tommytza

Cod 214 Ignition rpm senzor signal inttermittently absent

19 posts in this topic

...need help..aveti idee ce este codul 214 "Ignition rpm sensor signal intermittently absent"?..ma rog, prin traducere literala m-am cam prins despre ce e vorba ,problema este ce nu imi dau seama cum o pot rezolva,mai ales ca apare (se aprinde in bord becul ala cu lambda) doar la cateva minute dupa ce pornesc AC....daca aveti vreo idee cum se rezolva,spuneti-mi si mie ve rog..mersi mult,toate bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate astea sint in legatura cu scinteia de la bujii:

"All those codes refer to either the Cam or crank sensor.

131= RPM sensor signal absent.

214= RPM sensor signal absent Intermittently.

324= Cam position sensor signal absent Intermittently."

Probabil ca e pe duca unul din senzorii astia -stii ca la mine s-a dus asta-iarna Cam senzorul...Sint piese de schimb, nu te speria ;) Mai nasol e sa nu te lase pe undeva prin vreo comuna uitata de civilizatie-aici in Bucuresti o scoatem noi la capat, nu?...

O sa scoatem mufele sa le curatam - poate e mizerie acolo, in mufe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Vadis spue cam asa : ( vezi poza ) .... cel mai plauzibil este de la mufa 

post-1287-1287784870385_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,multam fain,o sa verific intr-o zi cu soare cand am timp...toate bune si bafta tuturor...

by the way,Vadim,ce-ai facut cu sonda?e ok acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate chiar maine...cine are chef e invitat in parc la Polivalenta sa imi repar masina... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca n-am montantat-o  ;D maine cred ca o pun . Te anunt ce am rezolvat .

BTW ...... ai rezolvat ieri la polivalenta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of,of....Codul 214 loveste din nou....cu RPM senzor nou-nout,de data asta,fara a porni AC-ul, dupa nici 10 km s-a aprins din nou,cu aceleasi simptome...incep sa cred ca faptul ca merge aiurea cu Ac-ul pornit e un efect si nu o cauza,dar nu inteleg,..daca senzorul e nou,firele sunt ok..sa fie volanta de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat alaltaieri sa schimb sonda , dar se pare ca a mea este diferita  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai . . . . a mea este lunga si subtire iar a ta este scurta si groasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma pot nici eu abtine sa nu zic LOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

tommy dragule, imi pare tare rau cind vad ca iar iti apare codul ala de rpm sensor. Asta chiar e foarte ciudat, sa schimbi senzorul cu unul nou si sa iti dea acelasi cod  ???  Ori mai e inca vreo mufa care face belele pe traseul dintre senzor si ECU ori cablul dintre senzor si ECU face figuri, are intreruperi...eu la asta m-as gindi, e prea dubios sa schimbi pentru un cod de rpm senzor Senzorul insasi si sa-ti dea apoi acelasi cod... sper sa nu fie ceva legat si de Camshaft senzor-ti-am spus ca ala "ar trebui" sa se schimbe in pereche cu rpm senzorul. Iar treaba cu pornitul AC-ului ti-am zis ca e doar o impresie - parerea mea, nu prea are treaba codul ala cu AC-ul. Sigur e o problema electrica undeva, iar pornirea AC-ului o accentueaza intr-o oarecare masura...O sa incerc sa ma uit pe o schema, poate imi dau seama ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mandrie in suflet va anunt ca totul s-a rezolvat..Am dat iar jos toate furtunele si mataraie si multumita indicatiilor pretioase si unei mansete de protectie a cablurilor electricel date de Bogdan G, am izolat ca la mama lo rrenumitele fire electrice ce ieseau din mufa de dupa senzor,din care unul era ciupit rau...iar dupa o forja pana la Ploiesti si inapoi mai pe inserat...Alex stie cand m-am intors ca ma pandea pe Kisselef....becul s-a stins,masina merge impecabil iar AC e ca nou-nout....OF,of,...multumesc tuturor celor ce au fost alaturi in greaua incercare...pupici si de abia astept sa ne vedem joi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tommy, bine ca ai rezolvat - ti-am spus ca e ceva electric, firele respective, etc.

P.s. Alex, ma iei pe post de electrician la service-ul tau ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da' tre' sa-l iau si pe BogdanG acum... unu' sa zica si altu' sa faca ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iar eu pot sa vin pe postul de client fondator, post onorific pe viata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta clar, oricum eu nu am nici un merit, decit am constatat ca firul este ciupit DAR dl Inginer Tommytza a rezolvat toata problema . Bravo domnu` inginer ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now