Posted 26 Jun 2008 · Report post Alta problema! Am un S40, 1.6 L din 2000, si merge tare greu directia! Daca o accelerez putin, merge perfect! Este normal asa sau e vreo problema? Am verificat lichidul si nu are nici un fel de pierdere pe nicaieri! Se poate sa fie din cauza relanti-ului? La mine sta in 500 rot/min! Daca e asta cum pot mari turatia? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post Incearca in prima instanta sa schimbi lichidul de servodirectie. Intra cam 600ml, eu am de ex. la vanzare Duron ATF la 25RON/L, si mie mi-a fost f. bun. 2+2-ul de pe piata e un gunoi. Daca nu se rezolva, e cazul sa te gandesti la alta pompa de servodirectie. Cat despre relanti, nu are cum sa stea la 500rpm pt. ca este controlat electronic si tinut la 700rpm. Uita-te atent la ceas, prima liniutza e de 500rpm, si mai are inca 2 peste. Acolo sunt 700rpm. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post Multumesc mult, midnight! Mai e ceva! Dimineata porneste mai greu, si nu stiu de ce! Dau la automat si porneste dupa cateva secunde bune! In schimb, daca o plimb ziua, porneste " la sfert"! Care sa fie cauza? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post Dupa ce o pornesti, ti se ridica imediat turatia de relanti la 1100-1200 si apoi scade usor pe masura ce se incalzeste motorul ?! Daca da, verifica daca mai e bun regulatorul de presiune in rampa. Ai o supapa pentru un manometru pe rampa de injectie, pune-l acolo, porneste motorul, trebuie sa ai peste 3 bari. Opreste motorul, si dupa 15minute ar trebui sa ai minim 2.5 bari si sa stationeze la presiunea aia. Daca nu, ori ai un injector care "scapa" benzina in motor, ori e regulatorul cu buba. Verifica-ti si bujiile, s-ar putea sa nu mai aiba electrod. Daca sunt bune, verifica fisele sa nu fie crapate. Cam atat momentan, spor la treaba ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post cand porneste, se accelereaza singura pana pe la 3000-3500 ture, sta 3 sec si revine la normal Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post 3000-3500 nu e normal deloc. Curata-ti cu Decarbusolv sau Decarburol clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti (e o piesa lunguiata si argintie langa galeria de admisie, prinsa in 2 suruburi), fa si ce ti-am sugerat mai sus si vezi ce iese. Bafta mare si spor la treaba !!! Share this post Link to post Share on other sites