO"... On topic, ala e un motor aspirat, nu turbo, si e normal sa nu simti atat de mult diferenta de cuplu cand intra turbina in peisaj. E perfect adevarat, daca schimbi des la diesel, pe plaja turbinei te tine in scaun mai mereu. Dar se pune intrebarea acum cat de LARGA IN TURATII e plaja de cuplu maxim la diesel si cat de mare e la benzina. Cuplul e mai mare la diesel, dar pt. o perioada mai scurta. Bun la reprize. Benzina o duci de la 20km/h la 120km/h intr-o singura treapta de viteza. Si asta chiar si la amarastenia mea de motor de 1.6 !!! Pana nu te pui la linie cu un turbo pe benzina n-ai cum sa stii cine iese primul la quarter mile (parca asta e etalonul la "liniute", nu ?), si toata discutia asta nu face decat sa starneasca orgolii si sa-mi dea din ce in ce mai tare impresia ca ar trebui sa apas pe "Blocheaza subiectul".Restul depinde de voi. Share this post Link to post Share on other sites