Sign in to follow this  
Followers 0
Sabau Raul

Volvo 440 injection

12 posts in this topic

Am si eu o nelamurire am cumparat o pompa de benzina, porneste masina dar nu sta la relantiv mai mult de 3 minute si se opreste singura o pornesc porneste la a 3 cheie si dupa aia iarasi tot asa continua se opreste oare ce sa fac???

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai multe detalii despre motor ar fi utile. pompa e originala sau aftermarket ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am diesel dar  m-am confruntat cu ce spui.

La mine era infundata alimentarea, mai precis in rezervor.

Era o saiba de cauciuc acolo, care obtura alimentarea de mai mare frumusetea.

daca e ce iti spun eu, poti verifica f usor la pompa de amorsare. Aia de la filtru, daca nu mai are cursa e clar ca e infundata cu ceva.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat pompa de la cornicutza dar pompa merge cand se incalzeste motoru da semne sa moara se subtureaza si moare singur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat pompa de la cornicutza dar pompa merge cand se incalzeste motoru da semne sa moara se subtureaza si moare singur

Salut. Nu cred ca pompa de benzina e responsabila pt.ceea ce se intimpla cu motorul. Acelasi lucru l-am patit si eu . Cred ca ECU opreste motorul cind constata ca sistemul de racire nu mai face fata si nici ventilatorul nu reuseste sa il ajute. Am rezolvat problema inlocuind un nenorocit de senzor de aer http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,2578.0.html  . Nu ai completat profilul dar daca motorul e pe benzina incearca si asta . Senzorul costa 42 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult cred ca esti primu care imi raspunde cu adevarat la acest mesaj,o sa incerc maine sa il inlocuiesc sa vad rezultatul,sau din alta cauza ar mai putea fi??? Ce zici adevaru e ca ma duc cu el cam 10 km il las pornit si face chestia aia asta vara facea mult mai repede chestia aia probabil k era mult mai cald si se incalzea motoru mai repede si de aceea se subtura asa de repede sper sa fie din cauza aia mersi mult daca mai ai vreo idee sa imi spui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ceva sper sa imi fie de ajutor sa ma ajutati ca jur ca nu mai,pot.

Cand e rece afara motoru meu merge ok nu moare singur,dar cum da caldura si ajunge apa la mijlocul scalei de temperatura moare singur cand sta la relantiv,dar daca ma duc cu el pe drum,nu are nimica merge ok. Oare ce sa fie baiu am incercat si alt senzor de aer, cum a zia Volvo 16 dar tot nimika.Doar cand se incalzeste apa doar atunci face chestile cu opritu motorului

Share this post


Link to post
Share on other sites

sfatul meu e sa meri pina se incalzeste , dupa aia oprestel ,du-te bea o cafea si du-te mai departe

cind s-a incalzit din nou ,mai fa aceeasi apoeratiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

sfatul meu e sa meri pina se incalzeste , dupa aia oprestel ,du-te bea o cafea si du-te mai departe

cind s-a incalzit din nou ,mai fa aceeasi apoeratiune

:D  :D  :D

:thumbsup2:  :laughing7::thumbsup2:

:D  :D  :D

@feraru3333:

M-am prapadit de ras. Daca nu existai pe forum, trebuia sa fii inventat.

Maxim respect, apreciez stilul tau "habarnist", dai dovada de un simt al umorului cum rar se vede.

Poate ne vedem vreodata cand trec pe la Deva.

Salutari!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi feraru nu vreau sa fiu rau, dar daca nu sti nimica despre masina,mea ce ar putea avea,mai bine nu scris nimika vreau un ajutor nu sa faci mijto dar nu pot fi totii oameni perfectii:P:P:P:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauze posibile:

- "motoras" relanti

- regulator presiune benzina

- reglaj inadecvat al relantiului la cald pentru ca la rece relantiul este imbogatit - WUE(warm up enrichment).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raul

citeste bine idicatiile din profilul meu

nu te supara dar viata fara un pic de haz nu are sens

eu nu sint decit un biet sofer =de vreo 25 ani= cu multi km la bord=sute de mii,poate un milion= si cu multe litere in carnet=mai tre sa iau de avion ,vapor tren tramvai si ce or mai avea roti aripi sau ce or avea.

dar sint sofer nu mecanic

asa ca...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0