razvanDE

Probleme filtru de particule???

7 posts in this topic

Buna ziua,

am si eu o problema si as avea nevoie de sfaturile voastre mai ales al celor care au mai avut genul acesta de problema....detin un Volvo V50, diesel, motor 2.0, an de fabricatie 2008. De ceva vreme imi tot creste nivelul la ulei in baie, dupa mai multe sfaturi si pareri am ajuns la concluzia ca e motorina. Specific ca masina e condusa pe distante scurte, servici/casa, undeva la 30-35 de km zilnic dar cel putin o data pe luna ies pe autostrada. Cand am cumparat-o nu am primit cartea tehnica a masinii de aceea imi e greu sa spun ce cand si cum s.a schimbat ceva la masina asta ( daca s-a schimbat ceva :) ). Am intrebat mai multi mecanici atat germani cat si romani ce ar putea fi, unii ziceau injectoare, ceilalti pompa de inalta presiune dar masina merge ''ceas'', porneste bine, motorul ii trage, nu scoate fum, nu face zgomote ciudate singurul lucru care l-am remarcat e ca 2300-2500 de rotatii incepe si se ``ineaca'' dar dupa ce o accelerez putin merge din nou bine....cam asta ar fi una din pb la care nimeni nu stie sa imi raspuna, ce e exact cu trepidatia dela 2500 de rotatii....specific ca nu am eroare in bord care sa imi ''spuna'' ca ar trebui sa curat filtrul iar la citirea calculatorului nu le da vreo eroare de filtru :( Am sunat la reprezentanta Volvo din Germania si mi.au spus direct la telefon sa schimb filtrul de particule caci e o pb veche a Volvo V50 ( nu imi permit sa o duc in service ptr ca acolo o ia din aproape in aproape ceea ce va depasi cu mult valoarea masinii :)) ). Dupa stergerea erorilor din computer merge o perioada de timp bine dupa care iarasi imi apare trepidatia de la 2500 de rotatii :(

Cam atata as putea eu specifica din calitate de sofer, daca cineva are habar ce ar fi si ar mai fi ceva intrebari, sper sa pot da si raspunsuri :)

Va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce erori da pe tester?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate un furtun de la senzorul presiune diferentiala( cel care valideaza catre ECM inceputul regenerarii, se afla parca linga carcasa acumulatorului  si are 2 furtunase).  Daca iti pufaie presiune mare este clar ca ai DPF infundat .

Este o masura "pompieristica" ce iti zic  dar macar ai habar ce si cum ,legat de DPF. Daca este dus ,senzorul presiune diferentiala  si tot mergi nu vei mai avea evacuare si "pierzi" putere turbina.

Ti-am explicat asa simplist ca idee insa pacat ca nu ai retinut erorile ,sint cele mai de pret in evaluarea corecta a unei probleme. Ca ti le-au sters si nu si-au spus parerea cu privire la ce au gasit este...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, nu mi-au spus ai dracu :) ziceau numai ca nu primesc nici o eroare de la DPF si cam atat....saptamana viitoare incearca mecanicul meu sa il regenereze printr-un program de calculator ( pls nu ma intrebati ce inseamna, probabil voi stiti mai bine ) sa vada daca mai primeste ceva ''semne'' de viata de la el sau nu....apropo am gasit in Germania o firma care cica la arde....aveti idee daca se merita sa incerc? pretul e mai mic decat inlocuirea filtrului dar e viabil?

Mersi ptr raspunsuri si mai revin cu noutati....deocamdata la recomandarea mecanicului nu o mai conduc ca sa nu fac daune ulterioare :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu are erori, cel mai probabil nu dpf-ul este problema si ai alta problema. Regenararea la modelul tau nu trebuie facuta pe loc, pt ca exista posibilitatea sa spargi motorul. Incearca sa schimbi serviceul

Share this post


Link to post
Share on other sites

@razvanDE  in ce oras locuiesti in Germania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3.2.2018 at 3:35 AM, lik1999 said:

@razvanDE  in ce oras locuiesti in Germania?

intre koblenz si bonn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now