Posted 15 Feb 2018 (edited) · Report post Salutare colegi de suferinta. Sunt nou printre voi, si topicul acesta o sa tina loc de prezentare. Nu neaparat ca trebuie sa fie dspre Volvo, dar asa s-a nimerit! Sper sa fie de folos. Las imaginile sa vorbeasca... Edited 15 Feb 2018 by harry 6 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2018 · Report post EXCELENT! Era perfect daca aplicai si un strat protector de lac... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2018 · Report post Am un spray Rally clear lacquer de la Dupli-Color. Fiind de la alta firma am avot o oarecare retinere in a-l folosii.Cand se mai incalzeste afara o sa fac o proba pe un alt suport sa vad daca nu reactioneaza urat cu vopseaua. Daca e ok, il folosesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2018 (edited) · Report post Daca nu ai dat lac peste vopsea se matuieste in timp, isi pierde din luciu fiind vopsea 1K. Daca folosesti lac insa nu are intaritor (exclus lacurile la spray,adica nu se pune in tub) de asemenea lacul se va usca la caldura soarelui,etc dar nu capata duritate. Totusi ar fi trebuit sa dai lacul existent imediat dupa ce se usca vopseaua ,adica max 30minute. Cind se va incalzi, matuiesti jantele si apoi dai un gaz usor de vopsea din spray si la uscare dai lac ca sa fie totul complet.Macar sa ai lucrarea completa. In fine ,este foarte laudabil ce ai facut mai cu seama ca esti novice si te folosesti de materiale domestice accesibile in piata. Odata ce imi vor veni niste "Stellar" poate iti dau niste poze. Edited 1 Mar 2018 by 1984 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2018 · Report post Daca tot o sa fac miscarea aceasta o sa iau un lac de la aceiasi firma ca sa nu fie incompatibil cu vopseaua. Abia astept pozele. Stellar este un tip de vopsea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2018 · Report post Nu are treaba cu materiale necesare in "pictura " auto. Era vorba de jantele tale ca si model. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2018 · Report post Oooo...se pare ca eram cam greu de cap la ora aia! Am mai gasit un set de "zgariate", o sa ma apuc si de ele daca se face vremea putin mai buna... A doua incercare trebuie sa iasa chiar mai bine! Astept recomandari ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2018 · Report post Facusem mai demult un post de ajutor pentru colegii ce vor sa isi picteze jantele . Sper sa te ajute .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2018 · Report post Interesant...Modelul ce l-am gasit nu se preteaza la doua culori. Sau nu imi dau eu seama inca... Presupun ca vopsirea la pistol este mai avantajoasa, se poate folosii un intaritor in vopsea si lac, spre deosebire de sprayuri unde ce cumperi aia ai... :)))) O sa va prezint saptaman viitoare jantele in detaliu si vedem impreuna ce e cel mai bine de facut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2018 (edited) · Report post Offtopic Era vorba ca intocmai asa ceruse clientul Alex (MC),colegul de forum . Ontopic Se pune intaritor in vopsea ,bazata pe solvent. Se pune si in lac....se pune si in materialul de acoperire =filler..etc. Prelucrare cu rondele granulatie 120-240-360 a jantelor,acoperire filler, prelucrare cu smirghel coala ,granulatie 600- 800 pe apa si in final dai un gaz apoi vopseaua din plin si apoi lac. Vorbesc in linii mari ca si etape. Totusi in regie proprie cum esti tu ,le faci in cel mai posibil mod estetic si economic . Vrei sa le faci aproape ca de fabrica sa stii ca te cam costa numai materialele 180-220ron, calitate peste medie pentru 1 set de jante unicolor (14-16 ") + vopsea banala de 200ron /kg, un loc ,incubator de uscare dedicat. Totusi cam mult ,pentru ceea ce vrei sa faci ca hobby insa ti-am dat niste repere clare. Ar ajunge probabil costul total la nivelul jantelor in sine ca si achizitie Oricum spor la lucru in noul demers catre perfectiune.. Edited 11 Mar 2018 by 1984 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2018 · Report post Situatia nu e asa tragica precum ma asteptam. Fiecare janta are zgarieturi mai mult sau ma putin profunde. Reparabile, nu cred ca o sa dau toata vopseaua jos depe ele.mplu zgarieturile cu rasina epoxidica si le repar pe rand... Atasez niste poze... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2018 · Report post Si mai jos...rezultatul: 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2018 (edited) · Report post La 15.02.2018 at 6:41 PM, harry a spus: Salutare colegi de suferinta. Sunt nou printre voi, si topicul acesta o sa tina loc de prezentare. Nu neaparat ca trebuie sa fie dspre Volvo, dar asa s-a nimerit! Sper sa fie de folos. Las imaginile sa vorbeasca... Si ai lasat plumbul pe roti cand le-ai reconditionat? De ce nu i-ai dat jos si pus plumbi pe interior? Edited 17 Mar 2018 by cristiann Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2018 · Report post Greselile tineretii...Am pastrat o cutie cu vopsea pentru retusuri ulterioare... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2018 (edited) · Report post Da .Se vad ceva pasi inainte! Offtopic @cristiann Placutele de plumb nu se monteaza la interior la acest tip de jante ( cu talon ,tip L intors ) chiar pentru auto actuale ce au de fabrica acest profil de janta.(V40,V60 etc).Punind altfel " plumbii" nu se realizeaza echilibrarea corecta. Numai la jantele ce se echipeaza cu anvelope pentru protectia jantei si au coama (U intors) se pun placutele plumb numai la interior . Edited 17 Mar 2018 by 1984 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2018 · Report post Ok. Nu stiam asta. Cat traim invatam. Share this post Link to post Share on other sites