Sign in to follow this  
Followers 0
adicluj

Anvelope

17 posts in this topic

Salutare. Dupa cateva drumuri prin tara in care cam pe la fiecare viraj peste 70 de km/h imi scartaiau anvelopele ca la o serenada, m-am decis ca e timpul sa-mi iau "incaltari noi". Se pare ca in talon scrie ca modelul de cauciucuri care se potriveste este 205/55/R16. Inevitabil, ma intreb care marca e mai buna si de care anvelope merita sa-mi cumpar? De vara sau all season? Astept opinii. Multzam anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.tirerack.com

aci le cunosti si dupa aia le cauti in magazinele din romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

460 strikes again >:( ca si pentru alte probleme modelul 460 nu e de gasit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceiasi dilema .....dupa lungi cautari si dupa ce am plictisit o gramada de lume cu intrebarile ...m-am hotarat la marca "TOYO".

Se pare ca multa lume are o parere de la buna in sus despre aceasta marca .

Ce sa zic ...ieri am incaltat-o si eu ....deocamdata nu pot sa imi dau cu parerea .

Ca idee ale mele sunt de 195/60 R15 88H si au costat 255 lei/buc.

O alta marca care are un "rating" mare este "YOKOHAMA".

SI TOYO SI YOKOHAMA sunt facute in japonia , si nu in china.

Iar o alta este Michelin, marca foarte cunoscuta , dar la cautarile care le-am facut am vazut ca parerile sunt impartite .

Bafta la cumparaturi si sa ne spui si noua ce ai ales .

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea a venit incaltata din fabrica cu

contisportcontact de la continental.

am 15k cu ele si nu par uzate mai mult de 20-25% si n-am prea iertat-o....

pina acum sint multumit de ele, mai ales de raspunsul in viraje si zgomot mic.

contisportcontact 225/45 r17 (vara)

daca va incaltati masina cu cauciucuri nou noute aveti grija ca ele intra in regimul normal de functionare dupa formatare sau formare, adica dupa 100-250 km, cind liniile colorate de pe el dispar.

nu sint specialist, dar opinia mea este sa sacrificati ceva fonduri pentru cauciucuri deoarece au un foarte mare impact asupra sigurantei rutiere. (stabilitate in curbe, distanta de frinare)

mai bine un cauciuc mai soft care se duce in 40-50k decit unul hard care tine 60-70k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat in sfarsit anvelope. Cele precedente erau Pirelli P7 dar deja pe interior erau roase si scartaiau de inebuneai in fiecare viraj. Mi-am cumparat un set de anvelope all season Vredestein Quatrac 3 la promotie cu 330 RON bucata in pret fiind inclus montajul si echilibrarea. Sunt foarte multumit pana acum de ele si pot spune ca diferenta intre cele vechi si cele noi este ca de la cer la pamant. Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa-ti iei cauciucuri de vara pt. vara . Si sa-ti spun de ce . Cauciucurile de iarna sunt de doua feluri . Cu cuie si fara cuie . Astea din urma se mai numesc si all season . In componenta unei amvelope de iarna intra un amestec special de cauciuc care sa reziste la minus grade . Daca mergi cu ele vara , la 35-40 de grade cit sunt in Romania , cauciucul devine foarte moale , masina DEVINE INSTABILA din cauza lamelelor din cauciuc, distanta de frinare se mareste , se tocesc neregulat si foarte repede. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu sunt in cautare de gume pentru iarna:

am ales aceste 3 modele dar nu stiu care ar fi cea mai potrivita:

Michelin Primacy Alpin PA3

Continental ContiWinterContact TS810

Dunlop SP Winter M3

ma ajuta cineva sa iau cea mai buna decizie?

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-as uita dar: Service Temporarily Unavailable

:D

mai ai alt link?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, vad ca din testele astea iese un singur castigator

MICHELIN

sunt ceva mai scumpe decat concurenta

sa vedem ce preturi au in Germania

ms mult pt info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelin alpin sunt foarte bune atunci cind circuli cu masina pe drumuri pline cu zapada batatorita . Pe gheata sau polei nu sunt la fel de bune . Recomand cauciucurile cu cuie care sunt bune in ambele situatii . Eu am la masini atit cu cuie cit si fara . Masinile care au cauciucuri cu cuie se comporta mult mai bine iarna . Cealalta care nu este prevazuta cu cuie  derapeaza foarte usor atit pe zapada cit si pe gheata . Am fost nevoit sa am si varianta fara cuie intrucit cind plic in Germania nu pot intra cu masina , fiind interzise cauciucurile cu cuie .  Dupa parerea si experienta mea cauciucurile cu cuie sunt cele mai indicate . Probati si vezi vedea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare! Am facut un drum pana la Bv, si am trecut prin Oituz(serpentine faine) si cand luam o curba la 90 grade cu 40-50km/h, auzeam cauciucurile in habitaclu. Este normel? Am cauciucurile uzate (eu cred ca nu)  sau intra DSTC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dstc-ul intra sa stabilizeze masina pe traiectorie. cind intra se vede pe bord un triunghi galben care lumineaza , ori continuu , ori intermitent.

daca a intrat ,probabil masina a simtit un mini derapaj si a actionat. asta inseamna ca ai cauciucuri uzate, sau ai luat curbele prea tare, sau ambele.

daca nu a intrat , poate este doar zgomotul cauciucurilor...(ai verificat presiunea?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dac, cauciucurile sunt tocite neuniform , adica in valuri , atunci se pot auzii. Fa un test simplu. Pune palma pe suprafata de rulare a cauciucului si apoi '' mingaiel '' atit spre directia de rulare cit si invers . Vei simtii ca anvelopa este tocita in ''valuri''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0