Posted 26 Dec 2017 · Report post Am ceva probleme la un v 50 1.6 varianta d2 de 114 cai.tin sa mentionez ca am fost fraierit cand am cumparat masina este masluita probabil a fost lovita si reparata ca nu are computerul original are un computer de la un v 50 din rusia an 2007 si problema ar fi ca imi merge sacadat dar doar cateodata.la tester imi da eroare de injectpare dar daca le ia pe fiecare separat merg bine sunt in valori sub 1.a mai intalnit cineva problema asta cu mersul in suturi dar doar cateodata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2017 · Report post Iti da eroare pe innectoare, pt ca D2 ul are probleme cu injectoarele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Dec 2017 · Report post Și nu se potrivește nici un calculator 2007 la masina 2011 . Trebuie calibrate injectoarele și văzut care este defect . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2018 · Report post Buna ziua Am un Volvo v50 de 1,6 diesel cumpărat sh de doau luni și am rulat cu el aproximativ 1500km la nord are 260k km după care a început sa se oprească in mers dar pornea imediat ulterior rulând la început catevasute de km pana se oprea din nou dar acum nu mai merge decât câteva sute de metrii.La tester are eroare 2025,2050 fără sa se aprindă nici un martor bord.Am schimbat filtrul de motorina conductele erau aproape goale dar a pornit imediat și sa oprit după 300 km.Parerile mecanicilor sunt împărțite de aceea poate voi ca și posesori sau specialiști imi puteți da un răspuns. Cu multumiri Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2018 · Report post Al meu facea la fel. A fost senzorul de presiune in rampa. La vremea cand l-am cautat eu, la Volvo mi-au zis ca senzorul nu vine separat, ci doar impreuna cu rampa. Daca si acum e la fel, cumpara-l de la Peugeot/Citroen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2018 · Report post Mersic cam cât a costat atunci poti spune? Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2018 (edited) · Report post In jur de 300 RON, pe original, cumparat de la Peugeot. GW 1920 era codul, daca tin bine minte, dar incearca sa confirmi informatia asta din ceva sursa sigura inainte sa-l comanzi. Sunt si variante mai ieftine, pe alti producatori. Manopera nu mai stiu cat a fost, dar in niciun caz nu a fost o suma semnificativa. N-ar strica totusi sa-i faci o diagnoza dedicata Volvo inainte sa scoti banii din buzunar. Edited 3 Jan 2018 by Behu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2018 · Report post Mersic, cât timp ai avut probleme era vreun martor aprins la bord sau pe tester dacă ai pus ce eroare avea?Scuze ca te descos atâta Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2018 · Report post Martori in bord, nu. Mergea absolut ok, apoi se oprea din senin. Uneori repornea imediat, alteori dupa ceva vreme. Dupa ce pornea, merge iar absolut ok, pana se oprea iar. Facea chestia asta aleator. La tester nu mai stiu ce eroare avea, dar stiu ca mi-au citit valorile presiunii in rampa si alea erau aiurea. Din pacate nu tin minte mai multe detalii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2018 · Report post Mersic mult rămân dator Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2018 · Report post Am promis ca revin. Din păcate după ce am schimbat senzorul de presiune in rampa mașina a pornit și a mers normal la relanti cam 10 min după care am plecat la drum și s a oprit după un km iar a pornit la sfert și tot asa sa oprit din 500 in 500 de metri. Atunci când am schimbat senzorul conductele de la filtru erau goale și la fel a fost și rampa nici urma de presiune sau motorina pe ea Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2018 · Report post Imi pare rau ca nu s-a rezolvat problema. Cum ziceam mai devreme, era bine sa faci o diagnoza dedicata inainte de orice investitie... Share this post Link to post Share on other sites