Adelin

Mici probleme Volvo XC60

12 posts in this topic

Salutare tuturor!

Am renuntat la masinile nemtesti si de doar 4 luni sunt posesorul unui Volvo XC60 . L-am achizitionat din Belgia avand doar 92000 km si un singur proprietar. Acum are 106000 km. In linii mari masina este destul de confortabila si are o tinuta buna la drum. Dupa aproape 14000 km computerul de bord imi arata un consum de 7,5 %

De ceva vreme oglinda stanga nu se mai incalzeste si bricheta din cotiera nu funcioneaza. Stie cineva cum as putea remedia aceste probleme?

In februarie ar trebui sa merg sa ii fac intretinerea asa cum mi-au spus ei cand am cumparat masina. 

De ceva vreme un prieten mi-a vorbit despre o firma de tunning, unde as putea sa maresc puterea masinii doar din soft. ( https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/55-volvo/3312-xc-60/3785-2012-2015/3786-2-4-d4/ ) Ce parere aveti despre asta?

Detalii despre masina gasiti aici: http://www.abauto.be/fr/catalogue/others/4838--XC60-2.4D-AWD,-LEDER,-NAVI,-KEY-LESS,-BT,-XENON,-CAMERA,-AIRCO,-PDC,-MET-GARANTIE-

Astept sfaturi si pareri despre Volvo ca marca si despre acest model.

Multumesc
 

Edited by Adelin

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand verifica-ti sigurantele si dupa ce te asiguri ca sunt OK mai sapi daca nu merge.

La bricheta poate fi siguranta sau cablu intrerupt - putin probabil fiind o sectiune destul de groasa

La oglinda poate fi siguranta, rezistenta din oglinda releul de comanda sau cablu.

Pana nu le verifici pe toate (in ordinea de mai sus de la simplu la complex) nu cred ca cineva poate sa-ti dea vreun sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am XC60 din sept 2017/D4/190/automata/8 trepte si am constatat ca volanul se misca mai greu la viteza mica si usor la viteza mare, contrar la ce este scris in manual.

Nu am optiune de reglare.

Poate sa-mi spuna cineva ce trebuie facut pentru ca la service mi-au spus ca-i in regula.

Multumesc mult!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici poate fi chestiune de fizica mecanica - frecare. Ce presiune ai in anvelope? Ce anvelope si jante ai? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marky In manual se refera la casetele de directie asistate, daca nu ai in meniul masinii setare pt taria directiei, este perfect normal ca la viteza mica sa se miste mai greu volanul si la viteza mare mai usor, daca aveai directie asistata era invers . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverick: Multumesc mult!

Jantele sunt Leda 18" Alloy, iar cauciucurile sunt Pirelli, Scorpion winter, 235/60/18; nu stiu acum presiunea/ stiu ca este cea reglata la schimbarea cauciucurilor, cred 2.4.

@Bogdan G: Multumesc frumos!

In manual nu este specificat faptul ca directia neasistata se manifesta altfel, iar eu sunt surprins pentru ca este totusi servo si ar trebui sa se miste mai usor la viteza mica!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23.12.2017 at 6:55 PM, Bogdan G said:

@Marky In manual se refera la casetele de directie asistate, daca nu ai in meniul masinii setare pt taria directiei, este perfect normal ca la viteza mica sa se miste mai greu volanul si la viteza mare mai usor, daca aveai directie asistata era invers . 

Multumesc frumos!

In manual nu este specificat faptul ca directia neasistata se manifesta altfel, iar eu sunt surprins pentru ca este totusi servo si ar trebui sa se miste mai usor la viteza mica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

..intreaba la dealer Volvo ,conform VIN-ului masinii  sa iti dea "fisa tehnica" cu care a iesit masina dupa linie. Spun asta daca ai curiozitatea sa stii absolut totul,tehnic despre masina ta.Banuiesc ca ar trebui sa primesti asa ceva fiind proprietar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, 1984 said:

..intreaba la dealer Volvo ,conform VIN-ului masinii  sa iti dea "fisa tehnica" cu care a iesit masina dupa linie. Spun asta daca ai curiozitatea sa stii absolut totul,tehnic despre masina ta.Banuiesc ca ar trebui sa primesti asa ceva fiind proprietar.

 

Multumesc!

Am primit acea fisa tehnica, insa nu ma ajuta la clarificarea observatiilor mele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știe cineva de ce scârțâie ușor pedala de ambreiaj cînd este eliberată?(Volvo XC60 2011)mulțumesc!     Cum se poate rezolva?   

  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Nu stiu daca e o problema sau o functionare defectuoasa, dar s-a mai confruntat cineva cu urmatoarea problema:

- Xc60 2015 D4 2000cc FWD, bord electronic setat pe Contrast. Uneori cand urc in masina intensitatea luminoasa a bordului este la maximi indiferent de pozitia rotitei de reglaj intensitate < din blocul de lumini>. Indiferent ce as face nu reusesc sa activez functia acelei rotite pentru a putea reduce intensitatea luminoasa a bordului < am incercat si schimbarea intre "Colour Mode si Contrast Mode" fara nici un efect>  Dupa ce merg putin cu masina 5-10km intensitatea luminoasa a bordului tine cont de pozitia rotitei de reglaj si pot seta intensitatea dorita.

Treaba asta cu intensitatea luminoasa nu se repeta mereu ... este aleatorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai senzor de lumina bord si de aceea isi schimba intensitatea. probabil ca o tii la soare si de aceea cand intri in masina ii mai luminos, iar cand pleci in functie de lumina isi schimba intensitatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now