Posted 17 Sep 2020 · Report post Volvo for Life - nu mai scapi de ea, incat sa ramai si tu cu ceva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2020 · Report post Se pare că mai mult frânezi, decât mergi... auzi tu, să schimbi tot ce ține de frâne la 31.000 de km! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2020 · Report post @mariusdaniel cand ai masina de plus 300 cp se uzează franele mai tare . Eu am schimbat placutele pe fata la P* tot pe la km astia . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2020 · Report post Teoretic. Practic, nu e necesar. A mea are 250 cp, și 35.000 de km. Mai important e cum conduci. E vorba de predictibilitate, de analizarea traficului din față, etc. Sigur, dacă singurul scop e s-o alergi, e de înțeles acest interval de schimb. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2020 · Report post Practic cand ai 4.6 sec pana la suta mai trebuie sa si opresti . Nu mai vb de masa masinii care este de 1800kg . Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2020 · Report post Acum 15 ore, mariusdaniel a spus: Teoretic. Practic, nu e necesar. A mea are 250 cp, și 35.000 de km. Mai important e cum conduci. E vorba de predictibilitate, de analizarea traficului din față, etc. Sigur, dacă singurul scop e s-o alergi, e de înțeles acest interval de schimb. alte frane pe fata (cele pe spate nu erau uzate dar le-am schimbat impreuna)...placutele nu tin mai mult de 20000km la mers in oras pe acest model, iar eu 90% merg in oras 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2020 · Report post Astazi am rezolvat si "problema" cu centura de siguranta (recall R10029)....masina e gata de hibernare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2020 · Report post A schimbat ce, dureaza mult? Trebuie sa duc si eu S60-ul dar n-am avut timp inca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2020 · Report post La 25/11/2020 at 8:16 AM, Maurice a spus: A schimbat ce, dureaza mult? Trebuie sa duc si eu S60-ul dar n-am avut timp inca. 10 minute...nu schimba nimic de fapt, renunta la o parte din sistemul existent si leaga centura ditect de scaun (exact cum avem pe partea pasagerului).. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2020 · Report post Acum 3 ore, Vicu a spus: 10 minute...nu schimba nimic de fapt, renunta la o parte din sistemul existent si leaga centura ditect de scaun (exact cum avem pe partea pasagerului).. oki, merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2021 · Report post Am schimbat bujiile...dupa aproape 40000km electrodul bujiei era dezaxat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2021 · Report post Am comandat telecomanda pt clapeta evacuarii... 1.mp4 2.mp4 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2021 · Report post Misto asta - mi-a placut. Daca ai vreun vecin de care iti place mai putin lasi masina pornita si modifici sunetul la evacuare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2021 · Report post La 23/03/2021 at 8:09 AM, maverick a spus: Misto asta - mi-a placut. Daca ai vreun vecin de care iti place mai putin lasi masina pornita si modifici sunetul la evacuare. Nu modifica sunetul...masina porneste cu ambele clapete deschise, iar dupa ce scade turatia una se inchide...telecomanda deschide a doua clapeta la ralanti/relanti dupa ce se incalzeste motorul (daca masina stationeaza si vreau sa deschid a 2 clapeta, modificand astfel sunetul evacuarii, apas butonul si se deschide) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2021 · Report post #SOLD to @MMMihai 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jul 2021 · Report post Am montat telecomanda. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2021 · Report post On 9/8/2020 at 9:48 PM, Vicu said: Cu ocazia asta mi-au înlocuit si următoarele piese: - rulmenți amortizor fata - talere amortizor fata Astazi au fost schimbate din nou piesele mentionate, inca pare sa 'scartaie' masina. Se tine sub observatie si... vedem ce-o fi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2021 · Report post Din seria experientelor cu 'reprezentantele' Volvo din Romania (adica cu Volvo Primus Auto - Bucuresti), scurta istorie: in urma unui scurt contact cu stalpul de pe propriul loc de parcare (ironic, nu?), a rezultat avarierea grilei (bara s-a 'sprijinit' cumva in stalp, cauzand torsiunea grilei centrale si fisurarea acesteia) + zgarierea spoilerului; s-a urmat procedura uzuala in relatie cu asiguratorul (Omniasig) pentru reparatie pe Casco, dauna notificata si avizata la distanta, proces verbal de constatare emis la distanta (06.07.2021); la 07.07.2021 intra Primus in ecuatie, se asteapta programarea pentru reconstatare, aceasta se efectueaza la 20.07.2021, fiind anticipata o durata de 60-120 min. Practic a durat peste 180 intrucat 'era un elevator ocupat si s-au decalat programarile'. Cool. Pe langa PV-ul efectuat la distanta au mai solicitat un reper ce se fixeaza pe interiorul spoilerului. pe 28.07.2021 am primit notificare din partea asiguratorului privind acceptarea reconstatarii, niciun semn de la Primus; la 04.08.2021 m-a notificat asiguratorul cu privire la acceptul de intrare in reparatie, niciun semn de la Primus; (LE: astazi m-a contactat asiguratorul cu privire la dosar, mentionandu-mi si ca acceptul a venit in aceeasi zi cu solicitarea) pe 10.08.2021 am sunat consilierul de la 'Caroserie' care se ocupa de dosarul meu, fara succes, nu s-a raspuns; pe 11.08.2021, am incercat din nou, fara succes. Pe cale de consecinta, am sunat la receptie (ora 9:46 AM), am fost anuntat ca respectivul angajat este in concediu si o sa fiu contactat de catre persoana care-l inlocuieste. Absolut de inteles, este vara. Doar ca.. pana la ora 17 nu m-a sunat nimeni inapoi. La 17:01 sun din nou la receptie, expun faptul ca nu am fost contactat, primesc numarul de telefon al consilierului disponibil. Il sun (17:03), raspunde, ma roaga sa ii trimit mesaj cu numarul de inmatriculare pentru verificare 'atunci cand ajunge la calculator'; a ajuns la calculator pe 12.08.2021, din nou, de inteles, tehnic vorbind omul era cu 3 minute in afara programului. Din pacate, de aici am incetat sa mai inteleg lucruri. Din motive ce nu mi-au fost expuse, piesele au fost comandate in aceasta dimineata, la 8 zile dupa primirea acceptului de plata. Okai. Totodata, a venit si 'programarea' lucrarii: 02.09.2021. La aproape o luna de la primirea acceptului de plata. Seria lucrurilor pe care nu le inteleg, din perspectiva unor decizii de business continua, totusi... 2 septembrie este joi. Vor sa tina masina 'peste weekend'. Operatiunile complexe ce trebuie efectuate sunt D/M + RV spoiler fata si inlocuit o grila. Am facut eroarea fatala de a intreba daca primesc masina de schimb. Discutia: 'reparatia este pe polita RCA?' > 'nu' > 'daca valoarea reparatiei nu depaseste 3K euro nu va putem oferi masina de schimb'. Right... Cu alte ocazii am primit, dar cred ca atunci eram imbracat mai frumos si nu este frumos sa invoc exceptiile de la 'regula'. Din pacate, nu este prima oara cand am contact cu 'departamentul Caroserie' din cadrul acestei companii. Din fericire, pana acum n-am trecut prin asa ceva. Am compus povestea intrucat sunt unul dintre oamenii care recomandau serviciile lor si eram de parere ca vinovati erau clientii in situatiile asemanatoare. Se pare ca in 2021, este normal sa astepti 2 luni dupa un service sa binevoiasca sa incaseze niste bani pentru a-ti oferi un serviciu. Nu vreau neaparat o tara ca afara, dar e de rahat cum sustinem un business care tine aproape toti proprietarii unei marci captivi. Bonus: mi-am facut programare la cealalta locatie pentru (re)constatarea zgomotelor, ca sa mai contribui putin. Extra bonus: tre' sa programez si revizia anuala, contributie la contributie. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2021 · Report post Eu zic sa mai opresti pe la biserica si sa aprinzi o lumanare pentru iertarea pacatelor. Cred ca cineva acolo sus nu te mai iubeste 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2021 · Report post Ca tot invocam providenta mai des odata cu trecerea anilor,era o vorba care parca spunea ca pina la D-zeu te maninca sfintii.Adica in traducerea mea,serviciile sunt prastie,e mai indicat sa nu apelezi la ele....Din pacate in patrie clientul e privit ca un gascan,vaca de muls,fraier,si lista poate continua.Ca origine,dispretul si tratarea clientului in bataie de joc pleaca din rural si a ajuns la oras odata cu migratia celor din rural.Ca sa nu te simti singur tratat la misto,am apelat la un vecin,aici la taranoaia,vecin ce lucreaza angajat in constructii.....Sa imi refaca unul din cosurile casei de la zero,din caramizi.Mi-a sugerat ca e mai indicat sa il tencuiasca doar,,pe aceeasi suma de bani propusa pentru refacerea totala.Bineinteles ca l-am trimis sa se plimbe,definitiv. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2021 · Report post Eu am primit mașină la schimb, luna asta, pentru o reparație (mult) mai mică de 3.000 de Euro. E drept că sunt client fidel de 14 ani. Acum, că e un prag, e de înțeles. Valoarea pragului în sine, nu o comentez, ei știu mai bine. În fond, sunt foarte mulți clienți cu mașinile lăsate în service pentru reparații, așa că e clar că nu au cum să dea mașină la schimb la fiecare. Oricum, ca să mă revanșez, am dus înapoi mașina (după 36 de ore) cu plinul făcut ochi, cu cel puțin 35 de litri în plus decât o primisem. De fapt, așa fac mereu când primesc mașină la schimb. O aduc înapoi spălată și cu plinul făcut, indiferent cum am primit-o. Au ei și minusuri, clar e loc și de mai bine, dar pentru mine, sunt în regulă. E foarte important suportul de la producător în cazul mașinilor din ziua de azi. Același respect le port și prietenilor de pe forum cu service-uri Volvo. Sunt pricepuți, pasionați și harnici, iar relația cu clienții e mult mai apropiată, cum e și firesc, de altfel. Așadar, bine că avem de unde alege! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2021 · Report post La 8/12/2021 at 9:56 AM, MMihai a spus: Din seria experientelor cu 'reprezentantele' Volvo din Romania (adica cu Volvo Primus Auto - Bucuresti), scurta istorie: in urma unui scurt contact cu stalpul de pe propriul loc de parcare (ironic, nu?), a rezultat avarierea grilei (bara s-a 'sprijinit' cumva in stalp, cauzand torsiunea grilei centrale si fisurarea acesteia) + zgarierea spoilerului; s-a urmat procedura uzuala in relatie cu asiguratorul (Omniasig) pentru reparatie pe Casco, dauna notificata si avizata la distanta, proces verbal de constatare emis la distanta (06.07.2021); la 07.07.2021 intra Primus in ecuatie, se asteapta programarea pentru reconstatare, aceasta se efectueaza la 20.07.2021, fiind anticipata o durata de 60-120 min. Practic a durat peste 180 intrucat 'era un elevator ocupat si s-au decalat programarile'. Cool. Pe langa PV-ul efectuat la distanta au mai solicitat un reper ce se fixeaza pe interiorul spoilerului. pe 28.07.2021 am primit notificare din partea asiguratorului privind acceptarea reconstatarii, niciun semn de la Primus; la 04.08.2021 m-a notificat asiguratorul cu privire la acceptul de intrare in reparatie, niciun semn de la Primus; (LE: astazi m-a contactat asiguratorul cu privire la dosar, mentionandu-mi si ca acceptul a venit in aceeasi zi cu solicitarea) pe 10.08.2021 am sunat consilierul de la 'Caroserie' care se ocupa de dosarul meu, fara succes, nu s-a raspuns; pe 11.08.2021, am incercat din nou, fara succes. Pe cale de consecinta, am sunat la receptie (ora 9:46 AM), am fost anuntat ca respectivul angajat este in concediu si o sa fiu contactat de catre persoana care-l inlocuieste. Absolut de inteles, este vara. Doar ca.. pana la ora 17 nu m-a sunat nimeni inapoi. La 17:01 sun din nou la receptie, expun faptul ca nu am fost contactat, primesc numarul de telefon al consilierului disponibil. Il sun (17:03), raspunde, ma roaga sa ii trimit mesaj cu numarul de inmatriculare pentru verificare 'atunci cand ajunge la calculator'; a ajuns la calculator pe 12.08.2021, din nou, de inteles, tehnic vorbind omul era cu 3 minute in afara programului. Din pacate, de aici am incetat sa mai inteleg lucruri. Din motive ce nu mi-au fost expuse, piesele au fost comandate in aceasta dimineata, la 8 zile dupa primirea acceptului de plata. Okai. Totodata, a venit si 'programarea' lucrarii: 02.09.2021. La aproape o luna de la primirea acceptului de plata. Seria lucrurilor pe care nu le inteleg, din perspectiva unor decizii de business continua, totusi... 2 septembrie este joi. Vor sa tina masina 'peste weekend'. Operatiunile complexe ce trebuie efectuate sunt D/M + RV spoiler fata si inlocuit o grila. Am facut eroarea fatala de a intreba daca primesc masina de schimb. Discutia: 'reparatia este pe polita RCA?' > 'nu' > 'daca valoarea reparatiei nu depaseste 3K euro nu va putem oferi masina de schimb'. Right... Cu alte ocazii am primit, dar cred ca atunci eram imbracat mai frumos si nu este frumos sa invoc exceptiile de la 'regula'. Din pacate, nu este prima oara cand am contact cu 'departamentul Caroserie' din cadrul acestei companii. Din fericire, pana acum n-am trecut prin asa ceva. Am compus povestea intrucat sunt unul dintre oamenii care recomandau serviciile lor si eram de parere ca vinovati erau clientii in situatiile asemanatoare. Se pare ca in 2021, este normal sa astepti 2 luni dupa un service sa binevoiasca sa incaseze niste bani pentru a-ti oferi un serviciu. Nu vreau neaparat o tara ca afara, dar e de rahat cum sustinem un business care tine aproape toti proprietarii unei marci captivi. Bonus: mi-am facut programare la cealalta locatie pentru (re)constatarea zgomotelor, ca sa mai contribui putin. Extra bonus: tre' sa programez si revizia anuala, contributie la contributie. ...si cum a iesit masina pana la urma? Lacul? A sarit lacul? Share this post Link to post Share on other sites