Sign in to follow this  
Followers 0
Brava

Mici probleme 850

20 posts in this topic

Tocmai am achizitionat un 850 si au si aparut cateva prbleme minore :D una dintre ele ar fi faptul ca nu prea imi sta ralantiul ( vezi filmulet :

) , am curatat clapeta de accelereatie si motorasul de ralanti si nu se simte nicio schimbare . Are cineva idee de la ce poate fi ?

Btw , erorile gasite sunt : 433 , 131 , 521 . Dupa ce le-am resetat a mai ramas doar 521 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cod 521 pardon nu 531...sorry ...oricum ar fi bine sa o duci la cineva care intr-adevar se pricepe pana sa te apuci sa umbli la ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostul propietar mi-a zis ca a fost la cineva care i-a masurat-o cu ohm metrul si ar fi iesita din parametrii . Ieri am resetat codurile , codul 521 nu a disparut in rest toate erased , astazi a reaparut 433 - rear knock senzor .

Oricum inainte sa schimb sonda o sa trec pe la un service

Foarte tare link-ul de la tine , ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-am pus sa cureti clapeta degeaba? :) E, lasa ca e o operatie buna si aia.

Acum ca vad filmuletul, realizez ca o astfel de problema (dupa o accelerare cadea turatia sub 500, dupa care urca la normal) am avut si eu. Numai ca era legata si de o pornire greoaie la rece, iar solutia a constat in inlocuirea supape de presiune combustibil in rampa de injectoare. Nu stiu cum e motorul la tine, nici macar daca ai asa ceva, insa poti verifica. In principiu futunul de retur pleaca din supapa aia, si daca pe acolo e ud de benzina, sau are semne de deteriorare, piese-volvo.ro scrie pe tine. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vadim Poate ai noroc si gasesc sonda lambada pe care am schimbat-o degeaba acum 2-3 ani tot asa,statea aprins senzorul si mecanicii au considerat ca e sonda defecta..de fapt turbina baga ulei in motor...trebuie sa intelegi ca sonda aia e de fapt un senzor de temperatura,sesizeaza orice lucru anormal in functionarea motorului,se poate aprinde din zeci de motive...tocmai de aceea inlocuirea ei nu reprezinta panaceul universal...la mine statea aprins si cu sonda noua pe care am dat 500 RON....deci,daca o gasesc si voi rascoli garajul dupa ea,ti-o fac cadou si o montezi pe masina,nu e o operatiune dificila si vezi daca mai sta aprins codul 521..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Muaddib : mda .. oricum e bine ca am umblat pe acolo , erau pline de ulei furtunele alea , am dat cu vaselina pe cablu de aceleratie ca era cam gripat .. etc , deci n-a fost in zadar :))

@Tommytza : daca o gasesti raman dator  :occasion14:

Btw , astazi am observat ca daca apas frana cresc turatiile .. ciudat , totusi cred ca e de la un furtun de vacum ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

din acelasi ciclu  - "mici probleme 850".

De cind am luat masinutza, la 120-140 km/h dardaie volanul. Dupa 160 se atenueaza senzatia iar la 220 nu se mai simte nimic  :D  Am echilibrat de 3 ori (la 3 service-uri diferite) jentile, am pus cauciucuri noi, schimbat discuri frana-placute-furtune noi, de 3 zile am alte jenti (daruite de tommytza-jenti care la el au mers foarte bine) echilibrate, azot, etc. Aceeasi problema-orice am facut... La ITP (acum 2 saptamini cind l-am facut) nu au gasit nimic in neregula la masina - chiar daca are 12 ani ! O singura chestie mai am de facut - geometria - nu am facut-o niciodata la aceasta masina din cauza ca nu trage volanul deloc stinga sau dreapta. Dar am auzit ca mai pot fi cauzatoare de aceeasi problema de vibratie - capetele de bara duse, caseta directie, geometrie...Am observat cind au dat rotile fata jos ca una din bieletele care face legatura intre amortizor si bara stabilizatoare are cauciucul muci - le-am luat de la Alex noi, urmeaza sa le pun pe masina. Oare chiar asa sa nu-si fi dat aia seama de la service-ul unde am facut ITP-ul ca e vreun cap de bara dus sau altceva ?...

Vreun sfat mai pertinent ? S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema ? Pentru ca deja ma calca pe nervi.

Astept pareri pertinente  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la viteza asta tremura toata masina . Cineva mi-a zis ca ar fi de la geomerie , dar inainte s o fac , vreau sa i schimb capetele de bara si bieletelede directie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi problema, era de la geometria rotilor...eu zic intai sa o faci p-asta si daca nu se rezolva sa te gandesti la restul..toate bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am venit de la service - facut geometria la roti-cica tragea insesizabil dreapta,dar acum totul e ok. S-a uitat un pic la jenti si a gasit o mica denivelare in geanta fata stinga, o vom remedia luni. Interesant e ca jentile au fost puse pe bijuteria lui Tommytza iar el nu a avut nici o problema. Cool, nu ? In fine, am intrat putin pe autostrada soarelui - acelasi simptom, acelasi tremurat in volan... M-am saturat de problema asta...Vad ca nu-i poate da nimeni de cap-toti mecanicii dau vina pe echilibrari jenti, cauciucuri, geometrie, la teorie sint buni toti !

  Luni dimineata mai ma duc odata la o echilibrare la acelasi service-unde omul a zis:"dupa echilibrare, mergem impreuna sa vad si eu cum se comporta. Daca tot mai vibreaza-nu-mi dai nici un ban pe echilibrare". Vai, ce usurare, nu ?  :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:(...imi pare rau,speram sa se rezolve doar prin geometrie...daca nici dupa echilibrare nu o scoti la cap,inseamna ca trebuie sa te apuci sa o cauti la sistemul de directie...nashpa treaba...cu toate ca daca aveai ceva acolo nu tremura doar la o viteza anume...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ÅŸtiu dacă te va ajuta cu ceva, dar la mine la S60 geometria roÅ£ilor nu a însemnat doar reglaje la roÅ£ile faÅ£ă, ci ÅŸi la puntea spate, nu pt că aÅŸ fi avut ceva la puntea spate, ci pt că este procedura normală de reglaj, cel puÅ£in aÅŸa mi-a explicat meÅŸterul. Am reglat geometria la Sama Service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da Alecsica, am facut geometria la punte fata si punte spate. De la directie nu cred, capete de bara,bucsi - totul ok. Caseta ok, toti dau din umeri. Tommy, crezi ca daca aveam probleme la directie mai mergea masina asta cu 220km/h super linistita ? Zbura pe autostrada, nici cea mai mica vibratie nu se simtea, mama ei de treaba...O sa mai schimb cauciucurile(poate cu tot cu jenti) de pe spate pe fata, eu tind sa cred ca tot de la roti e buba... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu detalii  ;) Inca o echilibrare (gasit la un service de roti un om sufletist care nu mai stia ce sa-mi faca-doar sa ma multumeasca) si schimbat rotile de pe spate cu cele de pe fata. Mers pe autostrada soarelui pina la centura si inapoi - s-a ridicat intervalul la care incepe vibratia:inainte era la 115-120 acum incepe la 140-150. Interesant, nu ? Si a mai gasit si inelele de centrare a jentilor/butuc roata - care sint cam ovalizate, o sa incerc sa gasesc pe indeva unele noi. Am spus de la inceput ca banui rotile, nu bucsaraie,caseta sau geometrie. Un cauciuc de pe fata se pare ca are un defect de fabricatie-zice omul, de-aia l-a mutat pe spate. Acum se poate ca vibratia sa se transmita din spate spre fata - e posibil ? Sambata am un drum pina la Targoviste si revin luni la om, sa-i povestesc cum s-a simtit masinutza la peste 150km/h  :D

P.s. Se pare ca bestia mea asteapta macar 2 ZR-uri pe fata... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine trage dreapta de cind am schimbat cauciucurile si am pus noi.Cu cele vechi mergea perfect urmeaza sa fac unghiurile si sa vad daca mai trage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime, pb cu ralanti-ul am avut-o si eu! A disparut in momentul in care dumyg mi-a inlocuit sonda lambda defecta(care se si aprindea in bord!) cu una functionala. Daca se potriveste, incearca sa montezi alta sonda, de proba. Vezi ce se-ntampla! Sau, contacteaza-l pe dumyg ca el stie cum e cu ralanti-ul asta fluctuant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma asta am sa fac  ;D ms mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam la filmuletul pe care l-ai postat pe youtube.  ;)

Vad ca ai primit si acolo o gramada de sfaturi... in 3 limbi.  :D Deocamdata sunt raspunsuri in engleza, olandeza si suedeza...  :D  :D  :D

Poti folosi Y! Babel fish daca vrei sa le traduci in engleza.

Mult succes cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So .. masina nu mai face cum facea atunci ... dar tot mai are niste trepidatii .. o sa schimb sonda pana la urma .. vedem pe urma cum se manifesta  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0