Posted 3 Nov 2017 · Report post Salutari, Am bateria slaba si ma gandesc sa o schimb, in seara asta n-a mai pornit deloc. Ce baterie recomandati? O pot schimba eu acasa? Ma mir ca nu mi-a aparut nimic in bord sa ma avertizeze ca e slaba bateria... 2010 2.4 FWD Manual. Multumesc, Seara faina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2017 · Report post Iei codul de pe baterie, te duci la magazinul de piese auto și comanzi după acel cod . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2017 · Report post Iei codul de pe baterie, te duci la magazinul de piese auto și comanzi după acel cod . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Asta am si facut dar ma gândeam ca pot pune mai bună. Aveam bateria originală iar acum am luat o Varta de 80 cu 740 sper sa nu fie probleme. Sent from my SM-G955U1 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2017 · Report post Buna ziua, Ma poate ajuta cineva cu datele despre bateria de la XC 60, 2010? Amperaj, eventual Dimensiuni. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2017 · Report post Exact acelasi tip de baterie am luat si eu ca cea a lui Alex, de schimbat se schimba usor daca ai sculele necesare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2018 · Report post A mai avut cineva urmatoarea problema? Proaspat schimbat bateria, cu cabluri puse de la alta baterie (ca sa nu reseteze nimic), totul perfect. Dupa vreo saptamana si 300km circulati, in seara asta calc ambreiajul, apas butonul de start si moare tot in bord...alte incercari si nimic. Apoi ies din masina, inchid, deschid, apas butonul si porneste fara probleme, singura diferenta fiind ca mi-a resetat ceasul, in rest merg toate comenzile (inclusiv geamuri, trapa etc). O sa verific maine pe lumina daca nu cumva s-au slabit fisele (au intrat mai greu la Varta, ca are mai grosi bumbii in care intra fisele), desi ma indoiesc ca n-ar fi aparut probleme ulterior. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2018 · Report post Se pare ca nici macar bateria n-o mai poti schimba singur . Trebuie pus testerul si modificate datele cu noua baterie in computerul masinii + stampila pe garantia bateriei de la electrician autorizat, altfel nu ai garantie. In curand ajungem ca si la pornit motorul sa contactam ceva "autorizat". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2018 · Report post La xc90 ul nou ai webasto, dar nu-l poti porni decat prin " volvo on call" , asa ca resetatul BMS-ului odata la 5 ani nu este panica. Si verificarea bateriei la un service autorizat pentru garantie, este in vigoare de cel putin 15 ani de cand am eu permis Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2018 · Report post Mda, nu e panica, dar e maxim de enervant. Vorbim totusi de schimbat o baterie, nu blocul motor :)...acum imi dau seama ca era bine sa-mi fi luat o jucarie VIDA. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2018 · Report post Rog pe cineva dintre baietii care au service Volvo sa-mi spuna care e procedura corecta de schimbare a bateriei, in regie proprie (ma intereseaza mai ales ce trebuie facut dupa ce pui noua baterie, chiar si cu cabluri conectate la alta baterie). Degeaba mi-a resetat "meseriasul" setari prin computerul de bord, ca azi iarasi n-a mai raspuns nici din cheie, nici din buton. Si-a revenit dupa aprox 2-3 min. Pe net zic unii tot felul de solutii gen astepti 10 min dupa ce scoti minusul, pui cheia pe pozitia 2 si faci nush ce, dar as vrea sa stiu care e procedura corecta...xc60 D5 2012. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2018 · Report post Nu trebuie facut nimic. Schimbi bateria ca la orice masina si apoi resetezi BMS-ul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2018 · Report post Il pot reseta fara sa mai pun testerul? N-as vrea sa scot minusul si dupa o ora sa am alte belele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2018 · Report post Nu Sent from my SM-G935F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2018 · Report post Mersi mult pt raspunsuri! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2019 · Report post Salut, Pe mine m-a lasat bateria originala in urma cu jumatate de an, am inlocuit-o cu o Varta si e ok de atunci. e pentru prima data cand vad ca am omis un proces de care nu am stiut, resetare BMS, e tardiv acum, mai trebuie resetat si dupa jumatate de an si 5-6k km ? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2019 · Report post Scuze, XC90, 2007 D5 185 auto. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2019 (edited) · Report post Salutare, am un xc60 dw5 awd din 2012 si azi am intampinat urmatoarea problema, in timpul mersului farurile si au diminuat luminozitatea casetofonul a palpait si s au aprins 3 sau 4 martori in bord. Toate in acelasi timp doar pentru o secunda, motorul nu sa oprit. Poate fi de la baterie sau e altceva? Edited 22 Nov 2019 by Papadoc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2019 · Report post Daca-i in mers poate sa fie si altceva in afara de baterie, alternatorul de exemplu 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2019 · Report post Ar trebui facut un test alternator. Se face cu testerul de fabrica . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2019 · Report post Da in mers s a intamplat, am masurat bateria si cand turez masina tensiunea de incarcare depaseste 15,5 v, cred ca e cam mult. O sa vin pe la tine sa o punem pe tester. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2019 · Report post Salutare. Am si eu o intrebare referitor la baterie - incarcare, dupa circa 5-10 min de la oprire motor imi apare in bord martorul ca ii descarcata bateria, mai exact low baterry, cu precizarea ca nu circul prea mult cu masina , bateria are vreo 2 ani si ii o Varta. Am facut o masuratoare a bateriei inainte de pornire si avea 12,2 v, incarcarea dupa pornire motor era pe la 14,8 constant cu precizarea ca motorul era rece , stiu ca influenteaza temperatura incarcarea . Aveti vreo idee de ce se aprinde asa repede martorul? Nu am ajuns la service cu ea inca. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2019 · Report post Pune bateria pe un incarcator "destept" s-o readuca in parametrii. Orice baterie trebuie incarcata periodic ca sa-i prelungesti viata, chiar si la o masina care circula des/zilnic. Daca circuli din Paste in Craciun si mai mult ai nevoie de incarcare. Daca si dupa iti mai face figuri trebuie una noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2019 · Report post Ok. Merci Dacă mașina are BMS si nu este resetat e normal sa nu încarce bateria . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2019 · Report post Nu stiu ce i Bms ul, dar dupa ce o opresc motorul bateria are 12,6- 12,7 v si scade destul de repede in 5 min ajunge sub 12,4v. Share this post Link to post Share on other sites