Sign in to follow this  
Followers 0
gfieraru

Suspensie fata, rulment de presiune S60 MKII

9 posts in this topic

Buna seara,

Am inceput un topic nou fiindca incerc sa adresez o problema destul de specifica (cel putin pentru mine) si nu am gasit raspunsul la intrebarea mea in alte topicuri despe S60 MKII

La S60 2011 in ultimele 4 zile am observat cand invart volanul in stange sau in dreapta se aude un troncanit (foarte timid) parca un arc isi da drumul la sarcina, pe volan nu se simte in schimb se simte pe podea si pe pedale, asta se intampla in stationare sau la viteza farte mica <5 mph, la viteze mai mari nu se observa.

Troncanitul asta parca vine de la roata de sofer, la inspectie vizuala nimic deosebit.

Lichidul servo este la acelasi nivel unde era cand am luat masina de la dealerul Volvo in 2012, cand trec peste denivelari nu troncane/ nu bate, volanul nu trage.

Am impresia ca problema vine de la rulmentul de presiune.

Cam cu 1 saptamana in urma condus pe ninsoare si drumuri cu sare, presupun ca mazga a gazit o cale sa intre pe la rulmentul de presiune si acuma face figuri sau pur si simplu i-a sosit timpul (masina are 110.000 mile)

Va cer si voua parerea daca ati mai avut probleme asemanatoare, daca da care a fost solutia?

La schimbarea rulmentului de presiune recomandati sa schimb si alte piese? de exemplu suportul de sus de la telescop? Daca aveti ceva sfaturi/ recomandari in legatura cu schimbarea rulmentului de presiune astea ar fi foarte bine venite.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

Gabi

 

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulment de sarcina amortizor cred ca vrei sa spui :). Rulmentul de presiune este la cutia de viteze.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, rulmentul ala asa face cand nu mai are ungere. ai impresia ca se rupe o scandura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, gfieraru said:

Va cer si voua parerea daca ati mai avut probleme asemanatoare, daca da care a fost solutia?

Huruie rulmentul 100%. 'Asa face toate'/'E buba lor'.
Cand m-am lovit de problema asta am inlocuit flansele, rulmenti si burdufele amortizoarelor de pe fata. Costul in varianta OE este dublu fata de aceleasi piese in cutie de FORD. 

Apropo de asta, am descoperit o chestie interesanta cand au fost schimbate:
- pe flansa de pe masina scria 'FoMoCo', pe flansa livrata in cutie Ford tot 'FoMoCo';
- pe rulmentul de pe masina scria 'FoMoCo', pe cel livrat in cutie Ford tot 'FoMoCo';
- pe burduful de pe masina scria 'FoMoCo', pe cel din cutia Ford scria... 'Volvo'.

 

PS


Lichidul de servo e recomandat a fi schimbat la cativa ani, chiar daca n-ai probleme cu el. E ieftinache si ajuta la dormitul linistit.

Lichidul servo este la acelasi nivel unde era cand am luat masina de la dealerul Volvo in 2012, cand trec peste denivelari nu troncane/ nu bate, volanul nu trage.

Edited by MMMihai
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

 

multumesc frumos pentru raspunsuri,

@Midnight Caller da, ma refeream la rulmentul de sarcina de la telescopul din fata, scuze ca nu m-am exprimat in modul corespunzator.

@MihaiS60 multumesc pentru raspuns

@MMMihai multumesc pentru sfaturi si raspuns.

 

Sper ca intre sarbatorile de iarna sa fie vreme frumoasa si sa am timp sa ma ocup de masina, cand o sa am rezultate o sa revin.

O seara placuta in continuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMMihai  frumoasa surpriza in cutie FoMoCo . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am avut timp sa desfac suspensia dreapta fata de la masina, pe la noi au fost nise ploi torentiale si simptoamele au disparut.

Deocamdata o sa-l las asa cum este, cand revin simptomele v-a trebuis sa vizitez dealerul FORD si sa comand o pereche de rulmenti de sarcina pentru telescopul din fata.

 

N.B.

LA MULTI ANI !!! an nou fericit, cat mai multi km/mile fara incidente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

simptoamele / sunetul a revenit, rulmentul de sarcina a fost sursa problemelor, dupa schimbare totul a revenit la normal.

piesa am cumparat de la dealerul Ford 25£ exact idnetic cu cel pe care l-am dat jos de pe masina, ambele fomoco.

Am observat ca volanul se misca mai usor dupa schimbarea rulmentului de sarcina.

va urez o seara placuta in continuare si toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare.

Aceeasi problema am avut-o si eu.

Solutia: rulmenti si flanse noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0