Guest Marius-Alin

directie greoaie

6 posts in this topic

Alta problema! Am un S40, 1.6 L din 2000, si merge tare greu directia! Daca o accelerez putin, merge    perfect! Este normal asa sau e vreo problema? Am verificat lichidul si nu are nici un fel de pierdere pe nicaieri! Se poate sa fie din cauza relanti-ului? La mine sta in 500 rot/min! Daca e asta cum pot mari turatia? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Incearca in prima instanta sa schimbi lichidul de servodirectie. Intra cam 600ml, eu am de ex. la vanzare Duron ATF la 25RON/L, si mie mi-a fost f. bun. 2+2-ul de pe piata e un gunoi.

    Daca nu se rezolva, e cazul sa te gandesti la alta pompa de servodirectie.

    Cat despre relanti, nu are cum sa stea la 500rpm pt. ca este controlat electronic si tinut la 700rpm. Uita-te atent la ceas, prima liniutza e de 500rpm, si mai are inca 2 peste. Acolo sunt 700rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult, midnight! Mai e ceva! Dimineata porneste mai greu, si nu stiu de ce! Dau la automat si porneste dupa cateva secunde bune! In schimb, daca o plimb ziua, porneste " la sfert"! Care sa fie cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Dupa ce o pornesti, ti se ridica imediat turatia de relanti la 1100-1200 si apoi scade usor pe masura ce se incalzeste motorul ?!

    Daca da, verifica daca mai e bun regulatorul de presiune in rampa. Ai o supapa pentru un manometru pe rampa de injectie, pune-l acolo, porneste motorul, trebuie sa ai peste 3 bari. Opreste motorul, si dupa 15minute ar trebui sa ai minim 2.5 bari si sa stationeze la presiunea aia. Daca nu, ori ai un injector care "scapa" benzina in motor, ori e regulatorul cu buba.

    Verifica-ti si bujiile, s-ar putea sa nu mai aiba electrod. Daca sunt bune, verifica fisele sa nu fie crapate.

    Cam atat momentan, spor la treaba !

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand porneste, se accelereaza singura pana pe la 3000-3500 ture, sta 3 sec si revine la normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

    3000-3500 nu e normal deloc. Curata-ti cu Decarbusolv sau Decarburol clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti (e o piesa lunguiata si argintie langa galeria de admisie, prinsa in 2 suruburi), fa si ce ti-am sugerat mai sus si vezi ce iese.

Bafta mare si spor la treaba !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now