Posted 7 Nov 2017 · Report post Ziua bună! Născut 2002. Alergat 272k. Benzinar cinstit 2,4 cm³. Herghelie 197 capete, dacă nu şi-au rupt între timp câţiva picioarele. Cutie automată cu personalitate. Să fiţi sănătoși! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2017 · Report post Salut, Multi km fara probleme!Am si eu una asemanatoare Sent from my iPhone using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2017 · Report post Cum spuneam, cv cu personalitate. Uleiul, l-am schimbat. Am luat filtrul să dau jos cutia să-l schimb.Ca să nu ţin ocupat elevatorul, mai mult decât este cazul, vreau să iau dinainte, cam tot ce-mi v-a fi de trebuinţă. M-am împotmolit la o'ringul nr 7 din schiţă. Cod OE 968757. Nu am găsit nicăieri dimensiunile. La o'ringul nr 6, cod OE 988840, am găsit pe un site de vânzări piese auto; 13x10mm. Am luat de la un producător local o'ringuri care rezistă până la 120° și până la 180°. Aș vrea să-l am pregătit și pe cel de pe conducta de retur. O grosime? Un diametru interior? Exterior? Merçi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2017 · Report post http://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/transmission/automatic-tansmission/gaskets/seal-oil-cooler-automatic-transmission/1020785/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2017 · Report post Cu cele de la radiatorul de răcire 988840 (cele din link), 4 la număr; câte două la fiecare racord, am învins. Cel care are cod 968757 (nr 7 din schița explodată) nu știu ce dimensiuni are. Doar o bucată este necesară. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2017 · Report post Mai bine le comanzi pe original și scapi de probleme . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites