Posted 25 Feb 2018 · Report post Salutare, intrucat sunt noul posesor al unui V70SC , din 2000, 2.4 Turbo am unele intrebari si nelamuriri 1 . De ce am 2 tobe sub "fund" si doar o evacuare ? 2. Pot face 2 simplu sau e de sudat și tăiat mult ? 3. Am un țăcănit în bord, în spate la ceasuri. Dacă cuplez centura dispare. E ceva normal ? ( în același timp "flicăre" ceva led rosu , cam slăbuț, la plafonieră ....) 4. Modele acestea nu au buzzer când deschizi ușa și e lumina aprinsă, fără a fi pus contactul ? 5. Faptul că „ o calc„ și dă în nas, sau întrerupe, are legătură cu faptul că senzorul O2 e dus ? Sau să mă gândesc la un turbo nou ? 6. Imi poate explica și mie cineva cum mama naibii prin plasa de la portbagaj sus ?Ori îmi lipsește mie ceva ori e degeaba pusă...dar nicicum nu ajunge tija dintr-o parte în alta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Salutare si bine ai venit printer noi. 1. Motive estetice. 2.Te complici inutil si scump. 3.Releu. 4.Nu 5..Multiple motive - pune un tester pe ea. 6.Pune niste poze edificatoare, poate chiar iti lipseste ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post Salut, ms. de reply, acel releu unde il gasesc/ cum il identific ? Senzorul o2 imy da "fault" pe "launch" ... l-am comandat ieri, 260 lei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2018 · Report post Daca nu folosesti centurile ,ce rol are sa dezactivezi(scoti) acel releu!!.Pune o cheie de centura falsa, insa este cam primejdios sa circuli fara centuri puse . Sonda rar cedeaza si mai degraba sa nu ai vreun fir ars sau intrerupt. Tot colegul Matrixx a descris foarte clar ce inseamna stage 0 pentru modelele 1991-2000 platforma P80..Este bine sa citesti un pic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2018 · Report post Asa, sa revin. Mesterind zilele trecute pe la masina, am reusit sa schimb Pompa de benzina si clipsurile/o-ring-urile aferente, filtrul de benzina ( imens, bagami-as...:| ) debitmetrul , am reparat "clanta" de la torpedou ( migalealaaaaaaa) , am curatat butoanele ( canalurile de ghidaj ) de la panoul de clima ( cum dracu' a intrata acolo clei, nu pot sa imi dau seama ) , incerc ( inca ) sa imi dau seama cu ce sa acopr taietura din podea prin care a ajuns fostul idiot ( proprietar ) la pompa de benzina ....idei ? ...schimbat bujii...si multe altele daaaaar......inca nu porneste la rece Si...stand si mesterind pe la mufe ( habarnism total ) am reusit sa scot o mufa de undeva de langa niste role si supriza....a pornit instant ( odata cu ventilatorul si "check engine"-ul de rigoare....) Acum..intrebarea mea este urmatoarea : de ce ? :))) Si inca ceva, ma poate ajuta cineva cu un cod de piese pentru rulment ( sau ce-o fi ) de la capatul cardanului ? Cel de langa cutie ? ( daca se poate schimba doar acela... ? ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2018 · Report post Pai pe la role ar fi doar senzorul de temperatura motor, de pe termostat. Acul la temperatura in bord se ridica vreodată pana la jumătate? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2018 · Report post Da, tot timpul si daca e scoasa mufa :| Share this post Link to post Share on other sites