Posted 4 Jun 2013 · Report post In treptele 1 si 2 nu trage 1.6D-ul dar de la a 3-a in sus incepe sa traga . Mai mult TDI-ul nu avea filtru de particule iar acesta influenteaza tare mult mersul motorului . La 1.9TDI este acelasi cuplu dar mai prost oferit tocmai de aceia pica volanta iar la 1.6D nu pica decat dupa multi km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2013 · Report post Ideea e ca la V50 nu simt deloc momentul in care intra turbina, se intinde constant, fara clickul pe care-l da turbo-ul in mod normal. Pai da, lag-ul e mai mare. Iar curba de cuplu este favorabila lui 1,6D fata de 1,9TDI, cu consecintele de care vorbea si Bogdan mai sus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2013 · Report post Mersi mult de raspunsuri! Am taiat o problema de pe lista ... Mai ramane sa gasesc motivul pentru care intra motorul in limp mode din cand in cand...se pare ca nu o face doar la o turatie mare mentinuta, ci si la urcare cand motorul este putin subturat (de exemplu, cand este in treapta a 5-a si nu are sufucient zvac, iar motorul cere a 4-a) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2013 · Report post Pare o problema de turbina daca intra motorul in protectie . Cel mai bine este sa monitorizezi presiunea de turbo cu cineva in dreapta in treapta a 4-a si a 5-a la peste 3000rpm si vezi sa nu treaca presiunea de 2400mbari . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2013 · Report post ok, mersi de recomandare. caut specialisti prin zona pentru monitorizare /testare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2013 · Report post O noua diagnoza la Volvo azi dimineata...probleme EGR si valva control turbina .... se pare ca le bifez pe toate problemele care apar dupa 180.000 la 1.6D .... Sper sa fie cazul doar de o curatare a EGR-ului... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post La ce probleme ai tu sunt curios cum se prezinta DPF-ul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post Cei de la reprezentanta ziceau ca e in regula DPF-ul si ca i-au facut o regenerare....am inteles ca daca ar fi fost defect, ar fi dat erori la regenerare. Nu ma pricep, deci nu stiu daca asa o fi sau nu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2013 · Report post Daca DPF-ul este in regula nu are nevoie de regenerare fortata . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jun 2013 · Report post Am revenit...bucuros de data asta! Dupa schimbul EGR-ului, electrovalvei control turbina si o curatare a turbinei (au curatat geometria variabila sau asa ceva), masina merge mai bine decat atunci cand am luat-o, in 2011. In sfarsit, se simte cand intra turbina in functiune, la aprox 2000 ture. Mai sunt ceva riscuri majore pentru motorul asta sau il mai pot tine linistit o vreme? (201.000 km, turbina schimbata, EGR + valva control turbine shimbate, conducta retur injectoare, curatat injector 1 - avea ceva calamina, radiator clima nou ). In plus, tocmai am schimbat placutele de frana, pivoti + capeti bara fata + revizie filtre + ulei...si din ce vad preturile sunt destul de jos pe piata la modelul asta...e impanzit Autovit-ul de V50-uri din Belgia si Olanda la 6000 - 6500 euro. Multumiri tuturor pentru sfaturi si experiente similare impartasite! Share this post Link to post Share on other sites