Posted 4 Mar 2018 · Report post Salut, Saptamana trecuta a fost una mai geroasa, prin Bacau si mi-a pornit de luni Volvo S40 din ce in ce mai greu, din cauza bateriei. Miercuri insa, cred ca s-a descarcat bateria mai tare, a aparut o eroare cu "Immobilezer See Manual" si masina nu a mai pornit. Am incarcat bateria la un redresor auto mai mare si acum pare incarcata bine. Eroarea insa nu a disparut. Am pus si alta baterie, de proba, tot nu pleaca, da aceeasi eroare. Masina nu pleaca. Am verificat electromotorul la o firma buna din Bacau, Bendix, specializata pe electromotoare si alternatoare, e ok, motorul masinii porneste pe direct, problema este de la imobilizator. E ca si cum nu ar recunoaste cheia (care insa nu a fost lovita, a stat tot timpul in casa la caldura) si din nefericire este singura pe care o am. Ce pot sa-i fac ? Pur si simplu, stau si ma uit la masina si innebunesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Daca este 2.0d, si-a pierdut imobilizarea. Se rezolva doar la reprezentanta, prin reincarcarea softului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Este 2.0 D. Dar cum sa ajung la reprezentanta ? Masina este din Bacau, si nu porneste. Pe platforma cred ca ma costa f mult, dar pana la urma as incerca si asa. Aveti idee cat ar costa insa reincarcarea softului la reprezentanta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Pune mana pe telefon si suna la o reprezentanta Volvo. Nu-i asa greu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Nu este greu deloc sa sun la reprezentanta, vroiam doar o parere tehnica si de la baietii de pe forum. Cei de la reprezentanta pot sa ma puna sa schimb si CEM-ul si atunci imi baga o factura de amestesc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 · Report post Pai nu stiu cum ajungi la reprezentanta. Dar este posibil sa fii nevoit sa ajungi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2018 (edited) · Report post pe forumul din UK un membru avizat sfatuieste: "Firstly i would disconnect battery , look under glove box there is a white fusebox /CEM unit , take out all the plugs top and bottom , check for loose plugs , displaced wires even dampness in the pins . re assemble and try again ...." link altul inchide si deschide masina cu telecomanda de 5 ori: "I ended up calling a friend for a ride and had the car towed. At the dealership the guy took my keys and locked/unlocked the door 5 times in a row with the remote. This reset the immobilizer and I was on my way. Obviously they couldn’t just tell me that over the phone, but good god. I hope this info can help someone else." link altii lovesc cu manerul unei surubelnita in cheie: "I called the Volvo assistance and the guy they sent put the key into the ignition, turned it fully on and hit it relatively hard about ten times with the handle of a screwdriver, then he turned it to the off position and repeated the procedure." link Deci inainte sa mergi la dealer ar fi cateva metode de incercat. Succes! Edited 4 Mar 2018 by kecs Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post Am incercat cu inchis si deschis de 5 ori, cu reset...nimic nu merge Cat despre lovit cheia, nu ma risc... Le-am dat mail la cei de la Reprezentanta, am si vorbit cu ei, vor sa vada masina ca sa faca diagnoza... Spuneau ca poate fi de la imobilizator, de la volan...ca se intampla astfel de chestii cand ramane fara curent. Really ? Pai atunci de ce se spune ca este o masina sigura ? La primul gerulet de -10 Grade stai si te uiti la ea ca prostul ca nu porneste... Asta este siguranta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post N-are legatura cu siguranta. Are legatura cu electronica. Chiar tu ai zis ca a pornit greu cu cateva zile inainte. Nu e vina masinii ca ai lasat-o sa ramana fara curent. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post @Pastefan din pacare S40 nu este un model Volvo 100%, de aici si problemele pe care le are, fiind modelul cel mai slab fabricat de Volvo insa in acelasi timp si cel mai ieftin . In plus nu este vina lui Volvo pt ca ai ramas fara baterie, bateria trebuie verificata periodic si inlocuita cand trebuie . Succes . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post @Bogdan GBara de torsiune este destul de greu de dat jos cu scule de familie pt ca era stransa destul de tare, abia cu o cheie de forta am reusit. Faptul ca se strica electronica masinii daca ramai fara baterie mi se pare inacceptabil pt pretentiile Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2018 · Report post @Pastefan Da jos CEM-ul si curata contactele. S-ar putea sa ai noroc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2019 · Report post Aseara am fost in vizita la cineva si, pe la ora 22:00, am plecat spre casa. Nu era prea frig afara (6 grade). Am vrut sa pornesc si nici un clanc, nimic. Am incercat iar si abia a patra oara a pornit. Azi dimineata am vrut sa plec iar cu masina (azi noapte a plouat, dar nu a fost prea rece) si la fel: nici clanc. Si nu a mai luat-o deloc. Bateria este cumparata acum cateva luni, este noua si ochiul este verde. Iar aseara cand a pornit la a patra incercare a pornit bine. Acum ma gandesc ca e posibil sa fie electromotorul. Dar asa dintr-o data? Mentionez ca nu am nici un mesaj in bord, niciun beculet suspect aprins. Se aprind toate beculetele, astept sa se opreasca, calc ambreiajul si dau sa pornesc. Nici clanc. Volvo s40 2.0D, 2007 P.S. Vineri am schimbat arcurile si telescoapele pe fata, am venit acasa, am mai plecat undeva mai tarziu, sambata am pornit-o de 2 ori si apoi tacere. E exagerat sa ma gandesc ca poate la service (cand au schimbat telescoapele si arcurile) ar fi putut sa atinga ceva din greseala si acum sa-mi faca probleme cu pornirea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2019 · Report post Posibil contactul defect. Daca mai face asa, ti cheia pe pozitia 3 si ridici un pic de cheie. Fortezi un pic de cheie, in sus, in jos, in ce directie poti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2019 · Report post Multumesc pentru raspuns Ionut. Maine dimineata o sa incerc. Ar fi o chestie ca asta sa fie problema. Chestia e ca am incercat si cheia de rezerva si tot nimic. Deci poate fi de la contact, din butucul dinauntru? Wow. O fi mai scump decat un electromotor? Bateria e buna, am lumini in bord, la faruri etc. Am schimbat bateria vara trecuta, si ochiul e verde. Si intr-o saptamana trebuie sa-mi duc copiii in vacanta. Belea pe capul meu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2019 · Report post Daca ar fi, e greu de schimbat electromotorul, de demontat si montat altul la loc? Nu reusesc sa-mi dau seama unde este situat ca sa bat un pic in el. Macar asa as sti ca asta e cauza. Are cineva idee unde este situat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2019 · Report post In ce priveste cheia, aceasta e din plastic, n-are pic de metal la exterior. Asta pentru ca ziceai sa o misc in sus sau jos. O sa incerc totusi maine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2019 · Report post Pana la urma am gasit electromotorul, am batut in el, a pornit masina, asa ca.... l-am dat jos de pe masina. Insa nu am gasit decat o eticheta pe jumatate dezlipita pe care scrie un cod: DRS 3969. Din ce am gasit, ar fi de la Delco Remy. Cand caut pe internet gasesc niste coduri gen: 30667494 despre care scrie ca e compatibil cu piesa respectiva. Insa nu stiu care e codul masinii mele. Motorul meu e un 2.0 d din 2007 (136 cp). Exista undeva o lista cu aceste coduri? Ce marci de electromotor ar fi mai de incredere? Trebuie sa-l comand cat mai curand, ca stau cu masina in loc, si am mare nevoie de ea. Ma poate ajuta cineva cu codul pentru masina mea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2019 · Report post Dupa ce am dat jos electromotorul, am vrut sa las masina jos de pe capre. Dupa ce am lasat-o pe roti am observat ca masina ramane ridicata si intre aripa si roata este un spatiu foarte mare. Masina e in frana de mana si pe o panta de vreo 10 grade, cu spatele masinii la vale. E normal sa stea asa ridicata de bot? Sau e o anomalie? Am schimbat acum 2 saptamani arcurile si telescoapele fata. Ca sa nu stea asa pana imi vine electromotorul, am ridicat-o pe capre doar cat sa stea cu rotile doar putin in contact cu pamantul. Sper ca n-am facut rau. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2019 · Report post Pana la urma am gasit un magazin fizic aproape de mine si o sa iau electromotorul de acolo. E un Delco Remy ca cel pe care l-am avut pe masina. Chestia e ca am pierdut ore bune pe net pentru a fi sigur ca iau ceva care se potriveste la masina. Asa am gasit link-ul acesta http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/volvo/s40iisaloon/20d/d4204t/21410/startermotors si documentul acesta (de la LUCAS). Cred ca in pdf.-ul pe care l-am atasat gasesti codul de electromotor pentru fiecare masina (sau macar pe aproape). Poate mai e de ajutor cuiva. In cazul in care exista deja pe forum, scuze pentru spam. Starter-Catalogue (Electromotor).pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2019 · Report post Va rog mult sa ma ajutati cu identificarea unei piese. Cand m-am opintit sa desfac un surub de la electromotor am atins o piesa care s-a miscat. Este situata sub carcasa filtrului de aer, intre motor si carcasa filtrului de aer. E o piesa prinsa intr-un ax. Daca apesi pe ea are o miscare verticala pe axul acela. Totodata are o miscare pe orizontala impartita in trei pozitii. Adica simpti ca la maneta de viteza cand se schimba pozitia. Se misca in semicerc pe axul acela, cam de la ora 12 la ora 3. Nestiind cum a fost, am lasat-o in pozitia de la mijloc. Daca o misti se duce o pozitie spre habitaclu, sau o pozitie spre radiatorul masinii. Am atasat o imagine. Aveti idee ce este si ce rol are? Nu stiu in ce pozitie a fost, si sper ca nu e ceva grav. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 · Report post La 2/24/2019 at 11:13 PM, Cujacha a spus: Dupa ce am dat jos electromotorul, am vrut sa las masina jos de pe capre. Dupa ce am lasat-o pe roti am observat ca masina ramane ridicata si intre aripa si roata este un spatiu foarte mare. Masina e in frana de mana si pe o panta de vreo 10 grade, cu spatele masinii la vale. E normal sa stea asa ridicata de bot? Sau e o anomalie? Am schimbat acum 2 saptamani arcurile si telescoapele fata. Ca sa nu stea asa pana imi vine electromotorul, am ridicat-o pe capre doar cat sa stea cu rotile doar putin in contact cu pamantul. Sper ca n-am facut rau. Este normal. Masina o sa se lase dupa parcurgerea a cativa metrii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 · Report post Acum 8 ore, Cujacha a spus: Va rog mult sa ma ajutati cu identificarea unei piese. Cand m-am opintit sa desfac un surub de la electromotor am atins o piesa care s-a miscat. Este situata sub carcasa filtrului de aer, intre motor si carcasa filtrului de aer. E o piesa prinsa intr-un ax. Daca apesi pe ea are o miscare verticala pe axul acela. Totodata are o miscare pe orizontala impartita in trei pozitii. Adica simpti ca la maneta de viteza cand se schimba pozitia. Se misca in semicerc pe axul acela, cam de la ora 12 la ora 3. Nestiind cum a fost, am lasat-o in pozitia de la mijloc. Daca o misti se duce o pozitie spre habitaclu, sau o pozitie spre radiatorul masinii. Am atasat o imagine. Aveti idee ce este si ce rol are? Nu stiu in ce pozitie a fost, si sper ca nu e ceva grav. Este selectorul de la cutia de viteze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2019 (edited) · Report post Multumesc. Acum sunt si mai in ceata. Se plimba pe orizontala, in semicerc, pe 3 pozitii. Cand am vrut sa desfac electromotorul, am atins acel selector din greseala si acum nu mai stiu pe ce pozitie era. L-am pus manual pe pozitia din mijloc, nici spre parbriz, nici spre botul masinii. Am pus noul electromotor. Cand o sa pornesc masina, risc sa am daune la cutie din cauza ca am miscat de piesa aia, sau....? Inteleg ce e, dar e normal sa poata fi miscat asa usor cu mana? Cum pot sti care e pozitia corecta? Edited 26 Feb 2019 by Cujacha Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2019 · Report post Pai cu masina oprita te opreste cineva sa misti schimbatorul de viteze? Share this post Link to post Share on other sites