Sign in to follow this  
Followers 0
snake80

Intinzator Volvo s60 d5 2011

24 posts in this topic

Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te risca, pt a pune noul model de întinzător trebuie sa dai gauri și sa filetezi blocul.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acuma am venit de la un alt dealer Volvo si  mi-au spus ca pe piatza exista acuma doar intinzatorul mecanic, deci cei de la Volvo nu mai fac intinzatorul hidraulic. Asta inseamna ca e un pic problematic pt mine sa montez acest intinzator ?  Nu prea imi vine sa cred ca Volvo ar fi creat un alt intinzator la care,pt a-l monta, este nevoie sa dai gauri in blocul motor si apoi sa tregi cu filiera in el. :))))))) Esti sigur de ceea ce spui ?

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, snake80 a spus:

 

 

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar exista o rechemare pt acest intinzator de la Volvo Italia,cel hidraulic este cel cu problema si implicit trebuie inlocuit cu modelul nou (mecanic) pt D3/4/5 in 5 in pistoane(exclus v40) Nu stiu cum de te costa 53€ cureaua de auxiliara,eu am platit 45€ la dealer...in fine...dupa ce se monteaza intinzatorul nou si cureaua sa nu uiti ca trebuie verificata si fulia de la alternator(este cu ambreiaj by ina) plus alternatorul pt ca la unele modele trecute de 100.000 se cam stramba axul si face ca si cureaua sa calce stramb si sa se sectioneze...ps:Verifica aici pe forum despre cureaua de auxiliare pt ca s-a discutat de 'jdemii de ori!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Deci nu am de gaurit blocul motor cum sustzine MidnightCaller. Mi se parea ciudat oarecum. Masina mea are 60.000km deci nu cred sa am probleme in ceea ce priveste fulia alternator, dar daca prin absurd o gasesc cu un usor joc asta inseamna ca tre sa comand alternator sau scot fulia cu un extractor si ordin doar fulia? Multzumesc pt raspuns. 

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snake80 vad ca esti " impotriva" a ceea ce se spune pe aici, sau la Volvo. Din cauza intinzatorului se rupe cureaua de accesorii si intra peste distributie, apoi se strica motorul. La masina ta numai chiulasa SH este 2500 euro, iar reparatia motorului, sare de 3500. Si da! Pentru montarea noului intinzator trebuie gaurit blocul, iar scula de gaurit o are doar reprezentanta. Risti 3500 euro pentru 200?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce te plangi? Crezi ca daca i se fisureaza chiulasa merge la vreun dealer? Tot la voi ajunge :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, paunionutz a spus:

Snake80 vad ca esti " impotriva" a ceea ce se spune pe aici, sau la Volvo. Din cauza intinzatorului se rupe cureaua de accesorii si intra peste distributie, apoi se strica motorul. La masina ta numai chiulasa SH este 2500 euro, iar reparatia motorului, sare de 3500. Si da! Pentru montarea noului intinzator trebuie gaurit blocul, iar scula de gaurit o are doar reprezentanta. Risti 3500 euro pentru 200?

Salut. M-ai inteles foarte gresit ! Nu sunt impotriva a ce se spune pe forum, nu vad de unde itzi rezulta tzie asa ceva din momentul in care doar MidnightCaller sustzine ca pt a schimba intinzatorul trebuie sa gauresti blocul motor. Eu nu am facut altceva decat sa pun intr-o umbra de dubiu ce a spus sau sustzinut doar el, deci pana a ajunge sa spui ca ma impotrivesc a tot ce se spune pe aici pe forum  e cale lunga. Simt din partea ta o usoare rautate fatza de o persona care crede ( poate gresesc gandind asa) ca montarea acestui intinzator cere o rectifica a blocului motor. Ma rog, e clar ca am sa merg la reprezentantza sa vad ce si cum, dar cum pana acuma interventzii de schimbat curele m-am rezolvat si singur mi-am spus ca as putea sa o fac si acuma. Atat am avut se spus. O zi buna !

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie gaurit blocul. Vezi cum faci si schimba intinzatorul repede, sa nu ai surprize

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, paunionutz a spus:

Trebuie gaurit blocul. Vezi cum faci si schimba intinzatorul repede, sa nu ai surprize

Salutare ! Am trecut pe la reprezentanza Volvo unde am programat deja interventul, insa pt ca masina nu are 80.000km cheltuielile le voi suporta eu in intregime. Tot ei mi-au spus ca am de facut si distributzia, adika ori la 180.000km ori la 6 ani. Adevarat? Mi-au cerut 610euro pe refacut distributzia , iar 100euro mana de lucru (pt ca intinzator si curea auxiliare le am eu originale ) pt. schimbul de intinzator si curea auxiliare. multzam fain. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia parca era 180 de mii sau 10 ani. Daca mai poate cineva sa confirme ar fi bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, MihaiS60 a spus:

Distributia parca era 180 de mii sau 10 ani. Daca mai poate cineva sa confirme ar fi bine.

Dap. 10 ani sau 180000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, snake80 said:

deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?

clar. eu as mai cauta si alt service. aia par cam pusi pe tepe

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo in Romania (Primus) se face aceeasi recomandare, bazata pe conditiile de trafic din tara. 

Io prefer sa dau banii pe distributie cand o sa faca masina 6 ani decat sa ma expun altor riscuri. Ramane la aprecierea fiecaruia, nu te obliga nimeni sa schimbi nimic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Italia regula de 2 este: 180.000km sau 10 ani! Alegerea este a ta! Nu cred ca risca nimeni 5500€ de reparati contra unui kit OE VOLVO de distribuite de 400€ ( cu pompa de apa aisin pt linistea sufleteasca si antigel)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am achizitionat in mai anul trecut masina cu specificatiile de mai jos. Imi puteti spune daca am cumva aceiasi problema cu intinzatorul, am luat-o anul trecut din Belgia cu 105.000 KM, acum am 120.000 cm. Pe moment nu aud niciun zgomot ciudat la motor...

 

Manufacturer:
Manufacturer Address:
SE-405 31 Goteborg 
Sweden
Product Type:
Passenger Car
Make:
Volvo
Model:
S60
Series:
S60 II (facelift 2013)
Body:
Sedan/Saloon
Drive:
Front-wheel drive
Number of Seats:
5
Number of Doors:
4
Steering Type:
Steering rack
Length (mm):
4635
Width (mm):
1899
Height (mm):
1484
Ride Height (mm):
136
Minimum volume of Luggage (trunk):
380
Track Front (mm):
1588
Track Rear (mm):
1585
Wheelbase (mm):
2776
Front Breaks:
Ventilated discs
Rear Breaks:
Disc
Front Suspension:
Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Fuel Type - Primary:
Diesel
Fuel System:
Diesel Commonrail
Fuel Capacity (l):
68
Engine Displacement (ccm):
1984
Engine Power (kW):
101
Engine RPM:
3500
Engine Cylinders:
5
Engine Cylinders Position:
Inline
Engine Cylinder Bore:
81
Valves per Cylinder:
4
Valve Train:
DOHC
Engine Position:
Front, transversely
Engine Torque (Nm):
350
Engine Compression Ratio:
16.5
Engine Code:
D5204T7
Engine Stroke:
77
Engine Turbine:
Turbo / Intercooler (Turbocharging / Intercooler)
Number of Gears:
6
Acceleration 0-100 km/h:
10.2
Minimum turning circle (turning diameter):
11.5
ABS:
1
Production Started:
2013
Production Stopped:
2015
Emission Standard:
Euro 5
Check Digit:
1
Model Year:
2014
Plant Country:
Belgium
Sequential Number:
282868

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04/01/2018 at 2:40 PM, snake80 a spus:

Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc

Salut , pe 6 ianuarie am cumparat un S60 2010 D5 205 cp , am mers cateva zile cu el si am observat sunetul de la intinzatorul auxiliar , mi am comandat kit distributie cu pompa de apa , curelele auxiiliare si intinzatorul care facea urat , nu am apucat sa primesc piesele si sa ajung la un service ca dupa 2 zile intinzatorul s a spart , a rupt cureaua auxiliara care a agatat si distributia si am ajuns la volvo cu o factura estimativa de 5035£ pentru reparatia motorului . Avand 13 zile de la cumpararea masinii in UK legea mi a permis sa trag de vanzator sa plateasca sau sa mi dea banii pe masina inapoi , a platit si volvo mi a schimbat chiuloasa cu toate piesele din ea , toate astea pentru un intinzator de 20£ Febi Bilstein , deci schimba l pur si simplu nu te mai intreba de ce ca nu merita :)) intinzatorul nou e mecanic si e cumparat din germania de pe autodoc.eu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai cumparat febi. Trebuia sa cumperi original si nu mai aveai probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioane, omul a scris ca nu a apucat sa le monteze ca s-a rupt.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Msi bine, ca daca punea ceea ce a cumparat el, se rupeau si alea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Febi e impachetator, sunt șanse destul de mari ca în cutie sa fi fost OEM, adică Dayco

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit ul de distributie cu pompa de apa si curelele auxiliare sunt Contitech , intinzatorul in cauza e Febi , toate au fost acceptate de Volvo si le am montate acum , Chiuloasa si tot ce e in ea , a fost de la Volvo , am primit si garantie pe piesele lor , acuma daca mi au acceptat piesele mele si mi au oferit garantie pt lucrare nu cred ca Febi se va rupe pur si simplu , de ce crezi ca s-ar intampla asa ceva ? Febi nu e chiar cel mai prost produs de pe piata . 

Edited by Silviuena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0